Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Gjest thejohan
Skrevet

Jeg dævver av Erlend Elias 😂💙💙

Skrevet
4 minutter siden, Gjeste mann skrev:

Ja det er riktig

6 minutter siden, tonebelinda skrev:

Ja, det stemmer 

Hørte intervju med han om det tidligere

Da er han i alle fall verken enkel eller mindre intelligent 

Skrevet

Frank Løke fikk sparken pga utagerende og alkoholindusert oppførsel (Drammen, håndball). Noen som vet noe mere?

• Liker 4
Skrevet (endret)
På 4.1.2018 den 1.54, Juliannaos skrev:

Frank Løke fikk sparken pga utagerende og alkoholindusert oppførsel (Drammen, håndball). Noen som vet noe mere?

Ikke annet enn at det stemmer. Han har vel også blitt kastet ut av landslaget, om jeg ikke husker feil.

Endret av Krutthøna
skrivefeil
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har ligget litt etter, men fått sett alle episodene nå

Gud, for en diva Erlend Elias er! Han sier han ikke tåler gluten, men hvorfor drikker han øl og spiser brød da? Hadde han ikkje tålt det, så hadde han sagt i fra til produksjon og sikkert fått glutenfritt brød eller noe. Føler kjenisene får lov til mer enn de vanlige folka som er med 

Det ser noen ganger ut som øynene til Frank bare skal sprette ut 🙊 jeg synes han virker litt skummel jeg

Endret av Snuppah00
  • Liker 6
Gjest Sorbus
Skrevet

Jeg gruet meg litt til Aune Sand, har fått frysninger av jordbærmus-greiene hans. Men hittil har han overrasket positivt, slett ikke så svevende som jeg trodde. Og så virker han veldig snill. Den smørformen var nydelig. Han er jo kunstner, men han har aldri prøvd treskjæring før, så jeg er imponert. Det er ofte litt kreative oppgaver på Farmen, så jeg tror ikke de har råd til å miste han.

La merke til at han hadde "formet" fingeren sin litt også, så han er kanskje ikke så praktisk anlagt:)

Skrevet
18 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg gruet meg litt til Aune Sand, har fått frysninger av jordbærmus-greiene hans. Men hittil har han overrasket positivt, slett ikke så svevende som jeg trodde. Og så virker han veldig snill. Den smørformen var nydelig. Han er jo kunstner, men han har aldri prøvd treskjæring før, så jeg er imponert. Det er ofte litt kreative oppgaver på Farmen, så jeg tror ikke de har råd til å miste han.

La merke til at han hadde "formet" fingeren sin litt også, så han er kanskje ikke så praktisk anlagt:)

Jeg fikk også et godt inntrykk av han :) Han virker jo veldig snill. Jeg tror han blir andrekjempe. Tror ikke Stian velger en av sine egne. Håper da Stian ryker. Han blir litt for anonym for meg

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg fikk også et godt inntrykk av han :) Han virker jo veldig snill. Jeg tror han blir andrekjempe. Tror ikke Stian velger en av sine egne. Håper da Stian ryker. Han blir litt for anonym for meg

Føler på meg at Stian blir værende siden media har gjort det til en så stor sak at han og lene er de nye Petter og Vendela

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Winza skrev:

Føler på meg at Stian blir værende siden media har gjort det til en så stor sak at han og lene er de nye Petter og Vendela

Jammen, ikke si det da :sukk: Jeg leser ikke nettaviser pga de kan spoile.

Anonymkode: 97bce...dc6

• Liker 5
Skrevet (endret)
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen, ikke si det da :sukk: Jeg leser ikke nettaviser pga de kan spoile.

Anonymkode: 97bce...dc6

Det er ikke noe spoiler, de har laget artikler om det siden mai sist år og nevnt det på tv

Endret av Winza
Skrevet

Frank Løke ser veldig skummel ut........ 

Erlend Elias, hør her,  dette er business not pleasure opphold. Plukker ut en som ikke blir sint for å bli valgt det er feigt. 

Aune Sand du viser deg faktisk frem fra din beste side, jeg er helt imponert.

Forskjellen fra vanlige folk farmen og kjendis farmen er at deltakerne på kjendis farmen får fantastisk godt betalt for å være der.

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, makkapakka skrev:

Frank Løke ser veldig skummel ut........ 

Erlend Elias, hør her,  dette er business not pleasure opphold. Plukker ut en som ikke blir sint for å bli valgt det er feigt. 

Aune Sand du viser deg faktisk frem fra din beste side, jeg er helt imponert.

Forskjellen fra vanlige folk farmen og kjendis farmen er at deltakerne på kjendis farmen får fantastisk godt betalt for å være der.

Teit at dem får betalt, opplevelsen burde være betaling selv. De burde i hvert fall ha en kontrakt på at hvis de trekker seg så får de ingen penger

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Leste at Stian (staysman) ønsker å kjøpe farmen gården..

Skrevet
1 minutt siden, Calandria skrev:

Leste at Stian (staysman) ønsker å kjøpe farmen gården..

Han har allerede kjøpt en gård :P

Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

Teit at dem får betalt, opplevelsen burde være betaling selv. De burde i hvert fall ha en kontrakt på at hvis de trekker seg så får de ingen penger

I tillegg får de spesielle goder. Tvilingene tobakk, EE tobakk og kaffe, Frank Løke joggesko/treningsutstyr. Og sikkert mer enn dette også, men dette husker jeg fra reportasjen jeg leste

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, tonebelinda skrev:

I tillegg får de spesielle goder. Tvilingene tobakk, EE tobakk og kaffe, Frank Løke joggesko/treningsutstyr. Og sikkert mer enn dette også, men dette husker jeg fra reportasjen jeg leste

Og Strayzman er den eneste uten goder?

Skrevet
14 minutter siden, Winza skrev:

Det aner jeg ikke. Aner ikke om alle har krevd goder. 

Skrevet
25 minutter siden, Winza skrev:

Tipper alle får lov til å ha med goder (Noe som jeg synes er teit) men noen har kanskje sagt nei til det. Men hvorfor skal kjendisene har det mer behagelig enn de vanlige deltakerne? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Tipper alle får lov til å ha med goder (Noe som jeg synes er teit) men noen har kanskje sagt nei til det. Men hvorfor skal kjendisene har det mer behagelig enn de vanlige deltakerne? 

Det jeg også tenker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...