Gjest Axl Rose Skrevet 11. desember 2017 #21 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Hva i helvete for noen menn er det som sier at høye kvinner (172+) er mindre attraktive? De er faen meg deilige. Lave er også deilige. Det er ikke høyde som avgjør. Jeg har vært sammen med jenter fra ett eller annet lavt til jenter over 180 cm. Jeg er 190/91 selv. Høyder gir jeg faen i så lenge hun ikke er dverg. Tenk da. Dverg + 190/91. Høyde avgjør ikke om ei dame er sexy eller ikke i mine øyner. Må være små menn som er redd å vise seg med høye damer som sier det der. Pluss lave kvinner som er sjalu på høye. Kutt ut denne sjalusien. Endret 11. desember 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #22 Skrevet 11. desember 2017 7 minutter siden, Peanut skrev: Maskulin på 168 feks? Har jeg aldri hørt. Damer skal være små Anonymkode: ae7ad...073 2
Gjest Peanut Skrevet 11. desember 2017 #23 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Damer skal være små Anonymkode: ae7ad...073 Vel, jeg er sammen med en på 178 og høydeforskjellen der er helt strålende ^^, Hva du mener har null å si for min del :3
Gjest chisandra Skrevet 11. desember 2017 #24 Skrevet 11. desember 2017 Jeg er 165 cm. og har aldri hørt noe som helst om høyden min - verken positivt eller negativt.
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #25 Skrevet 11. desember 2017 Foretrekker for det meste de på 155-170cm, men finnes definitivt attraktive jenter over det. Men da er det enda viktigere at de fremstår som feminine ellers - slankt bygd og bra kledd - ikke baggy hettegenser
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #26 Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I utgangspunktet er kvinner på min høyde eller lavere "innafor". Men jeg må nok innrømme at når damer blir særlig mye over 170, så blir det litt "Rumba med Gunn" over det hele. Rent seksuelt er små, nette, feminine damer mellom 150 og 165 definitivt å fortrekke. Sånn er det bare. Det føles ikke like bra med ei på 180 og 90 kilo.......... Dog kan man jo kanskje si at store damer er godt egnet til å avle sønner med....... Anonymkode: dfc3e...caf Jeg er en jente på 177 cm og har et sted mellom sped/medium benbygning og veier ca 63. Har hovedtyngde av vekt på brystet, og trener mye styrke... Er jeg en sånn rumba gunn😭 Kan du utdype forskjellene på sex med lave vs høye jenter?? Anonymkode: b5634...f6a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #27 Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I utgangspunktet er kvinner på min høyde eller lavere "innafor". Men jeg må nok innrømme at når damer blir særlig mye over 170, så blir det litt "Rumba med Gunn" over det hele. Rent seksuelt er små, nette, feminine damer mellom 150 og 165 definitivt å fortrekke. Sånn er det bare. Det føles ikke like bra med ei på 180 og 90 kilo.......... Dog kan man jo kanskje si at store damer er godt egnet til å avle sønner med....... Anonymkode: dfc3e...caf Rumba med Gunn Du skal være bra kortvokst hvis alle over 165 får deg til å føle deg så liten! Anonymkode: ae7ad...073 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #28 Skrevet 11. desember 2017 har en greie for høye damer, gjerne de med litt ekstra kjøtt på bena også. Hva menn foretrekker generelt sett vet jeg ikke, men vil tro de foretrekker lavere damer fra et kulturelt(opplært) perspektiv (menn skal være høyere enn damer) Anonymkode: 651c5...7ef 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #29 Skrevet 11. desember 2017 Det er sexisme Anonymkode: 06231...f03
Cuntzilla Skrevet 11. desember 2017 #30 Skrevet 11. desember 2017 Når ble 170ish høyt? Jeg raver over alle dere og har draget som ville helvete Det er ikke fordi min vinnende personlighet trumfer at jeg tydeligvis har et alvorlig handicap i livet med 1 meter ben, mange menn har bare ikke sterke preferanser på høyde, og så er det også de som foretrekker høye. Nå prøver jeg meg aldri på små menn med lav selvtillit da, at jeg aldri har møtt noe negativitet på høyden min og får de jeg vil ha er jo selvsagt en ekstremt subjektiv erfaring og ikke et eksperiment utført på et statistisk representativt uttrekk av befolkningen. 5
Elaine Marley Skrevet 11. desember 2017 #31 Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 177 cm og har et sted mellom sped/medium benbygning og veier ca 63. Har hovedtyngde av vekt på brystet, og trener mye styrke... Er jeg en sånn rumba gunn😭 Kan du utdype forskjellene på sex med lave vs høye jenter?? Anonymkode: b5634...f6a Drit nå i hva de som er negative skriver. De liker ikke høye kvinner. Neivel, men det er ikke de du skal fokusere på. Det er de som gjør det, og de finnes der ute. Selv er jeg stort sett høyere enn de fleste, men det er både høye og lave menn som er interessert i meg. Ikke er jeg noe slående vakker heller, men det er et eller annet noen synes er flott tydeligvis Ja, det er noen der ute for nesten alle. Sånn cirka 1
SlemUlv Skrevet 11. desember 2017 #32 Skrevet 11. desember 2017 34 minutter siden, Cuntzilla skrev: Når ble 170ish høyt? I dag, ser det ut til 6
CoolSistah Skrevet 11. desember 2017 #33 Skrevet 11. desember 2017 Høyde er vel ikke det mest opplagte tegnet på om noen er feminine eller ikke. Akkurat som at også lave menn kan være maskuline som bare det. Kan jeg bare slenge ut noe? Er det først og fremst "små" menn som ønsker lave kvinner? Med at de er "små" mener jeg de som føler seg små, altså. Den typen som vil være sjefen i forholdet, brenner for tradisjonelle kjønnsroller og gjerne finner seg noen fra et asiatisk land når de blir eldre - fordi norske kvinner er for kravstore?😁 Kanskje ikke alle menn som liker lave kvinner er slik, men jeg skal vedde på at det er en overvekt i forhold til ellers. 3
Kragebein Skrevet 11. desember 2017 #34 Skrevet 11. desember 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, personangrep, latterliggjøring og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #35 Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 177 cm og har et sted mellom sped/medium benbygning og veier ca 63. Har hovedtyngde av vekt på brystet, og trener mye styrke... Er jeg en sånn rumba gunn😭 Kan du utdype forskjellene på sex med lave vs høye jenter?? Anonymkode: b5634...f6a Hvorfor gidder du å ta slike kommentarer til deg ts? Anonymkode: 9b4e5...726 1
ViljaH Skrevet 11. desember 2017 #36 Skrevet 11. desember 2017 Det er uhorvelig mange norske kvinner imellom kategoriene "kort" og "lang" dvs 165-172. Kanskje den mest vanlige høyden her til lands. Hva med dem? 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #37 Skrevet 11. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I utgangspunktet er kvinner på min høyde eller lavere "innafor". Men jeg må nok innrømme at når damer blir særlig mye over 170, så blir det litt "Rumba med Gunn" over det hele. Rent seksuelt er små, nette, feminine damer mellom 150 og 165 definitivt å fortrekke. Sånn er det bare. Det føles ikke like bra med ei på 180 og 90 kilo.......... Dog kan man jo kanskje si at store damer er godt egnet til å avle sønner med....... Anonymkode: dfc3e...caf Hva med 180 og 60 kg?:p jeg føler meg ikke akuratt stor for å si det slik. Nå er kanskje ikke dette noe menn legger så mye vekt på i valg av partner, men føler meg heldig som har lange tynne lår. At jeg slipper å bekymre meg for at maten jeg spiser skal legge seg på lårene Anonymkode: 2c6c1...925
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #38 Skrevet 11. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med 180 og 60 kg?:p jeg føler meg ikke akuratt stor for å si det slik. Nå er kanskje ikke dette noe menn legger så mye vekt på i valg av partner, men føler meg heldig som har lange tynne lår. At jeg slipper å bekymre meg for at maten jeg spiser skal legge seg på lårene Anonymkode: 2c6c1...925 Du virker mer vektfiksert enn høydefiksert. Anonymkode: 9b4e5...726 1
Lunarstone Skrevet 11. desember 2017 #39 Skrevet 11. desember 2017 Komisk at på en og samme dag har disse trådene dominert : "MENN PÅ 178 ER LAVEEE!!" og "DAMER PÅ OVER 170 ER ALT FOR HØØØYEEE!!!!" Urk. Jeg er 176 (dame). En veldig høy og diger (skal man tro noen av svarene her) dame med andre ord. Bra jeg ikke er mann , for da hadde jeg vært veldig lav og puslete. Uansett seksuelt attraktiv . Fader altså. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #40 Skrevet 12. desember 2017 Kun fått masse positive tilbakemeldinger på høyden min (1.62), alle menn som flørter sier bare "ah høyden din er perfekt, skikkelig feminint", men smaken er som baken Anonymkode: cf246...0a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå