Gå til innhold

overreager? tips please...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er sammen med en kjempe-fin gutt (4 mnd), og trodde alt var topp! Vi har vært kjempeforelska hele tiden (trodde jeg) og små drømt om ei framtid sammen. Både om hvor, hvordan vi vil bo etc. Han er den som har vært mest seriøs...Bestillt syden-tur som jeg har gledet meg som en liten unge til...

Så i går fant jeg ut at han plutselig ikke synes noe om at vi småprater om å flytte sammen en gang, "det er for tidlig, ingen vet hva som skjer, ting kan forandre seg fort etc." Aldri snakket sånn tidligere...

Han har opplevd et brudd med samboer tidligere, ca 9 år siden... Og jeg vet at dette gikk hardt innpå han...

Så fortalte han broren sin at han gledet seg til å reise til syden med xxx (x-samboeren) altså feil navn!!! Dette har skjedd tidligere også, han har brukt x-samboerens navn istedet for mitt :-(

(Vi snakker 9 år her!!!)

Overreagerer jeg??? Eller kan jeg vente et brudd i nær framtid???

Skal ha en prat med han i kveld, men er veldig usikker på hvordan jeg skal angripe saken. Gode råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Waldemar

Uansett hva slags bakgrunn han har, så er det helt feil å begynne å planlegge framtid etter kun 4 mnd! Senk skuldrene litt'a! Se an forholdet framover, kos dere uten å stresse framtid, underveis så finner dere vel ut åssen der vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Waldemar

...en ting til.... det å bruke x'ers navn i nytt forhold er veldig vanlig i begynnelsen, la det være humoristisk, han kan ikke noe for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter ni år???

Han har hatt ganske mange forhold siden den gang... Men ingen samboer...

Jeg har sagt klart i fra at jeg ikke ønsker å flytte sammen før etter hvertfall et år, men synes det er koselig å drømme litt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror du har missforstått meg...

Vil ha råd... Men synes ting er vanskelige og litt trist akkurat nå. Vil ikke at gutten min skal sammenligne meg med x'n. Vil at han skal se positivt på framtida, og ikke gå rundt og tro at det vil ta slutt...

Samtidig reagerer jeg på at han etter ni år ikke kan høre på den og den sangen, for han har så fæle minner... Da kan han jo ikke være helt ferdig med henne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Waldemar

Hvis dere ikke stresser dette med FRAMTID så fælt, så vil vel ikke tankene om "hva-hvis-det-blir-slutt" heller bli en del av hverdagen? See??

Han virker forresten litt umoden når han ikke holder kjeft om låter osv, som minner om noe som var, men som forlengst er over.

Men vi vil ALLE som regel være i lange forhold der vi, og partneren vår er second, third osv... historien er vanskelig å endre, vet mange som har prøvd... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...