Gå til innhold

Var jeg for flørtete med dama hans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey. Møtte dama til en av mine beste kompiser for første gang i helgen. Dagen etter var han mildt sagt gretten, og det kom frem at han sterkt mislikte kjemien mellom meg og henne og mente at jeg hadde tråkket over en grense. Noen ting jeg husker fra kvelden:

- Klemte henne da vi hilste mens de andre i gjengen håndhilste. Det var egentlig en litt pinlig tabbe fra meg som skjedde på autopilot.

- Dro ut stolen for henne ved middagen som en spøk fordi hun brukte så lang tid på å sette seg. Hun smilte til meg på det jeg oppfattet som en flørtende måte, og etter det var jeg ganske forsiktig med henne.

- Fikk det samme blikket etter at jeg serverte henne poteter etter at typen hennes noe lite classy hadde sendt dem forbi henne til meg.

- Stilte henne MANGE spørsmål og prøvde å bli litt kjent, fordi de andre knapt nok enset henne (småsjenert gjeng). 

- En felles hobby kom opp hvor hun spøkte om at hun var litt oppgitt over at typen ikke holdt på med det, og jeg litt flåsete sa at jeg kunne steppe inn for han når som helst. Hobbyen krever noe intimitet, og dette var den eneste gangen jeg følte selv at jeg hadde tråkket for langt. Snakket ikke mer med henne etter dette.

- Klemte henne igjen da de dro, hun sa ingenting spess til de andre, men kyss på kinnet og "hyggelig å treffe deg" til meg.

Over grensen?

Anonymkode: 4588f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si uten å ha vært der, men jeg syns det høres ut som om du kanskje var litt over grensen ja.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du tok godt i mot henne og inkluderte henne når ingen andre gjorde det. Bare elsket handlingen med potetene - godt gjort! Typen skulle gjort en bedre jobb her, og vet det sikkert selv 😉 

Jeg kan se at det kan mistolkes, men dette kan du jo forklare for kompisen din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra innenfor. Hadde vel gitt deg en liten på truten om du hadde holdt på sånn.. Men at kompisen din kan bli mer gentlemen er det Ingen tvil om. At du skal steppe inn for han i noe intimt, og at du skal klemme en dame når det er damen til beste kompisen din er unødvendig. Håndhilse er normalt.

Anonymkode: 66380...dd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, puzi88 skrev:

Kyss på skinnet? Hadde banka dritten ut av deg og skjelt ut dama mi hadde det vært meg. Helt uakseptabel holdning. Du er en råtten kompis. Håper virkelig dette kun var fylla

Huff, glad jeg ikke er sammen med deg. Kysser vennene mine ofte på "skinnet"- eventuelt kinnet, og det er noe jeg har gjort med venner og familie i alle år... "Banka dritten ut av deg" :haar: huff, så usexy. Hadde kjæresten min oppført seg sånn hadde jeg dumpa han på flekken.

Anonymkode: 0c487...aa9

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, puzi88 said:

Kyss på skinnet? Hadde banka dritten ut av deg og skjelt ut dama mi hadde det vært meg. Helt uakseptabel holdning. Du er en råtten kompis. Håper virkelig dette kun var fylla

:sjokkbla:

Anonymkode: b09ac...727

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på at en av venninnene mine inkluderte kjæresten min på den måten. Men jeg stoler jo på alle og hadde ikke trudd at noen av de hadde prøvd å legge seg etter ham. Her høres det ut som om det er noe underliggende sjalusi som ble forløst, synes jeg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, glad jeg ikke er sammen med deg. Kysser vennene mine ofte på "skinnet"- eventuelt kinnet, og det er noe jeg har gjort med venner og familie i alle år... "Banka dritten ut av deg" :haar: huff, så usexy. Hadde kjæresten min oppført seg sånn hadde jeg dumpa han på flekken.

Hadde du kysset kameraten min på kinnet hadde du ikke vart lenge heller. Utrolig. Tenker du hadde likt om typen din flørte med bestevenninnen din, og får kyss på kinnet, han skulle også steppe inn med noe intimt med henne. Syns jeg ser det for meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- En felles hobby kom opp hvor hun spøkte om at hun var litt oppgitt over at typen ikke holdt på med det, og jeg litt flåsete sa at jeg kunne steppe inn for han når som helst. Hobbyen krever noe intimitet

Anonymkode: 4588f...e1f

Hvilken hobby er det? Ingen vits i å skjule det.

Jeg synes akkurat dette var ganske åpenbart flørtende. Å si at du kan "steppe inn" er litt som å si at hvis du blir lei nok av typen, så er jeg her. 

Hvis en venninne av meg hadde henvendt seg slik til kjæresten min, hadde jeg nok reagert på det. Med mindre det var en ekstremt lite attraktiv venninne, i den grad det bare ble morsomt.

Anonymkode: 11de7...83d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Tja ... høres nesten ut som om du og hun passer bedre sammen enn hun og han, og kanskje de to er så ferske at de ikke helt er trygge på hverandre? "Fasiten" er vanskelig å vite uten å ha vært der selv, men det virker jo som om du også følte litt på en ekstra kjemi der og da. På en side er det jo ikke din "feil" at dere har kjemi, og det er helt korrekt å aktivt prøve å bli kjent med henne. Jeg tror du var sånn ca. rett i grenseland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt umulig å vite om det er over grensen. Kommer helt an på hvordan ting blir gjort. Å klemme/kysse folk på kinnet er helt naturlig blant de jeg omgås, og det å servere poteter til folk er jo i utgangspunktet ikke noe å tilte av. Tilby seg å steppe inn i en intim situasjon første gang du møter henne....nja, hadde vel kanskje vært litt forsiktig akkurat med den:)

Men alt i alt, høres ikke så veldig farlig ut synes jeg, med mindre det var en gjennomgående flørtende tone mellom dere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du kysset kameraten min på kinnet hadde du ikke vart lenge heller. Utrolig. Tenker du hadde likt om typen din flørte med bestevenninnen din, og får kyss på kinnet, han skulle også steppe inn med noe intimt med henne. Syns jeg ser det for meg.

Vi kysser hverandre på kinnene alle sammen i vennegjengen vår. Aldri vært noe problem. Har ingenting med intimitet eller sex å gjøre. Gjør det med fattern også. Ser ikke problemet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi kysser hverandre på kinnene alle sammen i vennegjengen vår. Aldri vært noe problem. Har ingenting med intimitet eller sex å gjøre. Gjør det med fattern også. Ser ikke problemet

Det er jo noe annet om du ikke flørter med personen. Men når du bruker en hel middag på og  vise hvor u gentlemen typen hennes er, og holde på slik.. Så blir det en helt annen historie. Her må du jo skjønne at personen gikk langt over streken. 

Men noen jenter skjønner ikke slik... Kanskje litt for lett på tråden, og ikke vet helt hvordan du skal være i andres selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NotNaomi

Du var kanskje litt i overkant opptatt av å gjøre godt inntrykk på henne ? Det var vel heller hun som flere ganger sendte deg flørtende blikk som i så fall " gikk over streken " ? 

Istedenfor å stille henne MANGE spørsmål , så hadde det vært bedre å fått henne naturlig med i en samtale med flere.

Så..ja , du var i overkant ivrig. Men syns ikke det var en så stor sak. Spørsmålet er vel kanskje hvor godt du egentlig likte henne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Klemte henne igjen da de dro, hun sa ingenting spess til de andre, men kyss på kinnet og "hyggelig å treffe deg" til meg.

Over grensen?

Om vennen din mener det og du ønsker at du skal fortsette å være vennen hans, får du bare forklare ham at du prøvde å gi henne selskap siden hun ikke kjente andre.

Ellers bør du nok beklage for at du ga henne klem/klemte henne. Ingen klemmer på første møte / første hilsing.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, puzi88 skrev:

Jada. Lurer på hva du hadde sagt om typen din hadde kyssa en annen jente. Helt usmakelig av damen og kysse bestevennen hans. På kinnet eller ikke

Usexy med luddere som deg som skal flørte med alle og hver en og kysse andre av det motsatte kjønn. Kanskje du liker tøffelgutter som finner seg i det men d gjør ikke jeg

:angry:

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
13 minutter siden, cmd said:

Ingen klemmer på første møte / første hilsing.

Man er jo forskjellige da, og må få lov til å være seg selv også. For noen er det jo faktisk helt naturlig å gi en rask klem. Håndtrykk kan jo være litt kleint og formelt, og ikke gjøre noe kan bare forsterke det faktum at man er fremmede, så en klem er en fin måte og bryte isen på raskt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...