AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Er det rart hvis jeg skriver høyden min i tinderbioen? Er mann, og er "normalt høy" med mine 187cm, men har ingen gruppebilder som viser høyden. Jeg får relativt ofte spm om høyden min etter at samtalen er godt i gang, og lurer derfor på om jeg bare burde skrive høyden i bioen først som sist. Er det noen som synes det er negativt at en skriver hvor høy man er i bioen? Anonymkode: dc771...320
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Jeg har sett mange menn som skriver høyden sin i bioen, og ingenting annet enn det også, så det er sikkert helt trygt å gjøre det. Men er det virkelig sånn at det er så mange kvinner som spør om høyden altså? Anonymkode: 58133...947
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Jeg har lurt på hvorfor så mange menn skriver høyden sin. Hva er greia? Spør kvinner om det? Høyden er faktisk noe av det siste jeg lurer på om menn, ser for meg at det bare spiller en rolle for dem som er spesielt opptatt av det. Anonymkode: a416e...e4e
karamellterte Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Høyden spiller ingen rolle, med et unntak - at du er veldig lav (160--) eller veldig høy (195++). Men i det tilfellet, ikke gjør en stor greie ut av det, kanskje nevn det på en humoristisk måte. Så jeg ville ikke oppgitt det. Synes det er ganske turn off å se gutter oppgi høyden sin i bioen, det er meningsløst, og sender signaler om at du er overfladisk og kun er ute etter et ligg, og kommer til å tiltrekke deg jenter som også ønsker dette. Og du er vel heller ute etter the real deal? 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har sett mange menn som skriver høyden sin i bioen, og ingenting annet enn det også, så det er sikkert helt trygt å gjøre det. Men er det virkelig sånn at det er så mange kvinner som spør om høyden altså? Anonymkode: 58133...947 Det er ikke så veldig mange, men rundt 1 av 4 spør om hvor høy jeg er. Felles for de fleste er at de er ganske høye selv(170-180cm) Anonymkode: dc771...320
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 Jeg syns det er teit at enkelte er så opptatt av høyde, jeg kan skjønne det om en jente er veldig høy, men ikke ellers. Selv er jeg 164 og har vært på date med tre tinder-gutter som var ganske korte, men det gjorde meg ingenting. Anonymkode: 4d647...7b0 1
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 Er du 187 så skriver du det. Veeeldig mange jenter som bryr seg om det så er noen som sier det er rart å skrive Du blir ikke valgt bort for å ha skrevet høyden, men mange vil velge deg på grunnlag av høyden. Det er viktigere enn f.eks å vise personlighet i bio
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #8 Skrevet 11. desember 2017 Ca 90% av menn har høyden sin i bioen. Kanskje 10% kun høyden. Jeg er 160, og blir litt satt ut om menn er veldig mye lavere enn meg. Ikke fordi det er galt, men fordi jeg ikke er vant til det. Så om du er så lav, gi beskjed så jeg ikke går i veldig høyhælte sko! Anonymkode: 16d3a...4a0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #9 Skrevet 11. desember 2017 29 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Er du 187 så skriver du det. Veeeldig mange jenter som bryr seg om det så er noen som sier det er rart å skrive Du blir ikke valgt bort for å ha skrevet høyden, men mange vil velge deg på grunnlag av høyden. Det er viktigere enn f.eks å vise personlighet i bio Jeg kunne fort tenkt han var så stolt av høyden og trodde at det ville få flere til å like han, og det hadde blitt litt for kleint for meg, og kunne valgt han bort Anonymkode: 493f6...cb9
Gjest Minesveiper Skrevet 11. desember 2017 #10 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Jeg tror nok ikke du vil merke noe utslag. Damene spør om høyden din etter at dere har matchet uansett dersom du ikke har oppgitt det i bioen. Endret 11. desember 2017 av Minesveiper
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #11 Skrevet 11. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne fort tenkt han var så stolt av høyden og trodde at det ville få flere til å like han, og det hadde blitt litt for kleint for meg, og kunne valgt han bort Anonymkode: 493f6...cb9 Jeg tror du ville vurdert å velge han bort, men gitt han en sjanse uansett. Han er trossalt høy og kjekk(siden du klikket deg på profilen)
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #12 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Jeg tror nok ikke du vil merke noe utslag. Damene spør om høyden din etter at dere har matchet uansett. Det har skjedd med meg en gang. Og jeg har vært på date med et godt antall kvinner
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #13 Skrevet 11. desember 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ca 90% av menn har høyden sin i bioen. Kanskje 10% kun høyden. Jeg er 160, og blir litt satt ut om menn er veldig mye lavere enn meg. Ikke fordi det er galt, men fordi jeg ikke er vant til det. Så om du er så lav, gi beskjed så jeg ikke går i veldig høyhælte sko! Anonymkode: 16d3a...4a0 Hva slags førstedater er det du går på om du møter opp i veldig høyhelte sko? Høres ikke veldig casual ut
Gjest Minesveiper Skrevet 11. desember 2017 #14 Skrevet 11. desember 2017 (endret) 6 minutter siden, Sykkelkopp said: Det har skjedd med meg en gang. Og jeg har vært på date med et godt antall kvinner Fikk du flere matcher etter at du oppga høyde? Ser man kjekk ut på bildene får man matcher uansett om man oppgir høyde eller ikke, og som sagt, er det viktig for damene spør de om det i chatten. Jeg tenker at fokuset heller burde være på å skaffe seg bilder hvor man ser kjekk ut, enn en liten detalj i bioen. Endret 11. desember 2017 av Minesveiper
herremann Skrevet 11. desember 2017 #15 Skrevet 11. desember 2017 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har lurt på hvorfor så mange menn skriver høyden sin. Hva er greia? Spør kvinner om det? Høyden er faktisk noe av det siste jeg lurer på om menn, ser for meg at det bare spiller en rolle for dem som er spesielt opptatt av det. Anonymkode: a416e...e4e Kvinner er like vanskelige på høyde som menn er på kilo. Men siden kvinner har det meste av makta innen dating er det kun menn som opplyser om det i profilen sin.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #16 Skrevet 11. desember 2017 5 minutter siden, Sykkelkopp said: Hva slags førstedater er det du går på om du møter opp i veldig høyhelte sko? Høres ikke veldig casual ut På vei til eller fra et annet arrangement? Anonymkode: 16d3a...4a0
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #17 Skrevet 11. desember 2017 (endret) 6 minutter siden, Minesveiper skrev: Fikk du flere matcher etter at du oppga høyde? Ser man kjekk ut på bildene får man matcher uansett om man oppgir høyde eller ikke, og som sagt, er det viktig for damene spør de om det i chatten. Jeg tenker at fokuset heller burde være på å skaffe seg bilder hvor man ser kjekk ut, enn en liten detalj i bioen. Jeg oppgir ikke høyde fordi jeg er ikke høy nok til at jeg får bonuspoeng for det, og jeg blir heller ikke spurt. Jeg vet derimot at mange menn får mer respons etter at de oppgir høyde. Da er det snakk om menn på 185cm og opp Legge til høyde tar dessuten 2 sek. Optimalisere bildene kan ta uker Endret 11. desember 2017 av Sykkelkopp
Sykkelkopp Skrevet 11. desember 2017 #18 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På vei til eller fra et annet arrangement? Anonymkode: 16d3a...4a0 Spør du meg så spør jeg deg Jeg kombinerer iallefall ikke sånn som det
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #19 Skrevet 11. desember 2017 4 hours ago, Sykkelkopp said: Veeeldig mange jenter som bryr seg om det så er noen som sier det er rart å skrive Det er viktigere enn f.eks å vise personlighet i bio Huff, at så mange kvinner kan være så overfladiske. Mon tro hvor stor betydning det har hvilken app\datingside man bruker, mtp hvor mange overfladiske kvinner som er der. Håper det er flest unge kvinner som ikke vet bedre. Anonymkode: a416e...e4e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #20 Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff, at så mange kvinner kan være så overfladiske. Mon tro hvor stor betydning det har hvilken app\datingside man bruker, mtp hvor mange overfladiske kvinner som er der. Håper det er flest unge kvinner som ikke vet bedre. Anonymkode: a416e...e4e Jeg tror du har rett i at det nok er flest unge som er opptatt av høyde. Å være opptatt av slike ting vitner jo om egen usikkerhet. Redsel for å ikke føle seg feminin nok kanskje? Jeg reflekterer litt over hvorfor jeg ikke bryr meg om menns høyde når såpass mange andre jenter/kvinner gjør det, men kommer ikke frem til noen fornuftig forklaring. Jeg bare bryr meg ikke. Anonymkode: 69f4a...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå