AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Hei 😊 Jeg skal delta på spinningmaraton 2,5 time på fredag. Jeg er ganske utrent, begynte med spinning en gang i uken medio september, og har økt til to økter nå siste tre ukene. Hva er viktig å tenke på i forhold til at jeg skal sitte på sykkelen i 2,5 time? Jeg har "kun" erfaring med 60 min fettbrenner og 45 min kondisjon nå. Men kjente jo i dag etter 60 min at jeg klarer mer. Er det vanlig å ha frukt med seg på slike timer? Eller er det kun drikke som gjelder? Skobytte? Haha jeg er helt grønn på dette, og fikk ikke snakket med instruktøren i dag. Anonymkode: fb163...ddb
Suppetuppe Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Har aldri vært på et spinningmaraton, men jeg har vært på dobbeltime. (45 + 55 og det har gått veldig greit!) Jeg ville i hvertfall tatt med meg rikelig med vann og et håndkle. Kanskje en banan, eller en mellombar i tilfelle du blir sulten
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Ta med masse vann, en banan og noe du kan legge mellom deg og sykkelsetet hvis du ikke har sykkeltights med padding 😅 Anonymkode: a1c03...52e
Gjest moreno Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Masse vann, evt en banan. Mer hokus pokus er det ikke
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta med masse vann, en banan og noe du kan legge mellom deg og sykkelsetet hvis du ikke har sykkeltights med padding 😅 Anonymkode: a1c03...52e Haha Mener du at det ikke holder med gelepute?😱 Får ikke vondt i baken lengre, så regner egentlig med at det skal gå fint 😊 Da blir det masse vann og banan 👍 Tusen takk for alle svar 😊😊 Anonymkode: fb163...ddb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 Du bør ha med noe med næring i om du skal sykle såpass lenge. Banan er greit, men det kan også være greit å ha med sportsdrikke i stedet for bare vann. Jeg svetter ihvertfall som et dyr i sånne klamme spinningrom, og da mister man mye salter. Sportsdrikke erstatter disse, det gjør ikke vann. Så du kan risikere hodepine og å føle deg tufs om du bare etterfyller med vann. Selv om du klarer en time uten å bli sår, er det ganske stor forskjell på en time og to og en halv time. Jeg har alltid med håndkle, for å tørke svette underveis. Ekkelt med svette som renner og drypper. Anonymkode: 09fc8...75e
bettsa Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 Treningssenteret jeg trente på arrangerte spinning maraton for noen år siden. Husker at de som jobber der delte ut vannflasker, banan og energibarer i løpet av tiden. Hør med dem hvordan opplegget er. Veldig bra trening.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 Når det er spinnmaraton på mitt senter(3timer), så kommer de rundt med oppskjært frukt og sjokolade. De fyller også på vannflaskene for oss. Men anbefaler sportsdrikke underveis i økten. Anonymkode: 18983...a3e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #9 Skrevet 12. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha Mener du at det ikke holder med gelepute?😱 Får ikke vondt i baken lengre, så regner egentlig med at det skal gå fint 😊 Da blir det masse vann og banan 👍 Tusen takk for alle svar 😊😊 Anonymkode: fb163...ddb Jo hvis du har det burde det jo gå bra 😂 Veit bare hvor sinnssykt vondt det er å sykle for lenge 😂 Anonymkode: a1c03...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå