Gå til innhold

Pappa klikket på meg uten grunn, skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen satt jeg og pappa og spiste middag. Jeg fortalte han litt om hva jeg skal gjøre etter friåret mitt. Plutselig klikker han ut av det blå?? Kalte meg dum og ropte og skrek. Jeg sa ingenting for å provosere han, men han mente at jeg ikke hadde peiling på det jeg fortalte han osv. ALDRI før har pappa klikket slik på meg(uten grunn), han har kjeftet på meg hvis jeg har gjort noe dumt, men dette var så sinnsykt rart. Han har aldri kalt meg for dum før heller! Det bare kom sånn plutselig at han klikket for ingenting. Jeg sa helt klart ikke noe for å gjøre han så sint. Jeg skjønner ikke helt hva som gikk av han fordi jeg aldri har opplevd han slik før.. Farfaren vår døde på denne tiden i fjor, men vet ikke om det kunne hatt noen innvirkning på han? Eller noe annet? Det var så sykt rart og jeg vet ikke helt hva som gikk av han.. 

Anonymkode: 0adec...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo umulig for oss å vite hvorfor han ble så sint, det blir jo bare masse gjetting. Kan du ikke ta en prat med ham når han har roet seg og spørre?

Anonymkode: 192b4...245

• Liker 12
Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo umulig for oss å vite hvorfor han ble så sint, det blir jo bare masse gjetting. Kan du ikke ta en prat med ham når han har roet seg og spørre?

Anonymkode: 192b4...245

Jeg vet.. Men er like vanskelig for meg også å forstå. Han roet seg ned etter at vi hadde spist og er like glad som han alltid er. Det var kun da han klikket helt ut av det blå, for absolutt ingenting. 

Skrevet

Skjønner ikke at det er noe å ta på vei for. Sånn som kan skje. 

Anonymkode: 6500b...c9e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Han burde jo snakket med deg om hva som skjedde da. Kan jo være at denne tiden er vanskelig for ham også. Vi kan jo ikke vite hva som utløste det.

Skrevet

Hva sa du at du skulle gjøre da? Spør han da

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Prat med ham, og finn ut hva som gjorde at han klikket. Klikker han da også, kutt ham ut.

Gjest chisandra
Skrevet

Det er helt umulig for oss å ha noen særlige teorier om årsaken, du må nesten bare spørre han hva som skjedde. Håper du finner det ut, og at det har en fattbar forklaring, ts. Ikke gøy når noen man er glad i blir ukontrollerte.

Skrevet
3 minutter siden, Calandria skrev:

Prat med ham, og finn ut hva som gjorde at han klikket. Klikker han da også, kutt ham ut.

Kutte han ut nei? Jeg bare skjønte ingenting av hvorfor han plutselig klikket totalt uten grunn, for det har han aldri gjort før. 

• Liker 1
Skrevet

Om han stod faren sin nær så er det nok ikke umulig at han tenker en del på faren sin, og kanskje han føler at han er den eneste som bryr seg? At alle dere andre virker være glade og likegyldige selv om en viktig person døde ifjor? Det er selvsagt ikke rasjonelt eller greit å oppføre seg sånn, men det kan være en mulig forklaring. Det beste er nok å spørre han

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Calandria skrev:

Herregud, er du seriøs? Mener du man skal kutte ut faren sin fordi han "klikker" to ganger, spesielt når dette er noe han aldri har gjort før? Get a fucking grip.

Gjest chisandra
Skrevet
6 minutter siden, Calandria skrev:

Hadde du selv vært som beinhard at du kunne kuttet ut faren din etter klikk 2 ganger, uten å engang prøve å finne ut noe mer om hvorfor?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, kaninen skrev:

Herregud, er du seriøs? Mener du man skal kutte ut faren sin fordi han "klikker" to ganger, spesielt når dette er noe han aldri har gjort før? Get a fucking grip.

Han høres ustabil ut. Og ustabile folk burde man holde seg unna, det har jeg erfart.

Skrevet

Det er fullt mulig at faren din tenker på sin far som døde i fjor.. Nå nærmer julen seg og det blir kanskje ekstra sårt? Jeg kan skjønne at du blir litt urolig hvis han aldri har oppført seg slik mot deg før, men jeg ville ha spurt han hvorfor han ble så sint uten grunn. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Calandria skrev:

Han høres ustabil ut. Og ustabile folk burde man holde seg unna, det har jeg erfart.

Herregud, haha? Ustabil for at en far klikker en gang? Nei, nå må du gi deg. Da er det mange som har måttet kutte ut sine foreldre. 

• Liker 8
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, chisandra skrev:

Hadde du selv vært som beinhard at du kunne kuttet ut faren din etter klikk 2 ganger, uten å engang prøve å finne ut noe mer om hvorfor?

Har allerede  kutten min far ut, og livet har aldri vært bedre. 

Skrevet
1 minutt siden, Calandria skrev:

Fint for deg da. Men her skriver ts at hennes far aldri har vært sur som dette før og at hun synes det var rart. ETT tilfelle skriver hun. Hvis han er en typisk "verdens beste pappa", så kutter man han ikke ut bare fordi han klikker en gang??

• Liker 8
Gjest boblebrist
Skrevet
2 minutter siden, Calandria skrev:

Jeg har sympati med at du har hatt en råtten pappa, men hvis du kutter ut alle mennesker som noen gang har vist tegn på ustabil oppførsel så kan det ikke være mange igjen. Det er menneskelig å miste kontrollen over følelsene sine av og til, det viktigste er hvordan man håndterer det etterpå.

Jeg synes du skal ta det opp med han direkte jeg TS, uten å angripe.

Gjest chisandra
Skrevet
4 minutter siden, Calandria skrev:

Det var ikke spørsmålet.

Gjest NotNaomi
Skrevet
10 minutter siden, Calandria skrev:

Gi deg nå da. At noen mister besinnelsen en sjelden gang tror jeg kan være ganske så menneskelig. Men en bør snakke om det i ettertid , og det skal jo ikke være daglig kost liksom.

Ser ut som du bør få bearbeidet noe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...