AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 min nye svigerinne ønsker seg håndkrem til jul. Jeg kjenner henne ikke så godt, så jeg vet ikke om hun har noen preferanser. Noen forslag? jeg heller mot l'occitane's lavendelkrem, men vet ikke hvor godt den trenger inn. Eller en av aderma-kremene, men det er jo litt kjedelig med julegave fra apoteket. Forslag? Anonymkode: a4b47...bf1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Mitt tips er at du bør droppe lavendel for å være på den sikre siden. Mange, inkludert meg selv, syns lavendel er en skikkelig manne-lukt, og ikke noe man setter pris på som kvinne. Anonymkode: 8cde3...e27 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Denne kremen er forresten veldig bra: https://www.beaute-pacifique.no/products/handkrem. Hele serien og merket er bra, og mange hudpleiere fører merket. Har brukt den selv, og den kan anbefales. Anonymkode: 8cde3...e27
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Jeg ville spurt henne om hvilken håndkrem hun ønsker seg. Anonymkode: 3b1b7...a50 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Ikke velg lavendelduft, jeg synes den er kvalmende. Hadde en fotkrem med den duften og den gikk i søppelet. Velg en nøytral eller duftfri håndkrem. Lavendel er for intens og gammeldameduftende. Det er min mening. Anonymkode: 73af8...9a5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 takk for svar! Anonymkode: a4b47...bf1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 Jeg bruker mye penger på hudpleie-produkter og har fire håndkremer i bruk hver dag. Dr. Greve Vakre hender er den beste. Btw KG. Slutt å bruke ordet preferanser hele forbanna tiden. Anonymkode: cede0...663
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 Hadde kjøpt Elizabeth Arden 8 hour crème, den funker til alt! Anonymkode: 02835...c96
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Hvorfor er det kjedelig med gaver fra apoteket? De har ofte de beste produktene, og nå i julen får man dem gjenre i pene gavepakker. Anonymkode: 7376c...11e
Namine Skrevet 13. desember 2017 #10 Skrevet 13. desember 2017 (endret) På 11.12.2017 den 22.14, AnonymBruker skrev: Mitt tips er at du bør droppe lavendel for å være på den sikre siden. Mange, inkludert meg selv, syns lavendel er en skikkelig manne-lukt, og ikke noe man setter pris på som kvinne. Anonymkode: 8cde3...e27 Helt enig med denne brukeren, lavendel er helt mareritt-lukt for min del Selv er jeg veldig fornøyd med A-derma serien, men det er jo ikke sikkert den passer for alle (ettersom man har tørr hud, irritert hud, eksem, kløe osv osv, alt spiller jo inn) Men skulle jeg anbefalt en serie, så måtte det være a-derma og nei, det syns jeg ikke er en kjedelig gave, jeg fikk hudkremen i bursdagsgave, og for meg er det bare kjekt å få, da jeg uansett kjøper den. Endret 13. desember 2017 av Namine
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det kjedelig med gaver fra apoteket? De har ofte de beste produktene, og nå i julen får man dem gjenre i pene gavepakker. Anonymkode: 7376c...11e Jeg er helt enig i at de har de beste produktene, og for mine egne hender er det bare uparfymerte apotekkremer som gjør jobben. Men som julegave synes jeg det blir kjedelig, klinisk, snusfornuftig. Til jul er det stas med litt ekstra godfølelse. Nå har jeg googlet litt og tror kanskje jeg har landet på Rituals sin. Fant en omtale som var positiv også til sensitiv hud. TS. Anonymkode: a4b47...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 1 minutt siden, Namine skrev: Helt enig med denne brukeren, lavendel er helt mareritt-lukt for min del Selv er jeg veldig fornøyd med A-derma serien, men det er jo ikke sikkert den passer for alle (ettersom man har tørr hud, irritert hud, eksem, kløe osv osv, alt spiller jo inn) jeg elsker lavendel selv! og alle jeg kjenner elsker l'occitane's lavendelhåndkrem, så jeg er glad jeg spurte, for jeg har fått mange tilbakemeldinger fra folk som ikke liker lavendel, og det er jo ganske nyttige innspill! TS. Anonymkode: a4b47...bf1
Sirah Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 Kan du ikke spørre mannen hennes om han kan snoke litt på badet? Finne ut av hvilken merker hun foretrekker og lignende
Namine Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg elsker lavendel selv! og alle jeg kjenner elsker l'occitane's lavendelhåndkrem, så jeg er glad jeg spurte, for jeg har fått mange tilbakemeldinger fra folk som ikke liker lavendel, og det er jo ganske nyttige innspill! TS. Anonymkode: a4b47...bf1 Absolutt Lavendel er nok en slik lukt man enten liker veldig godt, eller ikke liker i det hele tatt en venninne av meg også elsker lukten av lavendel, jeg klarer den ikke Endret 13. desember 2017 av Namine
Ella1 Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 Dette koreanske merket er helt nydelig, populære og fantastisk produkter. Selges hos Vita https://www.vita.no/merker/korres/kropp/korres-kropp-hand-creme-til-ekstra-torre-og-sprukne-h
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 Jeg liker håndkremene fra Biotherm og Clarins. Gode kremer med relativt nøytral duft. Anonymkode: ecb76...c66
Gjest Raptuza Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 5 timer siden, Ella1 skrev: Dette koreanske merket er helt nydelig, populære og fantastisk produkter. Selges hos Vita https://www.vita.no/merker/korres/kropp/korres-kropp-hand-creme-til-ekstra-torre-og-sprukne-h Merket Korres er fra Hellas, ikke Korea
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #18 Skrevet 13. desember 2017 Hva med å kjøpe den "vanlige" håndkremen til loccitane? Den har jo ganske nøytral lukt og er veldig god. Enig med flere her, jeg hater lavendellukt, så den hadde blitt gitt videre til mamma. Anonymkode: 4a430...ea7
Ella1 Skrevet 13. desember 2017 #19 Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, Raptuza skrev: Merket Korres er fra Hellas, ikke Korea Ok, da tok jeg feil🙈 Veldig gode produkter i hvertfall👌🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå