AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 12 år og synes det er vanskelig. Han er som mange andre på den alderen, opptatt av data, men også trening, venner og litt klær. Jeg er redd for å virke helt utdatert, så derfor spør jeg: Er det helt teit å kjøpe et sånt 3D-puslespill? Altså et sånt hvor man pusler kjente bygninger i 3D... Anonymkode: b6152...2f4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Har kjøpt bok stortsett hvert år, så tenkte å være litt mer original i år... Anonymkode: b6152...2f4
Tibbie Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Hva på data er han opptatt med? Gamer han? Kanskje et nytt gaming-tastatur? Headset? Gavekort på Komplett.no? Et SpendOn-kort er jo også helt gull for gutten i den alderen! Jeg synes at det puslespillet høres veldig kjedelig ut...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Vet du om han er opptatt med data? Steam kort, payex kort, eller gavekort til gamestop (hvor han kan kjøpe kort om han vil) sikkert går ned som bare det. Har en 12åring som ville ha synes det var super gaver. Anonymkode: 7a1ee...750
Måbarefåsiat... Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Min 12-åring ønsker seg nye spill. Sjekk hva slags spillkonsoll han evt har og jobb ut fra det. Gavekort på Fangene på fortet, klatrepark, laserspill etc er også pop her i gården. Og det er jo noe gøy man kan gjøre sammen. Endret 11. desember 2017 av Måbarefåsiat...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 Min 12 år gamle nevø ønsker seg trådløst headset og gavekort på en av favorittbutikkene. Spør mora hva han ønsker seg, eller snakk med han selv? Anonymkode: 7fb4e...9a8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #8 Skrevet 11. desember 2017 Puslespill høres litt kjedelig ut.. En opplevelse er jo en ganske kul gave, feks vindtunnel tipper jeg er kul gave til en 12 åring. https://gaveplaneten.no/jul/vindtunnel-i-oslo/ Anonymkode: 655ae...631
Arkana Skrevet 11. desember 2017 #9 Skrevet 11. desember 2017 Bøker, kinogavekort, klær, klippekort i svømmehall, brettspill, drikkeflaske, lommelykt/hodelykt, abonnement på et blad han ville like, tursekk, solbriller, lommebok, fotball, globus, kjemisett, fjernstyrt drone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå