Gå til innhold

Bohemsk bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjennomført et slikt bryllup? Hvilke tid på året? Hva slags lokalet? Tips, triks og råd ellers?

Anonymkode: 2e06e...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut pinterest. Der er så mye fint. Hele bryllupsmappen min består bare av bohobryllupsinspo <3

Skrevet

Hvis du er en ekte bohem, stikker du ned på rådhuset og gifter deg i jeans, tar med venner og vinflasker og har bryllupsfest i hagen eller parken.

Hvis det er en lånt og påklistra "stil", er det bare harry.

Anonymkode: bba2d...059

• Liker 3
Skrevet
På 16.12.2017 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en ekte bohem, stikker du ned på rådhuset og gifter deg i jeans, tar med venner og vinflasker og har bryllupsfest i hagen eller parken.

Hvis det er en lånt og påklistra "stil", er det bare harry.

Anonymkode: bba2d...059

Det er ikke kjent som bohemsk bryllup slik jeg tenker. Prøv å Google det så ser du 😉

Men hadde det vært opp til meg ville jeg hatt det på rådhuset med kun meg, samboer og to forlovere. Samboer må samle familien. Bare stress tenker jeg.

Skrevet

På Jomfruland har de en utendørs vielsesplass som er midt i skogen og helt nydelig. Var der i bryllup for noen år siden og det var helt magisk. Der har de også overnattingsplasser i en leir(?) Det var utendørs, men middagen var i store telt som var oppslått utenfor husene. De hadde helstekt lam og masse godt tilbehør. Bryllupet var i midten av august, så det var godt og varmt og gjestene kunne være ute hele natten. 

Anonymkode: 5d14d...400

• Liker 2
Gjest Viva_2017
Skrevet
På 17.12.2017 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kjent som bohemsk bryllup slik jeg tenker. Prøv å Google det så ser du 😉

Bohem: en betegnelse brukt om enkeltpersoner som gikk sine egne veier, og ikke alltid forholdt seg til storsamfunnets og borgerskapets lover, regler og normer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...