AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Min mann er fra Tyrkia, og har grønt pass, og for tiden er han i Norge med meg, som er norsk. Kan vi reise til Australia fra Norge? Anonymkode: 7da32...7b6
Gjest Overrasket Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Ja, men dere har forskjellige visumregler å forholde dere til. Du kan benytte en enklere visumprosedyre på nett, han kan ikke bruke e-visum.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, Overrasket skrev: Ja, men dere har forskjellige visumregler å forholde dere til. Du kan benytte en enklere visumprosedyre på nett, han kan ikke bruke e-visum. Ok. Hvor får han sitt visum? Anonymkode: 7da32...7b6
Gjest Overrasket Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ok. Hvor får han sitt visum? Anonymkode: 7da32...7b6 Vel, for å være spesifikk kan dere begge søke over internett, men du kan benytte en forenklet søknad, han kan ikke.
Kjetil E Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 På 11.12.2017 den 17.59, Overrasket skrev: Vel, for å være spesifikk kan dere begge søke over internett, men du kan benytte en forenklet søknad, han kan ikke. Ellers er vel nærmeste Australske ambasade i København.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 På 11.12.2017 den 12.36, AnonymBruker skrev: Min mann er fra Tyrkia, og har grønt pass, og for tiden er han i Norge med meg, som er norsk. Kan vi reise til Australia fra Norge? Anonymkode: 7da32...7b6 https://www.udi.no/ord-og-begreper/reisedokument-pass-utlendingspass-og-reisebevis-for-flyktninger/ Grønt pass er for asylsøkere. Da kan de ikke riese fritt med grønt pass. Snakk med udi eller politiet. Anonymkode: b65b5...e36 1
Gjest Overrasket Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.udi.no/ord-og-begreper/reisedokument-pass-utlendingspass-og-reisebevis-for-flyktninger/ Grønt pass er for asylsøkere. Da kan de ikke riese fritt med grønt pass. Snakk med udi eller politiet. Anonymkode: b65b5...e36 Jaaaa riktig. Jeg tenkte automatisk at det var snakk om et "grønt pass" fra Tyrkia, (som jeg ser de faktisk har – et særskilt, grønt pass for enkelte tyrkiske borgere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå