Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i forbindelse med utdanning skaffet meg praksisplass og er veldig fornøyd. De jeg jobber sammen med er veldig greie og jeg lærer mye. MEN ... jeg kjenner at noen ganger blir sjefen litt irritert når jeg ikke skjønner noe. Det er mye å huske på, og jeg føler meg norn ganger skikkelig dum. Må spørre om ting hele tiden, og lurer på om jeg noen gang vil klare å jobbe selvstendig ... dette er første jobben min. 

Noen som vil muntre meg opp litt? Det er innenfor et helseyrke og det har gått ca. 5 uker. 

Anonymkode: 9238d...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på lærerutdanning, og jeg skjønner hva du mener. Praksislæren min jeg sist hadde forventet at jeg (da jeg gikk i 1. året), skulle være profesjonell og samme nivå som henne. Jeg gjorde mitt beste men hun kom alltid med 80% kritikk, og sa hun var frustrert at jeg ikke tok det seriøst hvis jeg gjorde litt feil. Ble av og til irritert hvis jeg ikke alltid hørte hva de sa siden klassen er så bråkete mens han snakker. Synes det skal være greit at du skal spørre om ting, selv om det er mange ganger, det er derfor du er i praksis og de som tar deg i mot må forvente at dere trenger trening. 

Anonymkode: 27d93...404

Skrevet

Jeg er ikke i praksis innen dette yrket. Men er nyutdannet med bachelor innenfor ett annet fagområde.  Og jeg kan fortelle deg at selv om man er den som er flinkest av alle, så må man spørre. 

Sjefene er mennesker og mennesker er forskjellige. Noen er ikke glupe nok til å huske hvordan de var selv eller til å skjønne at noen er nyutdannet eller ikke engang ferdig utdannet. Ikke deg det er noe galt med. Bare stå på og kanskje velg ett annnet sted å jobbe. Trivsel har mye å si i en jobb ☺️

Anonymkode: a912a...c5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...