AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Hvorfor skjer dette?? Jeg er voksen, oppegående, og (rimelig?) smart dame, så hvorfor lar jeg meg selv gjennomgå dette?? Saken er at jeg «holder på» med en skikkelig playboy, og jeg hadde aldri i mine planer å utvikle følelser for han..! I utgangspunktet var jeg (og han) ute etter kun sex og kos.. Nå har vi «holdt på» i vel 5 uker, og jeg er så sint på meg selv for jeg merker at jeg liker han(!!) Og jeg VET at det aldri kan funke mellom oss! Han har rykte på seg for å være playboy, å være utro, å være sjalu/sint, men samtidig så har vi det såååå bra når vi er sammen!! Og seksuelt sett matcher vi helt, og begge lever vi ut lenge innesperrede fantasier(..) Han har også sagt til meg at han er betatt av meg! Han har fortalt moren sin, bestevennen sin, og andre familiermedlemmer om meg/oss! Han kysset meg ute på et offentlig sted. Og han inviterte meg med i et bryllup (men hadde ikke mulighet til å delta pga hadde barne mine da..) Problemet er da ryktet hans.. Slik jeg ser det kan denne situasjonen ende på to måter: 1. Enten ombestemmer han seg, og avviser meg/avslutter dette- slik at jeg blir såret! Eller 2. Vi endre opp sammen, og da vil jeg bare føle meg som et «tall i rekken», og vente på når han blir å være utro mot meg(!) Huff!!! Jeg VET at jeg må gå av denne karusellen, men jeg klarer ikke!!! Anonymkode: bff23...cd3
Biloppretter Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 (endret) Bare negativer her gitt Endret 10. desember 2017 av Biloppretter 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Desto mer du vet han ikke er bra for deg, desto mer gal etter ham blir du. Desto mer han avviser deg, desto mer suger du deg knallhardt fast. Desto verre han behandler deg, desto mer vil du kaste deg etter ham. Dette kan pågå i årevis hvis du ikke bryter deg ut. Anonymkode: 2f43b...02b 1
duplexx Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Blir du ekstra betatt fordi denne badboyen tilsynelatende liker deg, eller fordi han er snill og god utenfor sengen? Typisk å kjenne seg spesiell fordi men tror man er den ene som kanskje kan fange og temme en badboy. Ta en realitycheck kontinuerlig. Om sexen er bra og gir deg noe - hold deg til det. På et punkt vil du kanskje vokse fra han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå