AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Har møtt en fyr i et par måneder nå. Vi møttes i begynnelsen av september, men grunnet at han jobber veldig mye (offshore), har vi ikke hatt anledning til og sees veldig ofte. Men forrige måned ble vi enige om at vi dater hverandre, og at vi ser for oss et forhold i fremtiden. Forrige uke oppdaget jeg likevel at han hadde vært aktiv på Tinder. Jeg hadde slettet appen, men ei venninne sa hun hadde sett han der inne. Jeg måtte bare laste den ned igjen og se. Og ganske riktig, der var han. Endra bildene sine hadde han også. Jeg konfronterte han med dette, og sa at jeg egentlig ville trekke meg ut av relasjonen. (Har brent meg på dette før). Fordi det ga meg ikke en god følelse. Han mente at han nesten ikke brukte appen, og at han ville være med meg. Jeg er så delt.. jeg tror han sier sannheten, men hvorfor bruke appen da, i det hele tatt? Han mente jeg lagde unødvendig dramatikk. Følte meg ganske dum gjorde jeg etterpå også, fordi jeg reagerte. Men det er jo en datingapp.. føler han vil holde mulighetene åpne..? Anonymkode: ad272...288
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Min date gjør det samme, og det stakk i magen. Føler det dessverre er ganske vanlig i disse tider, og det er synd. Man blir jo ekstremt usikker (og sjalu..) Mange sletter ikke appen før man så å si er kjærester, men jeg syns det er helt feil. Anonymkode: a6bf1...eb5 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min date gjør det samme, og det stakk i magen. Føler det dessverre er ganske vanlig i disse tider, og det er synd. Man blir jo ekstremt usikker (og sjalu..) Mange sletter ikke appen før man så å si er kjærester, men jeg syns det er helt feil. Anonymkode: a6bf1...eb5 Ja, jeg er helt enig! Det er klart vi blir usikre. Man tenker jo sitt.. også får man (jeg) slengt i trynet at jeg overreagerer i tillegg. Jeg føler på en måte på det at om disse gutta VIRKELIG hadde villet date kun oss, så hadde de ikke hatt behov for å være på Tinder. Nei, man er jo ikke sammen, men når man på en måte avtaler at man kun dater hverandre, synes jeg det er dårlig gjort å være der inne.. Anonymkode: ad272...288 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Han utforsker fortsatt utvalget, og det er egentlig forståelig for det er umulig å kunne være sikker på at du er den perfekte for han, når dere knapt kjenner hverandre og bare har møttes noen få ganger. Skjønner godt at du ikke liker det, men det kan godt stemme at han ikke bruker appen aktivt, men bare ikke vil slette den fordi det er umulig å si om dere to kommer til å date fast og bli sammen i fremtiden. Dere er på et for tidlig date stadie til å kunne vite det. Anonymkode: 1c939...9ff
camliiaa Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Jeg hadde bedt han slette den. Fokus på deg og dere. Om det ikke funker mellom dere, er det faktisk ikke værre for han enn at han laster den ned igjen. Be han slette den om det er deg han vil date 😊 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han utforsker fortsatt utvalget, og det er egentlig forståelig for det er umulig å kunne være sikker på at du er den perfekte for han, når dere knapt kjenner hverandre og bare har møttes noen få ganger. Skjønner godt at du ikke liker det, men det kan godt stemme at han ikke bruker appen aktivt, men bare ikke vil slette den fordi det er umulig å si om dere to kommer til å date fast og bli sammen i fremtiden. Dere er på et for tidlig date stadie til å kunne vite det. Anonymkode: 1c939...9ff Jo, jeg forstår at man langt fra kan være sikker når vi kun har kjent hverandre såpass kort. Jeg er jo ikke 100 % sikker på hva jeg vil, heller, og hvor dette ender. Men jeg vet likevel at jeg kun vil ha fokus på han. Hvordan skal man kunne bli kjent, åpne seg opp og gjøre seg sårbar (dating) for noen, hvis man aldri får en sjanse til det, fordi vedkommende man dater har andre i kikkerten? Anonymkode: ad272...288 1
Suppetuppe Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 Min kjæreste slettet appen sin for lenge siden, men han var fremdeles registrert der som bruker! Jeg så jo at han ikke hadde appen på telefonen og jeg vet også at jeg kan stole på han. Fikk flere meldinger av venninner som hadde fått han opp på tinder, til tross for at han ikke var aktiv. Så han måtte laste ned appen på nytt og slette hele kontoen sin. Kanskje daten din har gjort det samme, altså bare slettet appen, og ikke forstått at han må slette kontoen også? 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #8 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Suppetuppe skrev: Min kjæreste slettet appen sin for lenge siden, men han var fremdeles registrert der som bruker! Jeg så jo at han ikke hadde appen på telefonen og jeg vet også at jeg kan stole på han. Fikk flere meldinger av venninner som hadde fått han opp på tinder, til tross for at han ikke var aktiv. Så han måtte laste ned appen på nytt og slette hele kontoen sin. Kanskje daten din har gjort det samme, altså bare slettet appen, og ikke forstått at han må slette kontoen også? Min har nok ikke gjort dette, da jeg vet at han har endret bildene sine også Men kunne jo ha vært en mulighet! Anonymkode: ad272...288
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #9 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Suppetuppe skrev: Min kjæreste slettet appen sin for lenge siden, men han var fremdeles registrert der som bruker! Jeg så jo at han ikke hadde appen på telefonen og jeg vet også at jeg kan stole på han. Fikk flere meldinger av venninner som hadde fått han opp på tinder, til tross for at han ikke var aktiv. Så han måtte laste ned appen på nytt og slette hele kontoen sin. Kanskje daten din har gjort det samme, altså bare slettet appen, og ikke forstått at han må slette kontoen også? Han har endret bildene sine, sa TS. Man kan også se om han er aktiv om km. endrer seg (tror jeg hvert fall?) Anonymkode: a6bf1...eb5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #10 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min har nok ikke gjort dette, da jeg vet at han har endret bildene sine også Men kunne jo ha vært en mulighet! Anonymkode: ad272...288 Det høres ut som han bruker den, TS, men for mange er Tinder også svært useriøst. Kanskje si det til han igjen, at det gjør deg svært usikker? Hvis man har datet en stund syns jeg det er greit å "konfrontere" med det. Anonymkode: a6bf1...eb5
Suppetuppe Skrevet 11. desember 2017 #11 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min har nok ikke gjort dette, da jeg vet at han har endret bildene sine også Men kunne jo ha vært en mulighet! Anonymkode: ad272...288 Ahh, ja da blir det jo noe annet... Kan du ikke bare snakke med han og høre hva han tenker? Bedre å få et svar, enn å gruble og bygge opp negative følelser. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #12 Skrevet 11. desember 2017 Det er greit at han ikke føler seg 100% sikker på at dere passer, men det er IKKE greit å avtale eksklusiv dating og deretter ikke være eksklusiv. Jeg mener det er et løftebrudd, og jeg ville fått problemer med å stole på ham etterpå. Jeg ville antagelig ha sagt at "ok, så dater vi ikke eksklusivt likevel. Da skal jeg begynne med Tinder igjen jeg også.". Enten får han værså god holde ord, eller så får han godta at han kan miste deg til en annen. Anonymkode: 65e88...c0a 8
Gjest Zonjë Skrevet 11. desember 2017 #13 Skrevet 11. desember 2017 Jeg ville bare sagt til han at jeg liker han godt og vil gjerne bli mer kjent, men skal det være meg, skal det bare være meg. Så hadde jeg trukket meg tilbake og latt han ta styringen videre for hva han ønsket. Nå har jeg aldri brukt Tinder selv, men jeg har skjønt det slik at det er ganske fort gjort å lage en bruker der inne? Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å slette appen, fokusere på en person, for så å laste den ned igjen om det ikke skulle funke. Eller har jeg misforstått noe her?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #14 Skrevet 11. desember 2017 33 minutter siden, Zonjë said: Nå har jeg aldri brukt Tinder selv, men jeg har skjønt det slik at det er ganske fort gjort å lage en bruker der inne? Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å slette appen, fokusere på en person, for så å laste den ned igjen om det ikke skulle funke. Eller har jeg misforstått noe her? Nei, du har ikke misforstått noe. Det tar 2 minutter å reinstallere appen. Anonymkode: 65e88...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #15 Skrevet 11. desember 2017 Har han lastet opp nye bilder eller bare rotert de gamle? Bruker man "smart photos" så roterer Tinder automatisk bildene. Anonymkode: 811ff...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #16 Skrevet 11. desember 2017 Tinder er THE sexapp, ikke faen jeg hadde brukt mer tid på dette. Nå høres jeg 250 år ut, men når jeg dater så er jeg fokusert på den personen, huet og blikket mitt blir ikke dratt rundt. Det hadde ikke funka for meg. Jeg sammenligner det med at dere sitter på resturant og du tar han i å glo på alle damer rundt. Det er frekt og respektløst. Og nå, tilbake til steinalderen med meg. Anonymkode: 98c3c...f6f 12
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #17 Skrevet 11. desember 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sammenligner det med at dere sitter på resturant og du tar han i å glo på alle damer rundt. Det er frekt og respektløst. Anonymkode: 98c3c...f6f Faktisk en veldig god sammenligning! Det er jo sånn det har blitt. «Men kjære, jeg må jo få kikke rundt mens vi dater, tenk om det skulle dukke opp noen bedre enn deg og jeg hadde gått glipp av henne fordi jeg hadde fokusert på deg! Det går jo ikke!» Faen, vi er nok flere 250-åringer enn man skulle tro. Vi får bare holde hardt på prinsippene våre. Anonymkode: f4683...aae 10
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #18 Skrevet 11. desember 2017 Ts her. Jeg er også 'gammeldags', og er helt enig med dere som skriver over her! "Tenk om det skulle dukke opp noen bedre.." - veldig bra sagt. Jeg tok jo opp dette med min date. Han mente jeg overdramatiserte ting, og jeg misforsto han totalt. Han hadde visstnok ikke 'behov' for å være er inne. Han fortalte meg også forøvrig for en stund tilbake at det 'snart var på tide å slette Tinder'. Mm.. akkurat, ja.. Anonymkode: ad272...288 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #19 Skrevet 12. desember 2017 Hvis han fortsatt har behov for å være aktiv på tinder etter 2 mnd så hdde jeg definitivt trukket meg. En ting er å være inaktiv men ikke ha slettet den, men når han til og med oppdaterer bilder, da er han på aktiv leting fortsatt. Anonymkode: 82a71...194 2
Ulla Ullsokk Skrevet 12. desember 2017 #20 Skrevet 12. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder er THE sexapp, ikke faen jeg hadde brukt mer tid på dette. Nå høres jeg 250 år ut, men når jeg dater så er jeg fokusert på den personen, huet og blikket mitt blir ikke dratt rundt. Det hadde ikke funka for meg. Jeg sammenligner det med at dere sitter på resturant og du tar han i å glo på alle damer rundt. Det er frekt og respektløst. Og nå, tilbake til steinalderen med meg. Anonymkode: 98c3c...f6f Akkurat dette tenkte jeg også, men så er jeg jo 269 år selv. Akkurat dette "se-seg-rundt"-behovet til de som er unge nå tror jeg ødelegger mye for relasjoner mellom folk. Jeg hadde nok styrt unna en fyr som ikke bare unnlot å slette, men faktisk oppdaterte bildene sine etter at vi avtalte å være dates! Det er ufint! Ok, så mente han det kanskje ikke sånn (men hva i alle dager var poenget da? Det går faktisk ikke an å snakke seg ut av den her, ass!) men noen må lære folk at dette ikke er ok oppførsel! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå