Gå til innhold

AAP og penger rundt jul og januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før dere henviser meg til NAV sine sider; jeg har sett og finner det ikke, derfor spør jeg her :-)

Har aap og fikk, som vanlig, penger på konto i dag. Har også fått med meg at nytt meldekort skal sendes allerede denne helga, sånn at man kan få pengene før jul. Det jeg lurer på da er om neste utbetaling etter det igjen, vil bli om to uker som vanlig, eller om tre uker? Noen som vet? 

Anonymkode: 19c27...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 3 uker, derfor flere skriver at de ikke sender neste meldekort før tidligst julaften 

Anonymkode: c37dd...a50

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er 3 uker, derfor flere skriver at de ikke sender neste meldekort før tidligst julaften 

Ah, hvorfor tenkte jeg ikke på det selv? Det er jo egentlig åpenbart :fnise: takk for svar!

Anonymkode: 19c27...796

• Liker 2
Skrevet

Bare hyggelig:)

Skrevet

Jeg skal og sende meldekort 23. des. men på nav sin side står det at det kan sendes inn allerede fra 18. des. Så en må huske at pengene skal vare lenge. Jeg sender inn som normalt. Tror mange glemmer det.

Anonymkode: 7c35a...06f

Skrevet

Man kan sende 18. DES for å få penger til julaften. Men da må man vente 3 uker til neste utbetaling, så egentlig gjør man seg selv en bjørnetjeneste. Ikke send inn før du egentlig skal med mindre det virkelig kniper. Det kommer dager etter jul også

Anonymkode: bb74c...366

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk utbetalt den 04 og skal sende inn igjen så jeg får utbetalt den 18. Også blir det den 01 januar. Så blir helt normal utbetaling for meg ja?

Anonymkode: d4e23...60c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk utbetalt den 04 og skal sende inn igjen så jeg får utbetalt den 18. Også blir det den 01 januar. Så blir helt normal utbetaling for meg ja?

Anonymkode: d4e23...60c

Selvfølgelig.

Anonymkode: e97b2...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...