AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Jeg har ett fag på jus UiB som jeg har strøket på 2 ganger. Både ordinær eksamen og konteeksamen som går etter sommerferien. Prøvde å melde meg på faget nå på studentweb, men da står det: Undervisning Emnet har krav om forkunnskap som det ikke er registrert at du har fullført. Du kan ikke melde deg til dette emnet. Vurdering Emnet har krav om forkunnskap som det ikke er registrert at du har fullført. Du kan ikke melde deg til dette emnet. Er det feil eller er det noe som hindrer meg i å ta emner. Jeg trodde jo jeg hadde forkunnskapene siden jeg tidligere har hatt 2 eksamensforsøk. Emnet er for øvrig: Norske og internasjonale rettslege institusjonar Anonymkode: e2ddb...0af
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Edit: På emnesiden står det: 5. Kursgodkjenning vert ikkje forelda. Jeg tolket det som at jeg fortsatt hadde rett til å ta eksamen i emnet når jeg tidligere har hatt eksamensrett. TS Anonymkode: e2ddb...0af
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Kan hende de har endret på det obligatoriske i faget? Ta kontakt med fakultetet. Jeg regner med de har et infosenter og en epostadresse slik at studenter kan stille spørsmål. : ) Anonymkode: 699db...ed4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Ta kontakt med fakultet, man skal få 3 forsøk totalt. Anonymkode: 6d3ac...349
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Bare send en e-post, så får du raskt svar. Du skal ha tre forsøk. Anonymkode: b238d...c64
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 Hjelp, gruer meg ikke mindre til NIRI nå :O Men er nok en bug. Du kan jo høre i resepsjonen hvem du skal kontakte. Anonymkode: d00d2...911
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: Edit: På emnesiden står det: 5. Kursgodkjenning vert ikkje forelda. Jeg tolket det som at jeg fortsatt hadde rett til å ta eksamen i emnet når jeg tidligere har hatt eksamensrett. TS Anonymkode: e2ddb...0af 10 hours ago, AnonymBruker said: Kan hende de har endret på det obligatoriske i faget? Ta kontakt med fakultetet. Jeg regner med de har et infosenter og en epostadresse slik at studenter kan stille spørsmål. : ) Anonymkode: 699db...ed4 10 hours ago, AnonymBruker said: Ta kontakt med fakultet, man skal få 3 forsøk totalt. Anonymkode: 6d3ac...349 8 hours ago, AnonymBruker said: Bare send en e-post, så får du raskt svar. Du skal ha tre forsøk. Anonymkode: b238d...c64 Takk for svar hadde sendt mail til fakultetet. Det er bare at det fort kan ta tid å få svar i enkelte perioder og ønsket å høre om det kanskje var jeg som gjorde noe feil jeg selv kunne rette uten hjelp fra fakultetet. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hjelp, gruer meg ikke mindre til NIRI nå :O Men er nok en bug. Du kan jo høre i resepsjonen hvem du skal kontakte. Anonymkode: d00d2...911 Faget er ikke så vanskelig. Det var ikke pga vanskelighetsgraden jeg strøk to ganger. TS Anonymkode: e2ddb...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå