Gå til innhold

Puter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Om jeg skal lage egne puter, hvordan får jeg eget print på stoffet? F.eks: Om jeg har et hvitt bomullstoff som jeg skal få en liten pusekatt på, uten at det sverter av, eller detter av, hvordan gjør jeg dette?

Setter kjempepris på alle svar og all hjelp. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen min har kjøpt "ark" til skriveren som man kan skrive ut hva det skulle være på, og deretter stryke motivet fast på stoffet man skal ha det på. vet desverre ikke hvor han fikk tak i dette, men kan godt hende de har det i fotobutikker. Tror nok han kjøpte den på en "data-butikk" på internett.

Ellers så kan du bruke decoupage-teknikk, men da må du ha motiv i tynt materiale hvis det skal brukes på en pute. Vet ikke hvor slitesterkt dette blir da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte "iron-on transfer paper"(beskrevet ovenfor) på Binders.Tror du finner det på bokhandlere og el-kjøp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte "iron-on transfer paper"(beskrevet ovenfor) på Binders.Tror du finner det på bokhandlere og el-kjøp også.

sitter de bra på? jeg har store planer med de, men har ikke prøvd de ut enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt blandende erfaringer med transfer papir, synes det "smuldrer" fort opp i kantene. Kanskje jeg gjør noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...