Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde Fysikk 2 som valgfag på videregående, noe jeg angrer på nå. Jeg vil bytte det ut med et samfunnsfag, men hvilke samfunnsfag er minst arbeid å ta opp/lettest å få god karakter i? Jeg er god i samfunnsfag generelt, hadde 6 i både religion, historie, samfunnsfag og norsk. Jeg lurer også på om det at jeg hadde skriftlig eksamen i fysikk 2 på vgs spiller noen rolle for hvilke fag jeg kan bytte det ut med?

Anonymkode: 80325...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan bytte det ut med hva du vil så lenge du har fordypning innenfor enten realfag eller samfunnsfag/språk (nivå 1 + 2 i to fag innenfor samme retning). Du kan gjerne bytte det ut med et fag på nivå 1. Fordelen med dette er at eksamener som regel er muntlige. 

Sosiologi og sosialantropologi er et veldig enkelt fag. Det er det jeg ville ha valgt. Psykologi 1 er også et greit fag. 

Anonymkode: 670bb...5dc

Skrevet

Jeg kjente en som var i en lignende knipe, bare at det var fysikk 1. Hun byttet til sosiologi og sosialantropologi. Det faget er ganske enkelt, fikk en 5 men var ganske lat og.

Skrevet

Takk, da skal jeg lese litt om sosiologi og sosialantropologi. hvis det er det som er lettest tar jeg nok det :)

Anonymkode: 80325...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...