Gjest chisandra Skrevet 11. desember 2017 #1 Del Skrevet 11. desember 2017 For dere som liker periodedrama anbefaler jeg den svenske serien fra etterkrigstiden. Ligger på NRK ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 14. desember 2017 #2 Del Skrevet 14. desember 2017 Jaaa! Elsker den serien! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Del Skrevet 15. desember 2017 Den er kjempebra 👍 Anonymkode: 38898...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 15. desember 2017 #4 Del Skrevet 15. desember 2017 Love it Venter spent til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. desember 2017 #5 Del Skrevet 20. desember 2017 I går fikk jeg endelig sett de to siste episodene. Og det kommer mer: http://www.imdb.com/title/tt5603140/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julekjedsomhet Skrevet 2. januar 2019 #6 Del Skrevet 2. januar 2019 Har noen noen tanker om dette, lurer på om det er noe jeg har oversett? Det virker som Peter fikk en slags personlighetsforandring fra sesong 1 til sesong 2, plutselig er han så sur på Calle og Maggan, hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 2. januar 2019 #7 Del Skrevet 2. januar 2019 10 timer siden, Julekjedsomhet skrev: Har noen noen tanker om dette, lurer på om det er noe jeg har oversett? Det virker som Peter fikk en slags personlighetsforandring fra sesong 1 til sesong 2, plutselig er han så sur på Calle og Maggan, hvorfor det? Fordi kjærligheten i hans liv reiste fra ham og han gifta seg med en kynisk dame isteden. Jeg tror det er "forklaringen", selv om den kanskje ikke er så god. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 2. januar 2019 #8 Del Skrevet 2. januar 2019 Det er en veldig fin serie. Sjelden jeg blir så engasjert i karakterene som i denne. Har stusset over Peter jeg også, men tenker @Luppa har mye rett i sin analyse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Del Skrevet 4. januar 2019 Har jeg faktisk aldri hørt om, før akkurat nå. Men greit å få inn litt nye "inpulser" en gang iblant. Anonymkode: b127f...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #10 Del Skrevet 8. januar 2019 Fantastisk serie 🤩 Men skuffet over Calle.. 😵 Anonymkode: ac049...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #11 Del Skrevet 21. desember 2019 Er sesong tre like bra? Har ikke begynt å se den enda, men ser nå at hele sesongen er tilgjengelig på Nrk.no. Anonymkode: d30a7...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 21. desember 2019 #12 Del Skrevet 21. desember 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sesong tre like bra? Har ikke begynt å se den enda, men ser nå at hele sesongen er tilgjengelig på Nrk.no. Anonymkode: d30a7...7f Jeg synes ikke sesong tre er like bra som de første. Vi droppa ut etter tre-fire episoder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #13 Del Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Khloe P.T skrev: Jeg synes ikke sesong tre er like bra som de første. Vi droppa ut etter tre-fire episoder. Enig. Men mye fordi Nina ser yngre ut enn sin egen datter osv.... Skuespillerne er altfor unge for rollene. Anonymkode: f7c83...cd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #14 Del Skrevet 21. desember 2019 Jeg likte sesong 3 like godt som de andre. Men ja er litt rart at de ser like unge ut i 1970 som i 1945 liksom, men klarer heldigvis å la være tenke på den biten. Anonymkode: c25fc...c2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå