Gå til innhold

Hvordan unngå å seksuelt trakassere kvinner med bulgen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett problem, får ganske markant penis-omriss nesten uansett hva slags boxer og bukse jeg bruker. Det er ikke bare det at penis er stor i seg selv, men jeg har ganske stor og stram pung, og dette får penisen til å «dyttes»/peke enda mer ut av kroppen enn normalt.

Jobber i et yrke der jeg driver med en del undervisning/opplæring, og klarer ikke unngå legge merke til at denne bulen i buksa ofte tiltrekker kvinners blikk. Ikke så rart, da de ofte sitter i ansiktshøyde med denne.

Tidligere har jeg bare lagt merke til disse blikkene, og i mitt stille sinn kanskje fornøyet meg over disse, men nå har jeg begynt lure på om kvinner kanskje oppfatter dette som seksuell trakassering?

Noen med lignende problem? Eller kanskje en kan håpe på et lite innblikk i kvinners tanker om dette?

Anonymkode: e5db4...2e3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå med større bukse og lengre genser? Problem solved 

Anonymkode: 195b9...924

• Liker 15
Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ett problem, får ganske markant penis-omriss nesten uansett hva slags boxer og bukse jeg bruker. Det er ikke bare det at penis er stor i seg selv, men jeg har ganske stor og stram pung, og dette får penisen til å «dyttes»/peke enda mer ut av kroppen enn normalt.

Jobber i et yrke der jeg driver med en del undervisning/opplæring, og klarer ikke unngå legge merke til at denne bulen i buksa ofte tiltrekker kvinners blikk. Ikke så rart, da de ofte sitter i ansiktshøyde med denne.

Tidligere har jeg bare lagt merke til disse blikkene, og i mitt stille sinn kanskje fornøyet meg over disse, men nå har jeg begynt lure på om kvinner kanskje oppfatter dette som seksuell trakassering?

Noen med lignende problem? Eller kanskje en kan håpe på et lite innblikk i kvinners tanker om dette?

Baggy jeans? Dessuten seksuelt trakasserer du ikke bare fordi du ved et uhell viser bulge. Dessuten er det de som glaner på deg. Er vel mer de som trakasserer deg

Endret av Maleficenta
  • Liker 7
Skrevet

51MVd8-AhXL.jpg

Anonymkode: 4de06...f02

• Liker 4
Skrevet

Det ligger mange fine lister ute med hva som inngår i trakassering og hva som ikke gjør det. Så lenge du ikke blotter deg, eller trykker bulgen (?) din mot uvedkommende, kan du ta det med ro. 

• Liker 4
Skrevet

Tviler på at de føler seg seksuelt trakassert men blikket dras jo mot uvanlige ting. Så når du har rar tissefant og bjeller blir det sånn da. Du kan gå i skjørt?

Anonymkode: be42c...4b5

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

51MVd8-AhXL.jpg

Anonymkode: 4de06...f02

Såmn bruker dama mi på meg for å unngå at jeg runker:P Får bare komme hvis hun gir meg lov. Sånn blir det mye sex av:fnise:

Anonymkode: e6d45...eac

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Såmn bruker dama mi på meg for å unngå at jeg runker:P Får bare komme hvis hun gir meg lov. Sånn blir det mye sex av:fnise:

Anonymkode: e6d45...eac

jew.gif

• Liker 3
Skrevet

Dette er vel nesten noe du får ta med en skredder eller ansatt i klesbutikk. De vet nok hva slags snitt og klestyper du kan bruke for å få alt til å sitte fint/slik du ønsker. 

Jeg har et slags tilsvarende problem på damesida, da jeg har ganske store sprettpupper som er veldig synlige nesten uansett hvordan jeg kler meg. Selv om jeg tar på meg et telt. dannes det jo et fall rundt puppene hvis du skjønner. Det er ikke alltid jeg vil ha den type oppmerksomhet, feks nå som jeg utdanner meg til lærer... Jeg løser dette blant annet med å bruke mørke farger og lag-på-lag (lærte det av tv-serien "What not to wear"). Kanskje det finnes noe tilsvarende triks for menn? Jeg vet at typen min bruker mye løse bukser og ofte en genser etc. over skrittet og/eller belte på en sånn måte at alt er veldig "i ro". Han har også ganske stram "sprett"pung.

Jeg kan forresten ikke gå med vanlige dongeribukser i det hele tatt, fordi da ser det ut som jeg har kuk, hehe...Det har noe å gjøre med hvordan stoffet faller. Jeg kan kun gå med sånne spesielle stretchjeans. Og jeg vet at typen min kun går med VELDIG løse jeans.

Så. Snakk med klesbutikken, du. De vet nok en råd. 

Anonymkode: d9f39...8dc

Skrevet

Kanskje lurt å gå til en mannlig butikkansatt da, for å unngå det du skriver i overskriften. Yo, har du no råd for sprettpungen og den store tissefanten min klinger liksom ikke helt bra.

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at noen vil føle seg "trakassert" på grunn av det der. Noen menn har mer synlig bul enn andre, og antakelig vis er du mer bevisst på den enn de du møter. :)

• Liker 1
Skrevet

Nekter å tro at kvinner/jenter sitter å studerer bulen/kuken i buksa til menn. De er ikke interessert i slikt. For kvinner vil en penis på en fremmed mann de ikke har noe intimt forhold med ikke fremkalle noen interesse overhodet. In  your dreams TS..

Anonymkode: 2f949...cd8

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nekter å tro at kvinner/jenter sitter å studerer bulen/kuken i buksa til menn. De er ikke interessert i slikt. For kvinner vil en penis på en fremmed mann de ikke har noe intimt forhold med ikke fremkalle noen interesse overhodet. In  your dreams TS..

«De er ikke interessert i slik» - alltid så flott når én person tar på seg rollen som talsperson for ett helt kjønn!! 3 milliarder mennesker! Wow..

Antar at du også mener at «kvinner» ikke er interesserte i analsex, å suge tissefant eller andre perversiteter heller?

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som sunne kvinner. Så ser de på bulen. Og så? 

Mennesker er enkle sånn. Alt som er annerledes, avviker fra normalen, osv fanger folk sin oppmerksomhet. En uvanlig stor bul, store pupper og flotte kropper er for de fleste en hverdagtripp i en ellers grå repetiv hverdag. Det er lett å dagdrømme seg vekk. Du får håpe at det har en positiv effekt på fraværet. Er det uvanlig lavt i dine timer? Hvis det stemmer så blir du nok populær hos ledelsen også.

Anonymkode: e3bf0...260

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ganske normalt at blikket faller på kropps deler som synlig buler ut av kroppen uten at det er noe seksuelt i det. Jeg kan selv ufrivillig stirre (diskret) på både kvinner og menn med feks trange jeans og klær hvis visse kroppsdeler blir alt for synlig uten at det er noe seksuelt i det. Synes bare det er rart at noen vil kle seg på en slik måte at kjønnsorganer og bryster "sees" tydelig gjennom klærne...

Anonymkode: c081e...312

• Liker 1
Gjest Bifftomat
Skrevet
På 11.12.2017 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Tviler på at de føler seg seksuelt trakassert men blikket dras jo mot uvanlige ting. Så når du har rar tissefant og bjeller blir det sånn da. Du kan gå i skjørt?

Kilt? 

Gjest Bifftomat
Skrevet

Tror ikke de føler seg trakassert, men syns nok du er rar.

Skrevet

Går det an å være så hot at man er et vandrende overgrep?

Anonymkode: 789f0...87f

Skrevet
På 12.12.2017 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. :sjarmor:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...