AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #41 Skrevet 12. desember 2017 Vel. Gjennomsnittshøyden i Norge for kvinner er i dag 1.67. Så jeg vil tro at mange menn foretrekker det, eller littegrann lavere. Lit tt som at mange damer foretrekker den mannlige gjennomsnittshøyden på 1.80 eller høyere. Jeg er 1.70, så bare litt over gjennomsnittlig høyde. Men jeg har iblant hørt at jeg er høy, for jeg har en lang overkropp, og går iblant i høyhælte sko. Jeg har også mye former, og kan sånn sett virke høyere fordi jeg er mye kropp, rett og slett. Mora mi og en del venninner er på 1.55-1.60, så jeg ruver en del over dem. Sammen med damer med modellhøyde er jeg dermot lav. Typen min er en del lavere enn meg, og spinkel, og vi synes det er helt perfekt. Jeg skal innrømme at jeg var litt overrasket over at han var såpass lavere enn meg, men fine presanger kommer også i små esker Anonymkode: 27fe3...75a 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2017 #42 Skrevet 12. desember 2017 (endret) Menn er like forskjellige som oss damer. Jeg ser av og til disse trådene med "Lave er best", vil bare du som lager disse trådene skal vite at du er bra nok, ikke ha komplekser for høyden Endret 12. desember 2017 av Evilposelos 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #43 Skrevet 12. desember 2017 Jeg er 177/78, enda godt jeg fant meg kjæreste før han i alle fall fikk med seg det faktumet at jeg er automatisk uattraktiv og mindre spennende i senga da nå er han riktignok 190 høy da, så han er jo ikke så rent liten selv. Forøvrig har jeg ikke hatt problemer med draget, og har blitt "tilbydd" både sex og forhold, av både lave og høye menn, så jeg tror ikke høyde er så kritisk, med mindre den er ekstrem i en av retningene (130 eller 210 liksom). Anonymkode: 4c2a8...421 3
Cuntzilla Skrevet 12. desember 2017 #44 Skrevet 12. desember 2017 8 timer siden, CoolSistah skrev: Høyde er vel ikke det mest opplagte tegnet på om noen er feminine eller ikke. Akkurat som at også lave menn kan være maskuline som bare det. Kan jeg bare slenge ut noe? Er det først og fremst "små" menn som ønsker lave kvinner? Med at de er "små" mener jeg de som føler seg små, altså. Den typen som vil være sjefen i forholdet, brenner for tradisjonelle kjønnsroller og gjerne finner seg noen fra et asiatisk land når de blir eldre - fordi norske kvinner er for kravstore?😁 Kanskje ikke alle menn som liker lave kvinner er slik, men jeg skal vedde på at det er en overvekt i forhold til ellers. Det tror jeg nok, man ser jo at noen av de som foretrekker lave kvinner bruker begrepene feminin og maskulin som begrunnelse, som jo er så kjønnsrolle-preget som man kan få det. Høye kvinner (og kanskje i enda høyere grad menn, eller det er iallfall de det er forsket mest på i denne sammenheng) oppfattes som mer intelligente, mer selvsikre, mer ambisiøse og mer bestemte/egne/selvgående eller hva man skal kalle det. Kjempebra i jobbintervju og positivt i møte med en like selvsikker person (eller for en mann i møte med en kvinne som vil ha en såkalt "alfa"), men nesten litt skummelt for en som ikke er spesielt trygg i egne sko. Og enda verre for de som mener kvinner skal være litt underlegne folk man skal passe på! For dem er det kanskje nettopp disse egenskapene som er maskuline. Motsatt er det mye positivt assosiert med lavere kvinner, de er mer omsorgsfulle og bedre mødre etc. Det som disse sikkert vil kalle for typisk feminine egenskaper. Alt dette er jo bare et mer eller mindre ubevisst og overfladisk førsteinntrykk, men spiller nok inn for noen i forskjellig grad. Når det er sagt tror jeg også det bare finnes de som liker høye/lave kvinner på linje med om man liker blondt eller brunt hår. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kun fått masse positive tilbakemeldinger på høyden min (1.62), alle menn som flørter sier bare "ah høyden din er perfekt, skikkelig feminint", men smaken er som baken Anonymkode: cf246...0a9 Og jeg får bare positive tilbakemeldinger på min høyde. Er det jeg mener med at det blir subjektiv erfaring, de som foretrekker høye kvinner forteller ikke det til deg når de skal flørte, og de som foretrekker lave bruker heller ikke det at jeg er for høy i deres mening som sjekkelinje på meg. Hvis de prøver seg i det hele tatt 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #45 Skrevet 12. desember 2017 Er 179 cm, har aldri noensinne hatt problemer med å få tak i mannfolk. Han jeg driver med nå er 176 cm. Har hatt flaks da sikkert, ingen har enda skjønt at jeg er et digert maskulint monster 😉 Anonymkode: 1fc7e...eb7 4
draug 75 Skrevet 12. desember 2017 #46 Skrevet 12. desember 2017 Nee-ei-ee... Høye og lave damer... Ja si det... Egentlig så burde man vel hatt flere? Ei "lita og spe" ei (155-160 cm høg, 45-47 kg med skostørrelse ikke over 35) til å herje med og ha sex med, ei "høy og flott" (175-183 cm) som er ekspert på å gå med høye hæler som man tar med seg i teateret og på restaurant og som man elsker med på søndager, og så ei som er midt i mellom, med store pupper og breie hofter og som kan sette ens barn til verden. Men det var jo å finne disse tre, få de til å gå med på opplegget og holde fred og la være å mase om alt mulig da. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #47 Skrevet 12. desember 2017 Det er noe sant, alle menn jeg kjenner foretrekker en lavere kvinne på rundt under 170 cm. Min type er 195 cm, han hadde en høy kjæreste på 180 cm, og hans bror på 2m har en kjæreste på 190 cm. Jeg tror kanskje veldig høye menn bryr seg ikke så mye om kvinnen er litt høyere enn gjennomsnittet. Samtidig er han nå med meg, er under 150 cm så tja, det er fortsatt enklere for lavere kvinner å finne høyere menn... Anonymkode: 5c632...c82
kimchi wasabi Skrevet 12. desember 2017 #48 Skrevet 12. desember 2017 Å være høyere betyr ikke at man er mer maskulin i forhold til lave, personlig skulle jeg ønske jeg var mye høyere enn det jeg er nå, det er ikke gøy å være for lav. Dessuten er jo mange norske kvinner ganske høye og, så da burde jo menn være mer åpent for høyde fra 170 cm? 1
Annie Hall Skrevet 12. desember 2017 #49 Skrevet 12. desember 2017 For en meningsløs diskusjon. Fasiten er som følger: Noen liker lave damer, noen liker høye damer, for noen spiller det ingen rolle. Grunnen for det ene eller andre er nok personlige preferanser, og trolig også egen høyde. På samme måten som høye jenter ofte finner høye menn attrraktive - rett og slett fordi de er selvbevisste på egen høyde, og føler seg mest vel sammen med noen som er like høy eller høyere. Men jeg gjetter på at for de fleste er ikke høyden utslagsgivende. Og det er noen for oss alle. Det er jo dessuten slik at det er forskjell på teori og praksis. Man kan si at man foretrekker noe, men når man finner tonen med den rette personen så er det kanskje ikke så viktig likevel. Drømmemannen/drømmedama følger sjelden en ferdigdefinert oppskrift Jeg er selv helt medium høy. Og har hatt gjennom årene hatt kjærester som har vært fra under 170 til godt over 190. Har definitivt vært like forelska i alle sammen ;-) 2
AnonymBruker 42 Skrevet 12. desember 2017 #50 Skrevet 12. desember 2017 8 timer siden, Annie Hall skrev: For en meningsløs diskusjon. Fasiten er som følger: Noen liker lave damer, noen liker høye damer, for noen spiller det ingen rolle. Grunnen for det ene eller andre er nok personlige preferanser, og trolig også egen høyde. På samme måten som høye jenter ofte finner høye menn attrraktive - rett og slett fordi de er selvbevisste på egen høyde, og føler seg mest vel sammen med noen som er like høy eller høyere. Men jeg gjetter på at for de fleste er ikke høyden utslagsgivende. Og det er noen for oss alle. Det er jo dessuten slik at det er forskjell på teori og praksis. Man kan si at man foretrekker noe, men når man finner tonen med den rette personen så er det kanskje ikke så viktig likevel. Drømmemannen/drømmedama følger sjelden en ferdigdefinert oppskrift Jeg er selv helt medium høy. Og har hatt gjennom årene hatt kjærester som har vært fra under 170 til godt over 190. Har definitivt vært like forelska i alle sammen ;-) Nei, nå får du gi deg! Her på KG er det enten/eller som gjelder. Nyanse og balanse er til sjenanse! 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #51 Skrevet 13. desember 2017 Er så praktisk når vi begge kan stå mens hun suger. Anonymkode: 7a484...b1e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #52 Skrevet 13. desember 2017 For en latterlig diskusjon Som en tidligere modell på 178 kan jeg love dere at det ikke skorter på menn som er interessert i høye damer! Mennene i denne tråden kan pent droppe mindreverdighetskomplekset, og damene kan legge fra seg usikkerheten rundt egen høyde. Anonymkode: ae7ad...073
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #53 Skrevet 13. desember 2017 Jeg liker lave for høye damer er så vide Anonymkode: d8079...66e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #54 Skrevet 13. desember 2017 På 11.12.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 177 cm og har et sted mellom sped/medium benbygning og veier ca 63. Har hovedtyngde av vekt på brystet, og trener mye styrke... Er jeg en sånn rumba gunn😭 Kan du utdype forskjellene på sex med lave vs høye jenter?? Anonymkode: b5634...f6a Ikke bry deg om hva han sa! Dersom du vil virke feminin til tross for høyden, hadde jeg droppet mye styrketrening. Anonymkode: a7896...cf6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #55 Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg om hva han sa! Dersom du vil virke feminin til tross for høyden, hadde jeg droppet mye styrketrening. Anonymkode: a7896...cf6 Er du helt pling plong i hodet? Styrketrening får deg ikke til å se mandig ut, det gjør deg bare fit og digg. Anonymkode: ae7ad...073
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #56 Skrevet 13. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For en latterlig diskusjon Som en tidligere modell på 178 kan jeg love dere at det ikke skorter på menn som er interessert i høye damer! Mennene i denne tråden kan pent droppe mindreverdighetskomplekset, og damene kan legge fra seg usikkerheten rundt egen høyde. Anonymkode: ae7ad...073 Blir litt for dumt å bruke modeller som eksempel på damer som fanger mye interesse fra menn.... Anonymkode: 52025...29a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #57 Skrevet 13. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir litt for dumt å bruke modeller som eksempel på damer som fanger mye interesse fra menn.... Anonymkode: 52025...29a Hvorfor det? Mange menn her som hevder alle kvinner over 165 er no-go, da mener de sikkert modellene også? Anonymkode: ae7ad...073
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #58 Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Mange menn her som hevder alle kvinner over 165 er no-go, da mener de sikkert modellene også? Anonymkode: ae7ad...073 Modeller er jo som regel noen av de vakreste damene som finnes. Blir litt tullete å bruke 0.00001% av de over 170 cm som et eksempel. Tror ikke de har Adriana Lima og Gigi Hadid i tankene. Anonymkode: 52025...29a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #59 Skrevet 13. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Modeller er jo som regel noen av de vakreste damene som finnes. Blir litt tullete å bruke 0.00001% av de over 170 cm som et eksempel. Tror ikke de har Adriana Lima og Gigi Hadid i tankene. Anonymkode: 52025...29a Var ikke akkurat Gigi Hadid i min tid heller da Finnes så utrolig mange "vanlige" men deilige, høye, elegante, vakre damer - er bifil selv og har datet damer fra 160 til over 180. Men hvis dere mannfolka ikke vi ha dem, er det jo mer til meg for å si det sånn Anonymkode: ae7ad...073 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #60 Skrevet 13. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke akkurat Gigi Hadid i min tid heller da Finnes så utrolig mange "vanlige" men deilige, høye, elegante, vakre damer - er bifil selv og har datet damer fra 160 til over 180. Men hvis dere mannfolka ikke vi ha dem, er det jo mer til meg for å si det sånn Anonymkode: ae7ad...073 Det er bra. Anonymkode: 52025...29a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå