AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Like før jul har jeg selvsagt klart å søle soyamelk av alle ting på Mac-en. Nå er det vanskelig å trykke på ting, den trykker mye av seg selv, og da på alt annet enn det jeg mener å trykke på. Er det håp for Mac-en eller er det ingenting å gjøre? Kan det hende den fungerer som normalt etter tørking? Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 818cd...8cb
Sirah Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Du må bare prøve å tørke den og håpe på det beste 😥
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Du BURDE ha satt den opp ned og tatt ut batteriet, hvis macen er tilkoblet strøm og i drift så er det absolutt ikke bra og antageligvis for sent... Anonymkode: bbeda...f0f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du BURDE ha satt den opp ned og tatt ut batteriet, hvis macen er tilkoblet strøm og i drift så er det absolutt ikke bra og antageligvis for sent... Anonymkode: bbeda...f0f Åh... 27 minutter siden, Sirah skrev: Du må bare prøve å tørke den og håpe på det beste 😥 Er det noen spesiell måte jeg bør tørke den på? Anonymkode: 818cd...8cb
Sirah Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åh... Er det noen spesiell måte jeg bør tørke den på? Anonymkode: 818cd...8cb Jeg ville prøvd å google det... Jeg vet at det anbefales å legge mobiltelefoner i en pose med ris dersom de får vann på seg, aner ikke om dette eventuelt vil funke med en laptop....
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 Nå er den vanlig igjen, som den skal være!! Åhh, trodde virkelig den var ødelagt Anonymkode: 818cd...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå