Gjest Perfeksjonisten Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Prøver fortivilt å overtale mannen min til å flytte på et vindu på soverommet vårt, slik at vi kan ligge i senga og beskue en fantastisk utsikt. Vi holder på å bygge hus, vinduet er kommet inn der det opprinnelig var tenkt, men jeg ser nå at det ikke blir bra. Hvordan overtale en mann til å gjøre noe han ikke vil? Har prøvd det meste: godprat, smiger, lovnader om en ekstra fridag på fisketur etc. Har noen et forslag?
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Hvordan overtale en mann til å gjøre noe han ikke vil? Det er nettopp slike fraser som gir oss det ryktet vi kvinnfolk har på oss.Nå er jeg klar over at det her er snakk om noe så lite som et vindu, men alikevel. Let it go woman Jeg er forøvrig enig med Suzy
Annie Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Er det bare bare å flytte et vindu da? Litt mer jobb enn å bytte gardiner mener jeg...
Gjest luring Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Du må få en han ser opp til i den type sprøsmål til å foreslå det for ham. Kamerat, far, bror ..... Da kommr det garantert til å skje noe.
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #6 Skrevet 1. februar 2005 Vil du ham så vondt..? Han vil jo ikke, jo! :evil:
Gjest Lompa Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 Med fare for å høres plump ut; har dere ikke bedre ting å gjøre i senga enn å beskue utsikten....? Vil også tro at utsikten er noe som nytes best i dagslys og da kan den vel også nytes fra andre steder i huset?
Popcorn Skrevet 1. februar 2005 #8 Skrevet 1. februar 2005 Med fare for å høres plump ut; har dere ikke bedre ting å gjøre i senga enn å beskue utsikten....? Vil også tro at utsikten er noe som nytes best i dagslys og da kan den vel også nytes fra andre steder i huset? Hva skal man med fin utsikt fra soverommet?
Gjest Lompa Skrevet 1. februar 2005 #9 Skrevet 1. februar 2005 Forresten; HVORFOR vil han ikke flytte det?
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #10 Skrevet 1. februar 2005 Si at du vil flytte på vinduet, og hvis han ikke vil gjøre det, så får du vel prøve å gjøre det selv, da. Men ingen garanti av resultat. Og deretter mumle noe om at du aldri har gjort noe slikt før, men du skal høre med han kjekke håndverker-kameraten din, kanskje han kan hjelpe.
Gjest Coolaid Skrevet 2. februar 2005 #11 Skrevet 2. februar 2005 Si med litt flau tone og lett rødmende ansikt at du blir kåt av tanken på å ha sex under et vindu, hvor man både kan oppleve stjernehimmel og høre regnet tappe ¨på ruten. Så blir det nok fart i mannen tenker jeg. Det kan han vel ikke motstå?
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2005 #12 Skrevet 2. februar 2005 Flytt vinduet selv, kvinne! Det er ikke vanskelig i det hele tatt, og det finnes bøker på biblioteket som beskriver fremgangsmåten hvis du er i tvil. Gjort på en liten ettermiddag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå