Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje han velger en av tvillingene

Han lovet jo jentene at det ble guttekamp, om han ble storbonde. Men så klart, er jo ikke sikkert han holder det.

Men jeg tror det blir guttekamp jeg, og jeg tror det blir Frank som blir valgt. Men da håper jeg han kommer seg videre - for i motsetning til mange andre her inne, så har jeg veldig sansen for Frank Løke, så heier på han foreløpig  :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, tonebelinda skrev:

Han lovet jo jentene at det ble guttekamp, om han ble storbonde. Men så klart, er jo ikke sikkert han holder det.

Men jeg tror det blir guttekamp jeg, og jeg tror det blir Frank som blir valgt. Men da håper jeg han kommer seg videre - for i motsetning til mange andre her inne, så har jeg veldig sansen for Frank Løke, så heier på han foreløpig  :)

Jeg tror han velger Frank. Eller garantert en av gutta. Skjønner ikke hvorfor så mange misliker Frank så sterkt. Noen har sagt han er en mobber. Hvem har han mobbet da? Drøy påstand

Jeg tror kanskje EE kommer til å trekke seg. Gårdslivet er absolutt ikke noe for han. Han virker relativt kunnskapsløs. Han minne meg om Sophie Elise 🙊

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Kanskje han velger en av tvillingene

Hvorfor tror du det?

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvorfor tror du det?

Siden han begynner å grine, tviler sterkt på at han ville begynt å grine hvis han skulle valgt Frank

Skrevet
42 minutter siden, Christy89 skrev:

Jeg tror han velger Frank. Eller garantert en av gutta. Skjønner ikke hvorfor så mange misliker Frank så sterkt. Noen har sagt han er en mobber. Hvem har han mobbet da? Drøy påstand

EE har vel uttalt i media i ettertid at han ble mobbet på farmen - så vil tro det er derfra det kommer

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, tonebelinda skrev:

EE har vel uttalt i media i ettertid at han ble mobbet på farmen - så vil tro det er derfra det kommer

Så da antar bare folk at det var Frank da? Eller sa han det var Frank?

Endret av Christy89
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Så da antar bare folk at det var Frank da?

Jeg gjør ikke det, men ja, kan se sånn ut

Skrevet
10 minutter siden, tonebelinda skrev:

Hvorfor det? Vi aner ikke hvem det var. Vi har kun sett en episode. Kanskje der var Maiken for alt vi vet. Bedre å vente å se

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, tonebelinda skrev:

18 minutter siden, tonebelinda skrev:

Hvordan kan det se sånn ut? Det kan være hvem som helst, det kan også hende at han ikke ble mobbet og bare følte han ble

Skrevet
20 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvorfor det? Vi aner ikke hvem det var. Vi har kun sett en episode. Kanskje der var Maiken for alt vi vet. Bedre å vente å se

Helt enig

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Hvordan kan det se sånn ut? Det kan være hvem som helst, det kan også hende at han ikke ble mobbet og bare følte han ble

Det kan se sånn ut, at folk tror Frank er en av mobberne som mobbet EE, av kommentarer både her og andre nettsider

Men ja, vi vet jo ikke om han faktisk ble mobbet

Skrevet (endret)

Tipper vi ikke får se hvem Erlend velger før 21:45 episoden slik at vi må vente i 45 minutter for å se hvorfor han begynner å gråte, typisk tv2 :P

Endret av Winza
Skrevet
25 minutter siden, Winza skrev:

Tipper vi ikke får se hvem Erlend velger før 21:45 episoden slik at vi må vente i 45 minutter for å se hvorfor han begynner å gråte, typisk tv2 :P

Er det dobbeltepisode både på onsdager og søndager? 

Skrevet
4 minutter siden, Marimba skrev:

Er det dobbeltepisode både på onsdager og søndager? 

Ser slik ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Merker jeg nok kommer til å heie på Inga Berit. Hun virket grei og sympatisk :)

Anonymkode: 1829d...dd7

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, tonebelinda skrev:

Helt enig

Kan godt være det var Frank, men synes det er best å vente og se :)

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
På 1.1.2018 den 22.48, Winza skrev:

Hun fra Jakten på kjærligheten?

Litt merkelig at en som har vært med i jakten på kjærligheten regnes som kjendis? En Ø-kjendis i så fall. Og en som kom på 3.plass i top model??

Utrolig mange random og irriterende folk som er med, tviler på at jeg kommer til å se noe særlig

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ser nå.... håper Aune Sand og jegertvillingene forsvinner som perler på en snor. De tre irriterer vette utav meg! Gjerne ta han Elias duden i samme slengen. Håper han trekker seg slik at han forsvinner raskt. Aldri opplevd å ha så mange irritasjonsmomenter i ett program før. :bond:

Høres fryktelig kjedelig ut hvis alle de 4 skulle forsvinne raskt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...