AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Hei, pga av sykdom har jeg måtte søke om aap. Går delvis i jobb og er alene med barn. Har nå fått innvilget aap, og i brevet står det at jeg kan ha rett på tilleggsytelser/stønader. Er det noen som vet hva dette kan være? Takknemlig for svar. Anonymkode: 1b2ae...f88
Villafina Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Kontakt din saksbehandler så du får et mer riktig svar på hva du har rett på og ikke
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, pga av sykdom har jeg måtte søke om aap. Går delvis i jobb og er alene med barn. Har nå fått innvilget aap, og i brevet står det at jeg kan ha rett på tilleggsytelser/stønader. Er det noen som vet hva dette kan være? Takknemlig for svar. Anonymkode: 1b2ae...f88 Barnetillegg? Anonymkode: ca84e...141
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Stønad til barnetilsyn. Anonymkode: 1460d...d8b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 3 timer siden, Villafina skrev: Kontakt din saksbehandler så du får et mer riktig svar på hva du har rett på og ikke Hahaha den var morsom! Anonymkode: 7987f...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Sykmeldt%2C+arbeidsavklaringspenger+og+yrkesskade/arbeidsavklaringspenger-aap#chapter-10 Tilleggsstønader Gjennomfører du, eller blir utredet med tanke på arbeidsrettede tiltak, kan du også søke om tilleggsstønader til dekning av bøker og undervisningsmateriell daglige reiser reiser til obligatoriske samlinger utgifter til hjemreiser flytteutgifter barnetilsyn ekstrautgifter til bolig utgifter til pleie og tilsyn av familiemedlemmer Les mer om tilleggsstønader og hvordan du søker. Det er altså kun når du er i tiltak du kan ha rett på tilleggsstønader. Anonymkode: 41f7e...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå