Gå til innhold

Menn foretrekker lave kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Har hørt dette mange ganger, fordi lavere kvinner (165 og lavere) er mindre og mer "feminine", mens høye kvinner (172++) er mindre attraktive. Er det sant?

Anonymkode: ae7ad...073

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og kvinner foretrekker høyere menn..same shit,different wrapping..

Forøvrig er jeg 177cm selv og bryr meg egentlig ikke om menn finner det så uattraktivt.

Endret av SunnivaOslo
Feil ord
Skrevet

Spør hvor høy du er selv. For lave er ikke pent, og det er slitsomt. :D

Anonymkode: 9a833...d8f

Skrevet

Generelt, ja. En skal ha et vakkert ansikt hvis man er over 175 cm.

Anonymkode: 52025...29a

• Liker 4
Skrevet

Helheten er det folk ser på til syvende og sist. 

Hører at høye kvinner er flott. Mer elegant og de får mer respekt. Små blir fort "puslete" og legger på seg lettere. 

Mens andre mener at lavt er mer feminint og søtt. 

Anonymkode: 2c6c1...925

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke høyden betyr noe for om en dame er attraktiv eller ikke. Ansiktet, utstrålingen og væremåten er det som betyr noe. Tror jeg. 

For dama er drøyt 20 cm og 30 kg mindre enn meg, men jeg kan aldri huske at jeg på noe tidspunkt syntes det var avgjørende. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør hvor høy du er selv. For lave er ikke pent, og det er slitsomt. :D

Anonymkode: 9a833...d8f

Er 170. Hører noen ganger at folk sier jeg er høy, så lurer på om jeg faller inn i kategorien "høye" kvinner? Er idrettsutøver så har en veltrent kropp, men lurer på om en mann ville foretrukket en kvinne som var blubbete og 160 heller en en som meg på 170.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er 170. Hører noen ganger at folk sier jeg er høy, så lurer på om jeg faller inn i kategorien "høye" kvinner? Er idrettsutøver så har en veltrent kropp, men lurer på om en mann ville foretrukket en kvinne som var blubbete og 160 heller en en som meg på 170.

Har du en fin kropp som står i stil med kroppen, er det det som teller😊

Anonymkode: 16726...64f

Gjest Overrasket
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, dersom personlighetene er like attraktive. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du en fin kropp som står i stil med kroppen, er det det som teller😊

Anonymkode: 16726...64f

Ja, viktig at kroppen står i stil med kroppen. :ler:

Anonymkode: deb90...dce

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Nei, dersom personlighetene er like attraktive. 

Nå sier jo menn at personligheten er viktig samtidig som de gang på gang velger hun som er pen og attraktiv fremfor hun som er mer gjennomsnittlig men har god personlighet.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå sier jo menn at personligheten er viktig samtidig som de gang på gang velger hun som er pen og attraktiv fremfor hun som er mer gjennomsnittlig men har god personlighet.

Nå svarte jo ikke jeg for alle menn, da. Men må også huske på at personlighet er subjektiv, det kan hende at noen valgte en partner pga. personligheten, selv om du tror/synes personligheten til vedkommende er dårlig og at det kun var utseende som gjaldt. 

Men min mening er at dersom det uansett dreier seg om intelligente og sjarmerende kvinner, hadde jeg nok vært mest interessert i den aktive personen, ikke den med høyde sånn-og-slik.

Endret av Overrasket
Skrevet

I utgangspunktet er kvinner på min høyde eller lavere "innafor". Men jeg må nok innrømme at når damer blir særlig mye over 170, så blir det litt "Rumba med Gunn" over det hele. Rent seksuelt er små, nette, feminine damer mellom 150 og 165 definitivt å fortrekke. Sånn er det bare. Det føles ikke like bra med ei på 180 og 90 kilo..........

Dog kan man jo kanskje si at store damer er godt egnet til å avle sønner med.......

Anonymkode: dfc3e...caf

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Har hørt dette mange ganger, fordi lavere kvinner (165 og lavere) er mindre og mer "feminine", mens høye kvinner (172++) er mindre attraktive. Er det sant?

Nei, den fineste jeg vet om nå er like høy som meg, ca 175 cm.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet er kvinner på min høyde eller lavere "innafor". Men jeg må nok innrømme at når damer blir særlig mye over 170, så blir det litt "Rumba med Gunn" over det hele. Rent seksuelt er små, nette, feminine damer mellom 150 og 165 definitivt å fortrekke. Sånn er det bare. Det føles ikke like bra med ei på 180 og 90 kilo..........

Dog kan man jo kanskje si at store damer er godt egnet til å avle sønner med.......

Hva om man er litt over 170, men veldig slank da? Altså ikke bare tynn, men at man har smale skuldre, veldig liten midje osv.? Virker man fremdles som en diger Gunn, eller går det greit da? 

Anonymkode: e8e7b...f4a

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville heller hatt en dverg på 150 enn en på 170? Hva med modeller, er de turn off fordi de er høye?

Skrevet

Lave kvinner og små føtter. Det foretrekker jeg :) Ikke store guttekropper. 

Anonymkode: d16aa...9aa

• Liker 2
Skrevet

160 er for lavt, 170 er før høyt. 

Anonymkode: 6e498...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...