Gå til innhold

Rart å spørre daten om hva han skal på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i litt over 3 måneder. Begge er relativt opptatt, men vi har sett hverandre i snitt 1 gang hver uke i denne perioden. Vi trenger begge å ta ting gradvis, hvor jeg kanskje er den treigeste av oss to. Vi har ennå ikke møtt noen av hverandres venner. Blir det rart å spørre han om hva han skal på nyttårsaften? Jeg har to halvveisplaner i bakhånd, men er ikke bedt til noe store greier. Skammer meg litt over det, men sånn er det når man har venninner som blir bedt bort/ikke inviterer og man i tillegg sover litt i timen selv. 

Hva synes dere, unaturlig å spørre? Hvordan legge det frem på en slik måte at det ikke virker som jeg er desperat etter å ha noe å gjøre, men fordi jeg vil være med han? 

Anonymkode: 59821...a44

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Nei, det er ikke rart, det er en helt vanlig ting å spør om.

Du sier bare- Hva skal du på nyttårsaften da?. Det er et helt normalt spørsmål.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Hadde jeg visst at han jeg dater ikke hadde barna på nyttårsaften så hadde jeg spurt han om det samme siden jeg har barnefri da 😊 Så om dere begge er barnløse ser jeg ihveeertfall ikke problemet med å spørre.

Anonymkode: 6524c...6d9

Skrevet

Ingenting rart med det, tilogmed venner og kollegaer kan spørre hverandre hva de skal på nyttårsaften.

Anonymkode: 1f748...e93

Skrevet

Mest sannsynlig skal jeg ikke ha barna på nyttårsaften, så spør i vei! Ha en knall uke.

Anonymkode: 03d18...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...