Gjest Huldra - Gjest Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Hei! Jeg er plaget med ackne i ansiktet, skulder, rygg og brystkasse. Jeg er en jente på 32 år som nå begynner å bli utrolig lei. Jeg er ikke plaget med små kviser, men stor byller. Det begynner å gå på psyken løs Er det noen her som kan anbefale en god hudlege i Oslo/Akershus området som er spesialist på acne? Jeg tror jeg har forsøkt det meste av hudpleiere og ditto hudkremer. Penger rett i søppla Noen som kan hjelpe meg med å finne en hudlege?
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Jeg kjenner desverre ikke til hudleger i Oslo området, da jeg ikke bor der selv. Men ta et søk på gule sider, om det ikke er noen andre som kan hjelpe deg. Det jeg skulle si, er at når du kommer til hudlegen, be om å få roaccutan, det er det eneste som hjelper! Jeg lover deg, det er fantastisk! Obs; masse bivirkninger... og er ikke et alternativ om du tenker på å bli gravid med det første!!!
Saga Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Forskjellige midler hjelper på forskjellige mennesker. Mange som har fått major outbreaks med det der midlet. Om du skal til hudlege, så hør på det hudlegen anbefaler deg.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Hvis du trenger Roaccutan, så duger hvilken som helst hudlege. Bare be om henvisning fra fastlegen, og du får en liste. Roaccutan gir som regel ekstremt tørr hud, men det hjelper mot kviser. Og det gjelder for alle, da den reduserer talgproduksjon. Jeg har en venninne som har tatt kuren, fungerte kjempebra. Hun fikk ekstremt (!) tørr hud mens hun tok pillene, spesielt på leppene...men etterpå var hun helt fin.
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 www.bunas.no - Klinikk Bunæs har hudlege, og de er veldig proffe. Vær forebredt på at du muligens må prøve alt annet (differin, dalacin, aberela, tetralysal etc etc) før du får roaccutan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå