AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Hei. Vi har en datter som har blitt trekt ut til å være Lucia i bhg. Vi er selvsagt stolte. Min frustrasjon bunner i hunnens jobb. De la om til nytt datasystem i dag(danske eiere),så nå er det kaos på jobben og mye overtid. Denne omleggingen er varslet allerede i sommer så vi har visst om det. Gubben side han skal gjøre alt han kan for å rekke arrangement i bhg på Lucia,men kan ikke love noe da jobben akkurat nå krever at han er der grunnet omlegging til nytt system (de driver med blant.a salg). Datter spør stadig om pappa skal se på og vi svarer kanskje......hvordan forklarer henne dette om at han kanskje ikke kommer.......selv om han vil? Hun vil jo bli veldig skuffet og lei seg..... "Utblåsning slutt" Anonymkode: 3971f...a2a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Mannen din forteller jobben sin at dette er noe han faktisk bare må få med seg! Sånn er det når man har barn, noen ganger så MÅ man. Både jeg og mannen min sitter i leder- og mellomlederjobber og kan ikke bare erstattes uten videre, men noen ganger (sånn som da det var vår datter som var så heldig å få være Lucia for et par år siden) så får faktisk jobben vente. I verste fall får han dra tilbake på jobb etterpå (om det er feiring på ettermiddag). Anonymkode: 2ded5...efa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Stolt fordi hun ble trukket ut? Ja det er jo litt av en prestasjon Antar du mener glad, spent og forventningsfull Anonymkode: a1650...666 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå