Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere julekrybbe? Jeg har tre (men kommer nok ikke til å sette fram alle). Falt for fristelsen til å kjøpe denne fra Bohus her om dagen, selv om  jeg hadde to fra før. Syntes den var så søt.

_20171211_223956.JPG

Endret av Thyra
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Thyra said:

Har dere julekrybbe? Jeg har tre (men kommer nok ikke til å sette fram alle). Falt for fristelsen til å kjøpe denne her om dagen, selv om  jeg hadde to fra før. Syntes den var så søt.

_20171211_223956.JPG

Den var søt :) Jeg har ikke julekrybbe men jeg må bare spørre. Hva slags dyr er han lille fyren helt til høyre? Ligner en flodhest men det kan jo ikke stemme :fnise: Jesus og de vise menn og flodhesten liksom :fnise: 

Anonymkode: 868e4...0f1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var søt :) Jeg har ikke julekrybbe men jeg må bare spørre. Hva slags dyr er han lille fyren helt til høyre? Ligner en flodhest men det kan jo ikke stemme :fnise: Jesus og de vise menn og flodhesten liksom :fnise: 

Esel

Anonymkode: bee5f...ed3

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Esel

Anonymkode: bee5f...ed3

Ååååja, selvfølgelig! Takk! :) 

Skrevet

15551.jpg

Jeg var denne varianten fra Kremmerhuset, synes den er kjempefin. En blomsterkasse fungerer som stall.

36_1442529361.jpg

Jeg liker forresten denne varianten fra Hadeland glassverk. Foreldrene mine har en slik og en nydelig en kjøpt på Bohus for mange år siden.

Anonymkode: 39aa0...090

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

15551.jpg

Jeg var denne varianten fra Kremmerhuset, synes den er kjempefin. En blomsterkasse fungerer som stall.

Jeg har også en slik fra Kremmerhuset, bare den varianten med farger som de hadde for noen år siden. Men din er finere.

Synes også Eilliw Tree sin er veldig fin. Der kan man velge selv hvor mange figurer man vil ha. Eventuelt utvide litt for hvert år. De er ganske dyre.

_20171212_044320.JPG

Skrevet
5 hours ago, Thyra said:

Jeg har også en slik fra Kremmerhuset, bare den varianten med farger som de hadde for noen år siden. Men din er finere.

Synes også Eilliw Tree sin er veldig fin. Der kan man velge selv hvor mange figurer man vil ha. Eventuelt utvide litt for hvert år. De er ganske dyre.

_20171212_044320.JPG

Den er nydelig! Figurene er dessverre i en slik prisklasse at jeg ikke kan ta meg råd til det nå. Får begynne å samle og ønske meg noen figurer etterhvert.

Skrevet

Hvor mye koster en figur?

Anonymkode: 0b3c6...297

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor mye koster en figur?

Er det Willow Tree-krybben du spør om? I tilfelle, disse figurene på bildet over koster 999 kr, de tre vise menn får du for 899,-. Det finnes noen flere figurer og en stall også, så om man ønsker et komplett sett blir det ganske kostbart.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det Willow Tree-krybben du spør om? I tilfelle, disse figurene på bildet over koster 999 kr, de tre vise menn får du for 899,-. Det finnes noen flere figurer og en stall også, så om man ønsker et komplett sett blir det ganske kostbart.

prs stk? eller samlet?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

prs stk? eller samlet?

regner med du mener samlet, men ja det var dyrt :)

Skrevet

For meg er dette den vakreste julekrybben. Den er i billig plast, men det er arvegods fra min elskede mormor og er verdt sin verdi i gull. Jeg elsket den krybben da jeg var liten fordi den glitret så fint  og nå står den på flygelet hjemme hos oss og gir oss gode tanker.

Krybbe.jpg

Anonymkode: a7523...c09

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er dette den vakreste julekrybben. Den er i billig plast, men det er arvegods fra min elskede mormor og er verdt sin verdi i gull. Jeg elsket den krybben da jeg var liten fordi den glitret så fint  og nå står den på flygelet hjemme hos oss og gir oss gode tanker.

Krybbe.jpg

Anonymkode: a7523...c09

fin :)

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

regner med du mener samlet, men ja det var dyrt :)

Samlet, ja. Men jeg er enig i at det er dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...