AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Ei venninne og jeg har barn som er jevngamle. Disse barna er alle i 20 årene og de treffes aldri. De treffer ikke venninnen min heller, så sant de ikke tilfeldig er hos meg samtidig. Jeg møter så og si aldri hennes barn heller. Jeg klager ikke på gavene jeg får av henne og barna, fellesgave som hun har kjøpt. Jeg har bare lyst å kutte ut disse gavene. Til og med barna mine føler for å ikke få gaver av henne lenger, de har jo uansett ingen kontakt lenger. Hun kjøper 1 gave til oss hver, noe jeg gjør andre veien også. Hvordan skal jeg ta opp dette uten å virke utakknemlig eller sær? Gavene oss i mellom for i år er allerede i boks, men jeg vil få en slutt på det fra neste år. Anonymkode: fd349...ece
Brunhilde Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 "Jeg syns det er hyggelig med julegaver, men nå er barna våre blitt så store at jeg syns vi skal slutte å bytte gaver på deres vegne. Det blir så mye gaver i julen, kan ikke vi to heller ta en tur på kafé/pub/kino i førjulstida i stedet for gave?" Jeg kjøper ikke julegave til noen venner, men vi gir hverandre en liten hilsen til bursdagen. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 30 minutter siden, Brunhilde skrev: "Jeg syns det er hyggelig med julegaver, men nå er barna våre blitt så store at jeg syns vi skal slutte å bytte gaver på deres vegne. Det blir så mye gaver i julen, kan ikke vi to heller ta en tur på kafé/pub/kino i førjulstida i stedet for gave?" Jeg kjøper ikke julegave til noen venner, men vi gir hverandre en liten hilsen til bursdagen. Dette. Men vent til neste år og si ifra litt tidligere, med mindre du vet hun ikke allerede har kjøpt. Anonymkode: e9f99...751 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå