Gå til innhold

Hvordan sover du med din partner?  

1. 1. Hvordan sover du med din partner?

• Tett omslynget hele natten
      3
    • Tett omslynget den første halvtimen
      18
    • Hver for seg hele natta
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en gang en gutt som nektet å ha meg liggende inntil seg om natten, han ble svett og fikk klaus osv. Det var fryktelig triste greier synes jeg, jeg fikk ikke en gang ligge der til vi sovnet :(

Hvordan er det med folk? Sover dere best i egen krok og dyne eller vil dere ha mest mulig nærkontakt?

For min egen del synes jeg omslynget er digg, men noen ganger blir det bare for mange armer og klamme lår ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er digg å sovne i armkroken, men jeg må ligge med ryggen til han, og han holde rundt meg. Jeg må ha ny luft :oops: Jeg kan ikke ligge og holde rundt han heller, for han mener at jeg lager storm i øret hans med pusten min :ler:

Skrevet
Det er digg å sovne i armkroken' date=' men jeg må ligge med ryggen til han, og han holde rundt meg. Jeg må ha ny luft :oops: [/quote']

akkurat sånn er det med meg å!

Skrevet

Kommer helt ann på hvor trøtte vi er. Hvis vi sover dypt og lenge ligger vi vanligvis hver for oss.

Hvis vi ikke er så trøtte begynner vi med å ligge tett sammen en stund og så fra hverandre. Resten av natten halv-våkner vi vanligvis flere ganger og bytter om med å ligge tett og fra hverandre.

Enten ligger han bak meg eller så ligger jeg bak han.

Ble litt klumsete forklart.. ehe..

Skrevet

Vi starter med å ligge i armkroken....det er før vi skal sove.

Ettersom vi vil ha ny luft og litt plass begge to, ligger vi med ryggene inntil hverandre når vi sover (har dobbeldyne). Da har vi kroppskontakt, men fronten fri.

Jeg greier ikke å ligge tett omslynget, det blir for varmt, dessuten må jeg ha frihet til å røre meg litt.

Skrevet

Vi er vanedyr og begynner alltid med armkrok - men bar til vi nesten har sovna. Da snur vi oss til hver vår kant og sovner med rumpa mot hverandre :ler:

Jeg ender antagelig med å drepe om jeg må ligge tett hele natta - får helt klaus' av det... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi ligger omtrent oppå hverandre hver natt.

Han følger etter meg i søvne også.

Noen ganger er det greit med litt space, særlig hvis jeg er i dårlig form. Da orker jeg ikke armer og bein.

Men det er deilig og sovne og våkne slik da.

Ikke fristende å stå opp egentlig.

Skrevet

Hverken jeg eller samboeren min får sove tett omslynget, og det er bra. Utrolig slitsomt når den andre må ligge tett inntil og jeg nærmest kveles av varm pust og blir svett. Hadde en kjæreste som var slik og det var grusomt, og det ble ikke bedre av at han tok det svært personlig når jeg sa at jeg ikke fikk sove på den måten. Men nå var han en veldig eiesyk og klengete person sånn generelt også, så det var ikke rart.

Samboeren min og jeg ligger pent på hver side, og sånn liker jeg det. Jeg må kunne røre meg og få puste fritt. :)

Skrevet

En liten dyne som vi sover under hele natten. Noen ganger funker det fint, andre ganger vil man bare ha litt plass og en godnattssøvn

Gjest Anonymous
Skrevet

Sovner ved at han holder rundt meg, iløpet av natta ofte forskjellige varianter, snur han seg kommer jeg etter og holder rundt han (men får aldri sove slik så jeg snur meg fort igjen så vi ligger med rumpa mot hverandre) til vi våkner på hver vår side.

Gjest Rimfrost
Skrevet

Han pleier å holde rundt meg når vi sovner og våkner. Jeg ligger med rygge til han. Må ha luft, og synes det føles så trygt og godt å ha han bak ryggen liksom :)

Iløpet av natten er jeg vistnok et mareritt (ifølge han! selv sover jeg i den dypeste søvn :ler: ) jeg er klengete og sparker, slår og koser omhverandre.

Han sover ganske lett og er ofte oppe om natten, og hver gang han kommer tilbake i sengen ligger vist jeg på hans side. Når han forsøker å flytte meg blir jeg sint :P

Selv husker jeg null og niks av det....

Misunner han ikke ! :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Vi er vanedyr og begynner alltid med armkrok - men bar til vi nesten har sovna. Da snur vi oss til hver vår kant og sovner med rumpa mot hverandre  :ler:  

Jeg ender antagelig med å drepe om jeg må ligge tett hele natta - får helt klaus' av det...  :oops:

Samme her :ler:

Skrevet
Vi er vanedyr og begynner alltid med armkrok - men bar til vi nesten har sovna. Da snur vi oss til hver vår kant og sovner med rumpa mot hverandre  :ler:  

Jeg ender antagelig med å drepe om jeg må ligge tett hele natta - får helt klaus' av det...  :oops:

Samme her. :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Han pleier å holde rundt meg når vi sovner og våkner. Jeg ligger med rygge til han. Må ha luft, og synes det føles så trygt og godt å ha han bak ryggen liksom :)

Iløpet av natten er jeg vistnok et mareritt (ifølge han! selv sover jeg i den dypeste søvn  :ler:  ) jeg er klengete og sparker, slår og koser omhverandre.

Han sover ganske lett og er ofte oppe om natten, og hver gang han kommer tilbake i sengen ligger vist jeg på hans side. Når han forsøker å flytte meg blir jeg sint :P  

Selv husker jeg null og niks av det....  

Misunner han ikke !  :ler:

Stakkars mannen :ler:

Gjest Daniella_
Skrevet

Vi legger oss inntil hverandre den første halvtimen, også flytter vi oss...Må puste.

Skrevet

Vi ligger inntil hverandre en liten stund og småprater, så sier vi natta og snur oss fra hverandre. Får helt klaus av å ligge inntil hele natta...

Det hender en av oss strekker ut en arm og stryker litt på den andre, men vi ligger aldri inntil hverandre når vi sover.

Skrevet

Etter å ha lest alle innleggene så langt..

Er det virkelig bare meg og typen som ligger under samme dyne hele natten ? :sjarmor::ler:

Skrevet
Vi ligger inntil hverandre en liten stund og småprater, så sier vi natta og snur oss fra hverandre. Får helt klaus av å ligge inntil hele natta...  

Det hender en av oss strekker ut en arm og stryker litt på den andre, men vi ligger aldri inntil hverandre når vi sover.

Samme her. Men vi har jo dobbeldyne så vi er ikke langt unna hverandre selvom vi ikke ligger og holder rundt hverandre heller.
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og mannen ligger hver for oss, vi... Jeg klarer ikke å sovne tett omslynget eller i armkroken, og heller ikke han. Derimot kan det jo bli litt armkrok-kos før leggetid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...