Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har TV 2 overgått seg selv, og presset sammen alt for mange merkelige skrullinger til samme TV-program? :ac:   

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Winza said:

Wow, klarer ikke han en gang å huske hvem hjelperen hans er? O.o

De er eneggede tvillinger.

27 minutter siden, Winza said:

Det ser bare for dumt ut når han skal gå rundt der med solbriller, trodde dette skulle forestille 2018?

Hvorfor henger du deg opp i de solbrillene?

Frank er veldig høy på seg selv. Liker ikke sånne folk. Aune Sand er kvalm.

Liker Erlend Elias. Må se mer før jeg kan uttale meg om flere men tror kanskje Inga Berit kan bli en favoritt.

Anonymkode: 9ccb5...d58

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er eneggede tvillinger.

Hvorfor henger du deg opp i de solbrillene?

Frank er veldig høy på seg selv. Liker ikke sånne folk. Aune Sand er kvalm.

Liker Erlend Elias. Må se mer før jeg kan uttale meg om flere men tror kanskje Inga Berit kan bli en favoritt.

De ser ikke prikk like ut, jeg ser lett hvem som er hvem

Fordi det ser dumt ut

Skrevet

For en utrolig dårlig jobb TV2 har gjort med castingen. Blir kjedelig dette, tror jeg. Håper uansett at Kristine eller Johanne vinner. 

• Liker 2
Skrevet

Håper at Erlend ryker ut ganske kjapt, forhåpentligvis neste uke

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Winza said:

De ser ikke prikk like ut, jeg ser lett hvem som er hvem

På lang avstand også, som han gjorde?

• Liker 4
Gjest chisandra
Skrevet

Erlend Elias sto for 99% av underholdningen denne episoden. Heldigvis ble han storbonde, da får vi han i 2 uker 😂

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Håper at Erlend ryker ut ganske kjapt, forhåpentligvis neste uke

Enig. Han tapte seg stort.

• Liker 4
Skrevet (endret)
35 minutter siden, Tantadi skrev:

Jauda.. Erlend har rett i at Frank renner rundt å gjør seg til for de andre guttene.."Ungdomsskolen all over again".. Herregud for en klysete fyr (spysmiley). Erlend er jo bare arti da😆 De må jo ha med forskjellige typer skal det bli noe underholdende. Det blir vel som vanlig den praktiske flinkisen, sytpeisen/mærra, moroklumpen, klysa, latpeisen, den ekstremt dårlige taperen (gjerne kombinert med klysa), intrigemakeren, valpen(e) til (den selvutnevnte) lederen. Vi ser jo allerede litt hvordan gruppedynamikken er i ferd med å utvikle seg her. Enjoy😊👍🏼

Jeg syns også Erlend er litt artig, men ganske irriterende og. Jeg både ler og irriterer meg over han på samme tid. Det jeg mente med at han er håpløs er at han er håpløs på gården og som storbonde, han skjønte jo ikke bæret av ukesoppdraget. :fnise: Det ene øyeblikket skulle han absolutt bli storbonde og neste øyeblikk ville han brenne ned gården og ro til Sverige. :hoho: Blir moro å se hvordan ukesoppdraget går. Enig i at de må ha med forskjellige typer for at det skal bli noe gøy. Kjedelig om alle er bestevenner og helt like. Og noen å irritere seg over må man jo også ha, hehe. :) Men fysj så kvalm Frank er! Æsj! 

Endret av Salka
  • Liker 15
Gjest chisandra
Skrevet
22 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

For en utrolig dårlig jobb TV2 har gjort med castingen. Blir kjedelig dette, tror jeg. Håper uansett at Kristine eller Johanne vinner. 

Har trua på denne sesongen, jeg. Blir mye å le av her :)

Skrevet
39 minutter siden, Salka skrev:

Men fysj så kvalm Frank er! Æsj! 

Absolutt ikke enig. Jeg liker Frank. 

Om Erlend Elias kommer i tvekamp, regner jeg med at han ryker. Kan ikke se en øvelse han kan ha sjanse på, mot noen av de andre gutta

• Liker 6
Skrevet

Liker egentlig Erlend Elias jeg. Føler han har mye selvironi og glimt i øyet. Håper han blir der en stund, er i det minste underholdende. Aune virker helt skrullete, og resten er egentlig ganske intetsigende. Men ser for meg at hun der fra Hotell Cæsar kan bli bitchy etter hvert :fnise:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Veldig underholdene kombinasjon av personligheter i år. Det er mennesketyper i alle mulige retninger i årets utgave. Vi har en gal kunstner i Aune Sand, en litt rølpete og jovial artist i Staysman, den litt kontroversielle machomannen Frank Løke, nerden Dennis Vareide, homostereotypen Erlend Elias, de dampende, humørfylte og banneglade tvillingene, modellen Maiken, den uskyldige Martine Ek Hagen osv. Kan bli en morsom seanse. Skal sies at jeg knapt har hørt om halvparten av dem, men det får så være. :) 

Anonymkode: e5ea2...566

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frank Løke virker meget usympatisk og ser ut deretter. Dessverre tror jeg han kommer langt. Han var vel også en av de som mobbet Erlend Elisas....jeger-tvillingene likeså. Tror heller ikke Lene Elise er lett å ha me då gjøre.

Hvor er kjendisen oppi alle disse menneskene??

Håper Staysman klarer å oppføre seg og vinner hele elendigheten. Makan til dårlig casting skal en lete lenge etter.

Anonymkode: 0f88f...980

Hvordan vet du at de har mobbet han?

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Heier på Stian Staysman T jeg 😃😃

AnonymBruker
Skrevet

Kjendiser? Er tv2 desperat? Erlend Elias, har jeg sett noe på tv i div sammenheng, så jeg "vet" hvem han er. Gjorde en artig figur i går. Hva han gjør ellers? Frisør?

De to tvillingene? Er de kjendiser? Husker jeg så de for lenge siden,men ikke hvor. Så du blir kjendis av å banne og røyke på tv?

Aune Sand? Vi vet hvem han er, er han d-kjendis? 

Resten av gjengen Google jeg. Om jeg hadde delt bord ned de på kafé,  så har jeg ikke ant hvem de var.

Å kalle det kjendisfarmen, blir for kleint

Anonymkode: f2d8f...814

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjendiser? Er tv2 desperat? Erlend Elias, har jeg sett noe på tv i div sammenheng, så jeg "vet" hvem han er. Gjorde en artig figur i går. Hva han gjør ellers? Frisør?

De to tvillingene? Er de kjendiser? Husker jeg så de for lenge siden,men ikke hvor. Så du blir kjendis av å banne og røyke på tv?

Resten av gjengen Google jeg. Om jeg hadde delt bord ned de på kafé,  så har jeg ikke ant hvem de var.

Tror du bør søke opp hva definisjonen av kjendis er før du uttaler deg mer. Det spiller ingen rolle hva man gjør for å bli kjent, men at man har vært en del i media. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å klag. Det er ingen som tvinger deg til å se på. Alle vet at A-kjendiser ikke har tid til å være med på farmen. Jeg hadde bare hørt om halvparten av dem siden jeg ikke følger med på sport, YouTube-spilling, top model og jakten på kjærligheten, men jeg tror det blir bra for det jeg! Uansett om de er B, C eller Å-kjendiser. :nori:

Endret av Salka
  • Liker 8
Skrevet
57 minutter siden, Winza skrev:

Hvem tror dere han velger som førstekjempe?

Blir overrasket om han ikke velger Frank Løke. Men tviler i grunn på at han ryker ut så tidlig - håper heller ikke det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...