Gå til innhold

Tinder, happn og dating generelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettdating er overfladisk og kan gi et feil inntrykk av en person. Alle vil jo vise sine beste sider, men...

Hva tenker du om at din match/crush/date ikke kanskje har den beste jobbe, mastergrad, egen leilighet osv. Evt sliter litt? 

Føler alle strever etter å være så perfekte, mens noen av oss (meg deriblant) ser mer etter et normalt menneske.

Hva skal til for at du dropper en date?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil kanskje nøle pga. at han er såpass åpen om "feilene" sine, ikke pga. "feilene" i seg selv. Det vil kanskje tilsi at han ikke har tenkt å endre noe i livet sitt - og dermed er han kanskje ikke den du vil ha. Typen min, for eksempel, som jeg møtte på tinder, bodde hjemme og hadde ikke jobb. MEN han fortalte meg at han søkte på masse jobber, og bare bodde hjemme for å spare opp, som jeg synes var fair. Det er et år siden. Nå bor vi sammen, han jobber og tar master samtidig - så vær forsiktig med å dømme folk!

Ellers er det at du reagerer på dette allerede, før du har truffet personen, kanskje en pekepinn i retningen av at dette betyr mer for deg enn du tror. Men samtidig, kanskje det ikke betyr så mye for deg, men du tenker bare på hva f.eks vennene dine ville synes om personen om de fikk vite hvor han jobbet/hvilken utdannelse han hadde etc, i så fall IKKE BRY DEG OM HVA ANDRE SYNES og gå for det mennesket som får deg til å føle deg bra!

• Liker 1
Skrevet

Føler at jeg sliter litt selv, så om jeg møtte noen i samme båt ville det egentlig bare vært befriende, for da føler man seg ikke så alene. Jeg skremmes av mennesker med toppjobber og alt på plass, det blir helt drøyt A4 for meg. Jeg liker ting som er litt annerledes formet, hvor andre verdier er i fokus. Jeg ønsker meg ikke en fyr som spanderer masse ting på meg hele tiden, jeg liker å dele og føle meg på lik linje med mannen jeg er sammen med.

Anonymkode: 44e46...172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...