Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #1 Del Skrevet 1. februar 2005 Ok, så er den visst ikke uten "bivirkninger" enda - men ville du ønske at mannen din begynte på de i stedet, så kunne du slutte? http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/01/422065.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 1. februar 2005 #2 Del Skrevet 1. februar 2005 Jaaaaaaaaaaaaaa :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #3 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg ville heller latt ham bruke spiralen min så kunne han kjenne hvor "godt" det er å få satt den inn... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 1. februar 2005 #4 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg ville aldri byttet. Jeg fungerer ikke uten p.piller eller aller helst hormonspiralen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 1. februar 2005 #5 Del Skrevet 1. februar 2005 når det finnes slike prevasjonsmiddel for men kan de vel ikke forvente lenger at damene går på pillen o.s.v. da kan jo vi også forvente eller hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. februar 2005 #6 Del Skrevet 1. februar 2005 At vi hadde skullet bytte, ja!!! Jeg husker jo ALDRI å ta pillen, så da kunne jo det blitt hans ansvar en stund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. februar 2005 #7 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei, jeg ville ikke byttet. Det er jeg som blir gravid, og da vil jeg ta ansvaret. En mann får ikke de samme konsekvensene om han skulle glemme en pille, så her føler jeg meg tryggest når jeg selv tar kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #8 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei' date= jeg ville ikke byttet. Det er jeg som blir gravid, og da vil jeg ta ansvaret. En mann får ikke de samme konsekvensene om han skulle glemme en pille, så her føler jeg meg tryggest når jeg selv tar kontroll. Skriver under her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2005 #9 Del Skrevet 1. februar 2005 Enig med de to over. Dessuten er kjæresten min fryktelig distrè så jeg er redd jeg hadde blitt gravid rimelig fort... Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 1. februar 2005 #10 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg sliter voldsomt med hormoner, og har det helt klart mye bedre når jeg ikke bruker hormonell prevensjon. Så for min del skulle gjerne sambo få bruke ppiller. (Han er distre som få han også, men akkurat på dette punktet tror jeg han hadde vært meeeeeget pertentlig. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #11 Del Skrevet 1. februar 2005 Hadde jeg ikke funnet et godt hormonfritt alternativ skulle jeg nok tvangsforet kjæresten med slike :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #12 Del Skrevet 1. februar 2005 Les artikkelen en gang til... Hormonelle p-piller for menn har ikke blitt en kommersiell suksess pga bivirkningsprofilen. Nå prøver man derimot å utvikle en p-pille som baserer seg på et annet prinsipp enn hormoner. Det er her snakk om et legemiddel som hindrer transkripsjon av genet for et protein som mannen trenger i produksjonen av svømmedyktige sædceller. Hvis dette lykkes kan preparatet være på markedet om 8-10 år. Så dere har god tid til å tenke på om dere ville latt mannen overta ansvaret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #13 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg syns det er fint at det er kommet en mulighet for menn også til å ha kontrollen over prevensjonen. Likevel er det jeg som eventuelt blir gravid, og jeg ønsker å slippe å bekymre meg for om mannen har glemt å ta pilla si en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. februar 2005 #14 Del Skrevet 1. februar 2005 Det hadde vært fantastisk!! Nå har jeg slitt med diverse bivirkninger i mange år, så nå kan typen også få litt ansvar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. februar 2005 #15 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har så mye smerter ved mensen dersom jeg ikke bruker p-piller jeg, så jeg ville aldri sluttet med dem hvis jeg ikke planla å bli gravid. med p-piller kjenner jeg nesten ikke mensen, uten ligger jeg dagen før og første dag.... så nei, ville ikke fått mannen til å "ta over". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #16 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei , det ville jeg ikke. Ikke mere å si om den saken. Kanskje er det fordi jeg begynner å bli verpesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #17 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, typisk at pillen ikke slo an blant menn pga. hormonenes virkninger...vi kvinner tar den jo uansett Men den siste oppfinnelsen som kanskej kommer om 7-8 år høres bra ut! Jeg vil gjerne at min mann tar piller, for selv tåler jeg ikke noen av de hormonelle prevensjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå