AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Jeg har datet en fyr i litt over 3 måneder. Begge er relativt opptatt, men vi har sett hverandre i snitt 1 gang hver uke i denne perioden. Vi trenger begge å ta ting gradvis, hvor jeg kanskje er den treigeste av oss to. Vi har ennå ikke møtt noen av hverandres venner. Blir det rart å spørre han om hva han skal på nyttårsaften? Jeg har to halvveisplaner i bakhånd, men er ikke bedt til noe store greier. Skammer meg litt over det, men sånn er det når man har venninner som blir bedt bort/ikke inviterer og man i tillegg sover litt i timen selv. Hva synes dere, unaturlig å spørre? Hvordan legge det frem på en slik måte at det ikke virker som jeg er desperat etter å ha noe å gjøre, men fordi jeg vil være med han? Anonymkode: 59821...a44
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Nei, det er ikke rart, det er en helt vanlig ting å spør om. Du sier bare- Hva skal du på nyttårsaften da?. Det er et helt normalt spørsmål. Endret 11. desember 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Hadde jeg visst at han jeg dater ikke hadde barna på nyttårsaften så hadde jeg spurt han om det samme siden jeg har barnefri da 😊 Så om dere begge er barnløse ser jeg ihveeertfall ikke problemet med å spørre. Anonymkode: 6524c...6d9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Ingenting rart med det, tilogmed venner og kollegaer kan spørre hverandre hva de skal på nyttårsaften. Anonymkode: 1f748...e93
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Mest sannsynlig skal jeg ikke ha barna på nyttårsaften, så spør i vei! Ha en knall uke. Anonymkode: 03d18...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå