Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, for ca 3 uker siden sluttet jeg i jobben min, fordi jeg fikk lavere stilling enn det jeg hadde da jobben bestemte seg for å ansette en til, det gjorde da at jeg søkte mange steder og sendte også noen mailer til skoler lm dem hadde behov for ringevikar, det som da skjedde var at jeg da ble ringevikar på en skole, og at jeg ble tilkalt til intervjuer rett etterpå. Jeg ble tilbudt en av jobbene jeg søkte på som jeg ønsket mest, men da hadde jeg jo allerede fått jobb som ringevikar også, føler det blir teit å ringe skolen nå å si at jeg ikke lenger er interessert siden det var jeg som oppsøkte dem i utgangspunktet. Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært borti noe sånt tidligere? Har ikke mulighet til å ta begge da den ene er 100% stilling. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar så klart stillingen til 100 %. 

Anonymkode: 53387...563

Skrevet

Ja, skjønner jo det, hehe

Lurer bare på hvordan jeg skal fortelle skolen det da jeg var den som oppsøkte dem i utgangspunktet. Hva jeg skal si?

Skrevet

DA sier du i fra til skolen at du takker for at du fikk være ringevikar, men at du har fått en 100% jobb. De på skolen skjønner at du må prioritere en 100% stilling. 

Anonymkode: 4b264...84a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...