AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Hei! Når jeg får orgasme fra klitoris blir jeg helt shaky og må stoppe med EN gang jeg har fått orgasme. Det værste er hvis jeg blir slikket og holder på å komme, men så begynner mannen å sleike "feil" sted og deretter på klitoris igjen, da kan jeg ligge å bare riste og holde på sånn til jeg får orgasme.. Synes dette er ekstremt flaut, og det gjør at jeg unngår å bli slikka/fingret. Føler også det tar lang tid før jeg kommer og da klarer jeg ikke slappe av for da tenker jeg hele tiden at nå MÅ jeg snart komme før det blir flaut. Noen som har det som meg?.. Anonymkode: 8d92a...70f 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Helt vanlig det er nervene i kroppen din som blir litt vel sensitive. Er sånn sjøl hvis ting tar litt for lang tid, men det roer seg når jeg får orgasme 😅 Anonymkode: b5da5...eff 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Helt vanlig Anonymkode: d99a5...641 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Flaut og få klitorisorgasme? Slapp av, Jeg kan garantere at det er ingenting som er deiligere for mannen enn å se at dama får orgasme mens han slikker deg. Anonymkode: 87b22...18d 10
stan Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flaut og få klitorisorgasme? Slapp av, Jeg kan garantere at det er ingenting som er deiligere for mannen enn å se at dama får orgasme mens han slikker deg. Anonymkode: 87b22...18d Det er jo nettopp noe slikt jeg som elsker prøver å få til for dama mi. Orgasmer skal få en til å miste kontrollen, og la nytelsen ta overhånd. 5
bortebra Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 Uff. jenter og seksuell skam... Det er jo bare fint og naturlig, han ser at han gjør en god jobb. Ikke vær flau, vær glad for at du kommer! Det er bra at du nyter sexen! 12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Når jeg får orgasme fra klitoris blir jeg helt shaky og må stoppe med EN gang jeg har fått orgasme. Det værste er hvis jeg blir slikket og holder på å komme, men så begynner mannen å sleike "feil" sted og deretter på klitoris igjen, da kan jeg ligge å bare riste og holde på sånn til jeg får orgasme.. Synes dette er ekstremt flaut, og det gjør at jeg unngår å bli slikka/fingret. Føler også det tar lang tid før jeg kommer og da klarer jeg ikke slappe av for da tenker jeg hele tiden at nå MÅ jeg snart komme før det blir flaut. Noen som har det som meg?.. Anonymkode: 8d92a...70f Nei, jeg blir ikke flau, jeg blir stolt over at jeg har en funksjonell kropp som responderer som et fint instrument på berøring og klarer å nyte og vibrere meg inn i orgasmen, iblant i flertall orgasmer. Jeg har hatt en partner som ble stresset på MINE vegne, men vi er heldigvis ikke sammen lenger. De partnerne jeg har hatt etterpå, liker orgasmene mine. Og tilsvarende blir jeg stolt når jeg putter fingre mm. oppi rompa på typen min og han får en "ekstrem" orgasme som er annerledes enn de han vanligvis får. Da bare ser jeg ham inn i øynene og forteller ham hvor fin han er. Også menn kan være sårbare når de slipper taket. Det er nydelig. En gang spurte typen min meg om jeg slet med å komme? Sliter, sa jeg, jeg nyter Og så er orgasmen dessert. Orgasme er fint. Orgasme der kropp og sinn blir ekstra bevegd, er ekstra fint. Prøv å slippe opp skammen din og gi deg hen til stunden, gi deg tid til å nyte - det er jo poenget med sex. Anonymkode: a56b0...7ec 4
Katten.2.0 Skrevet 12. desember 2017 #9 Skrevet 12. desember 2017 Ah, det er jo lite som er mer tennende enn når man fysisk holder jenta fast mens man tvinger henne til mer nytelse enn hun egentlig takler. 6
Horten Market Skrevet 12. desember 2017 #10 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, Katten.2.0 skrev: tvinger henne til mer nytelse enn hun egentlig takler. Du får det til å høres ut som et overgrep. Blir vel neste #metoo-tema, menn som påtvinger kvinner orgasme. 1
Katten.2.0 Skrevet 12. desember 2017 #11 Skrevet 12. desember 2017 4 minutter siden, Horten Market said: Du får det til å høres ut som et overgrep. Blir vel neste #metoo-tema, menn som påtvinger kvinner orgasme. Det meste av mitt sexliv går under overgrep og #metoo. Bortsett fra at alt involverer samtykke, og dermed er helt ok! 5
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2017 #12 Skrevet 12. desember 2017 9 timer siden, Katten.2.0 skrev: Det meste av mitt sexliv går under overgrep og #metoo. Bortsett fra at alt involverer samtykke, og dermed er helt ok! Når det er med samtykke ekskluderer det alt #metoo. Det er hele poenget med kampanjen.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 12. desember 2017 #13 Skrevet 12. desember 2017 Ikke vær flau, nyt og slapp av!
Katten.2.0 Skrevet 12. desember 2017 #14 Skrevet 12. desember 2017 1 hour ago, Alterego666 said: Når det er med samtykke ekskluderer det alt #metoo. Det er hele poenget med kampanjen. Ja? Jeg skrev et kronglete innlegg som sier nettopp dét som svar på et merkelig innlegg.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2017 #15 Skrevet 12. desember 2017 34 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Ja? Jeg skrev et kronglete innlegg som sier nettopp dét som svar på et merkelig innlegg. Slik jeg leser deg, vet du godt hva #metoo dreier seg om og at all sex med samtykke ikke faller under kampanjen. Det er nok mange på KG som ikke ser det, og budskapet mitt var egentlig ti de, ikke til deg. Beklager hvis du leste meg som en anklage om uvitenhet mot deg. Da var jeg tvetydig, og det er min feil.
Katten.2.0 Skrevet 12. desember 2017 #16 Skrevet 12. desember 2017 42 minutter siden, Alterego666 said: Slik jeg leser deg, vet du godt hva #metoo dreier seg om og at all sex med samtykke ikke faller under kampanjen. Det er nok mange på KG som ikke ser det, og budskapet mitt var egentlig ti de, ikke til deg. Beklager hvis du leste meg som en anklage om uvitenhet mot deg. Da var jeg tvetydig, og det er min feil. Tror vi bare skriver forbi hverandre - null stress!
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2017 #17 Skrevet 12. desember 2017 34 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Tror vi bare skriver forbi hverandre - null stress! Den er grei. Alt vel!💪🏻👍🏻
Rotemor Skrevet 12. desember 2017 #18 Skrevet 12. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Når jeg får orgasme fra klitoris blir jeg helt shaky og må stoppe med EN gang jeg har fått orgasme. Det værste er hvis jeg blir slikket og holder på å komme, men så begynner mannen å sleike "feil" sted og deretter på klitoris igjen, da kan jeg ligge å bare riste og holde på sånn til jeg får orgasme.. Synes dette er ekstremt flaut, og det gjør at jeg unngår å bli slikka/fingret. Føler også det tar lang tid før jeg kommer og da klarer jeg ikke slappe av for da tenker jeg hele tiden at nå MÅ jeg snart komme før det blir flaut. Noen som har det som meg?.. Anonymkode: 8d92a...70f Flaut? Hvis du ikke takler en vanlig orgasme så vet du ikke nok om hverken kvinnens kropp eller mannen... 1
Mr. Kilmister Skrevet 12. desember 2017 #19 Skrevet 12. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Når jeg får orgasme fra klitoris blir jeg helt shaky og må stoppe med EN gang jeg har fått orgasme. Det værste er hvis jeg blir slikket og holder på å komme, men så begynner mannen å sleike "feil" sted og deretter på klitoris igjen, da kan jeg ligge å bare riste og holde på sånn til jeg får orgasme.. Synes dette er ekstremt flaut, og det gjør at jeg unngår å bli slikka/fingret. Føler også det tar lang tid før jeg kommer og da klarer jeg ikke slappe av for da tenker jeg hele tiden at nå MÅ jeg snart komme før det blir flaut. Noen som har det som meg?.. Anonymkode: 8d92a...70f Er litt det som er hele poenget... 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #20 Skrevet 12. desember 2017 4 minutter siden, Rotemor skrev: Flaut? Hvis du ikke takler en vanlig orgasme så vet du ikke nok om hverken kvinnens kropp eller mannen... Hvorfor tror du det? Anonymkode: cb074...b2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå