Leo Skrevet 17. desember 2017 #21 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) 49 minutter siden, minienthe skrev: Synd jeg ikke visste det da, de gikk dessverre i søpla. Er forøvrig på jakt etter noe lignende som den fra Georg Jensen over her men i sølv og i mindre størrelse. Hvis noen vet om en type så rop ut. Den finnes i en mindre utgave i palladium/sølvfarget også Endret 17. desember 2017 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 17. desember 2017 #22 Del Skrevet 17. desember 2017 4 minutter siden, Leo skrev: Den finnes i en mindre utgave i palladium/sølvfarget også Oh... Den likte jeg. Bare finne ut vekten på den nå så er det håp (hele toppen på treet vi kjøpte bøyde seg av vekten på den gamle stjerna så da fikk jeg endelig gjennomslag for å bytte den ut). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. desember 2017 #23 Del Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, minienthe skrev: Oh... Den likte jeg. Bare finne ut vekten på den nå så er det håp (hele toppen på treet vi kjøpte bøyde seg av vekten på den gamle stjerna så da fikk jeg endelig gjennomslag for å bytte den ut). Jeg har tilfeldigvis den også, så jeg kan veie den hvis du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. desember 2017 #24 Del Skrevet 17. desember 2017 På 12.12.2017 den 9.17, *Ariel* skrev: Denne har vi http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=5794 Denne har vi også! Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. desember 2017 #25 Del Skrevet 17. desember 2017 8 minutter siden, minienthe skrev: Oh... Den likte jeg. Bare finne ut vekten på den nå så er det håp (hele toppen på treet vi kjøpte bøyde seg av vekten på den gamle stjerna så da fikk jeg endelig gjennomslag for å bytte den ut). Den veier 91 gram inkl. festet som tres inn på toppen. I tillegg er den helt perfekt balansert slik at jeg tror du skal ha et ganske stusselig tre før toppen bøyer seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #26 Del Skrevet 18. desember 2017 Kjøpte denne fra Nille nå da jeg også har jaktet på toppstjerne noen år. Helt grei denne til overkommelig pris. Fra barndommen er jeg vant med denne Osram typen, men vi har bare smålys/lyslenke til treet så ville ha en stjerne som lyser selv. Anonymkode: 122e8...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 18. desember 2017 #27 Del Skrevet 18. desember 2017 17 timer siden, Cata skrev: Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være: Sånn har vi og! Slik stjerne vokste jeg opp med og den har jeg nå på toppen av vårt tre. Kommer til å bruke den så lenge den er like hel. Ser vår nå er litt små skadet, men det er vanskelig å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #28 Del Skrevet 18. desember 2017 21 timer siden, Cata skrev: Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være: Enig, akkurat sånn skal en julestjerne til treet være. Anonymkode: 3ac78...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #29 Del Skrevet 18. desember 2017 22 timer siden, Cata skrev: Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være: Åhhh, sånn har vi også! Arvet den av bestefaren til mannen min. Den har blitt litt sprø og skjør, så jeg er livredd den skal gå i stykker. Anonymkode: 60064...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #30 Del Skrevet 19. desember 2017 På 17.12.2017 den 20.55, Cata skrev: Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være: Vi hadde også den orange. For meg er det der selve juletrestjerna, jeg kjenner julestemningen fra barndommen lure i bakgrunnen bare jeg ser bildet av den! Dessverre ble vår ødelagt omtrent samtidig med at jeg flyttet hjemmefra. Besteforeldrene mine hadde den hvite, og den var ikke på langt nær like fin! (Men det er mulig jeg hadde sett litt annerledes på akkurat det i dag ...) Anonymkode: 39901...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. desember 2017 #31 Del Skrevet 19. desember 2017 På 17.12.2017 den 20.55, Cata skrev: Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være: Men ettersom det forslaget sannsynligvis er til dårlig hjelp for TS så kunne kanskje denne være aktuell? Fant den her. Mulig de har fysisk butikk også. Den øverste hadde vi også. Husker jeg syntes den var den fineste stjernen i verden da jeg var liten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #32 Del Skrevet 19. desember 2017 10 minutter siden, Honey Dew said: Den øverste hadde vi også. Husker jeg syntes den var den fineste stjernen i verden da jeg var liten ok Anonymkode: 4f855...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #33 Del Skrevet 19. desember 2017 Nå har jeg vært på plantasjen, Biltema og europris, og ingen har slik "gammeldags" stjerne. Bare store fancy med glitter og LED-lys... Anonymkode: 2065c...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #34 Del Skrevet 20. desember 2017 Vi har en slik. Kjøpt på bruktbutikken. Anonymkode: 52c2e...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå