Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Heisann, er det noen som har prøvd homeopat med barna sine?? Jeg har ei jente på 2 år som sover så dårlig...tenkte derfor å kontakte en homeopat...kanskje h*n kan hjelpe. Noen erfaringer??
Allianca Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Hei! Jeg var hos homeopat med min sønn da han var 9 måneder og fikk veldig god hjelp med søvnproblemene hans. Vi prøvde 4 forskjellige midler. Det første gjorde alt enda verre, de to neste hjalp ingenting, men så fikk vi et middel som heter Dolisedal. Det hjalp veldig mye!! Min erfaring er ihvertfall at disse midlene virker (positivt eller negativt), det er bare om å gjøre for homeopaten å finne riktig middel til ditt barn. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Hei! Jeg var hos homeopat med min sønn da han var 9 måneder og fikk veldig god hjelp med søvnproblemene hans. Vi prøvde 4 forskjellige midler. Det første gjorde alt enda verre, de to neste hjalp ingenting, men så fikk vi et middel som heter Dolisedal. Det hjalp veldig mye!! Min erfaring er ihvertfall at disse midlene virker (positivt eller negativt), det er bare om å gjøre for homeopaten å finne riktig middel til ditt barn. Lykke til! Tusen takk...jeg skal ordne en time ganske fort.
Charmina Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har en sønn med alvorlig astma. Han er mere syk en han er frisk og vi har gått inn og ut av sykehuset og til tider bodd mere på legevakten en hjemme om nettene føler jeg! Etter at vi begynte hos Homeopat har han nesten ikke vært syk (bank i bordet), og hele familien føler de har fått et nytt liv! Anbefaler deg å prøve iallefall! Klems Charmina Martine 17.10
Gjest Xavia Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har også vært hos homeopat med barnet mitt, da var hun ca 6 år. Det var en helt fantastisk opplevelse å få hjelp av noen som hadde tid til pasienten. Og bank i bordet, lilletulla ble frisk som en fisk hun. (Kanskje hun hadde blitt det uansett? Kanskje det var takket være homeopaten? Uansett, jeg prøver det gjerne igjen om ingengting annet funker !)
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #6 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har nå bestilt time, så får jeg krysse fingrene på at hun kan hjelpe henne både med tetthet og søvnplager. Er litt spent.
Johanna Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 Har hørt at mange er blitt hjulpet med fotsone terapi. Kan jo være en ide hvis homopaten ikke kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå