AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Han blir 5 år om et par mnd og har nettopp fått brokk i lysken. Legen mener det ikke er noe fare akkurat nå, men han har sendt henvisning til sykehus for videre undersøkelse. Kjenner jeg går mye å tenker på dette og bekymrer meg. Er redd for at han skal få inneklemt brokk som jo er farlig, eller så er jeg redd for komplikasjoner ved en eventuell operasjon. Spesielt narkose. Lurer på om det er flere foreldre her som har barn som har eller har hatt brokk? Og måtte de operere, eller gikk det bort av seg selv? Hvor gamle var de, og hvordan gikk det? Anonymkode: ea6e4...16f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Jeg hadde lyskebrokk når jeg var 4-5 år. Måtte operere. Jeg husker selvsagt ingenting av dette, men har blitt fortalt at alt gikk fint og alt bra etter operasjonen også. Arret syns knapt nok den dag i dag. Så dette vil nok gå veldig bra Anonymkode: 2838d...285
*Frida* Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Min nettopp 6-åring (jente) opererte i oktober. Var til fastlege ca juni, så det gjekk ganske raskt. Veit at det var ein prioritert sak - dei ønsker hurtig behandling av påvist brokk. Lyskebrokk. Operasjon og narkose gjekk veldig fint. Veldig lite ubehag etterpå.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Vår eldste har operert for lyskebrokk 3 ganger. De ro første med en ukes mellomrom da de innvendige stingene løsnet slik at han måtte re-opereres. Litt stressende var det jo, men alt gikk veldig fint. Brikker kom tilbake etter et års tid, noe som er normalt siden de er barn i vekst. Nå er det to år siden siste operasjon og alt er helt fint😉😁 Stor sjanse for at det kan komme tilbake, men de kan ikke operere inn en permanent løsning før han er ferdig utvokst... Ingenting å bekymre seg for. Det er en rutineoperasjon. Så lenge det er smertefritt er det et godt tegn og ingenhastesak. Men plagsomt kan det selvfølgelig være. Anonymkode: 2bad3...36f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Heldigvis ikke. Anonymkode: 02fa0...23b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 Jeg hadde brokk som liten, selve operasjonen husker jeg ikke noe av annet enn at jeg måtte telle ned fra ti og bakover når jeg fikk narkose - kom vel til 8 før jeg sov (var før skolealder). Husker jeg lå på barneavdelingen og hadde det kjempefint Lekte med andre unger, vi sang og underholdt for de voksne Jeg husker den dag i dag hva jeg fikk i pakke på sykehuset. Anonymkode: 79d92...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå