Gå til innhold

Han trekker seg unna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann en stund nå, og jeg har vært veldig ærlig om at jeg kanskje ikke føler like mye for han som han gjør for meg. Daten sa at han likevel var interessert i å prøve videre. I det siste har det blitt stille fra hans kant, det er noen meldinger her og der, men betydelig mindre enn tidligere .. Kjenner dette begynner å irritere meg litt, da jeg ikke skjønner om han 1. tester meg 2. vil ikke mer eller 3. er lei seg. 

Føler jeg må ta kontakt hver gang.. og det begynner jeg å bli lei av da jeg føler meg litt dum. Noen tips? Tanker? Bør jeg konfrontere?

Anonymkode: 7e291...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ligger han lavt når du har sagt at du ikke føler det samme. Hvorfor skal han kontakte deg hele tiden egentlig? 

Anonymkode: e1c79...e4f

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ligger han lavt når du har sagt at du ikke føler det samme. Hvorfor skal han kontakte deg hele tiden egentlig? 

Han trenger ikke kontakte meg hele tiden, men når han går fra 100 til 0 så reagerer jeg på det. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

I alle dager. Du blir irritert fordi han trekker seg unna etter at du har sagt at du ikke har så mye følelser som han ?? Teste deg , hvordan da ?

Hadde gjort akkurat det samme som ham om jeg hadde fått den responsen. 

Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

I alle dager. Du blir irritert fordi han trekker seg unna etter at du har sagt at du ikke har så mye følelser som han ?? Teste deg , hvordan da ?

Hadde gjort akkurat det samme som ham om jeg hadde fått den responsen. 

Ja, fordi han var så opptatt av å påpeke at vi skulle fortsette dette på samme måte som tidligere - noe jeg ikke forventet av han i det hele tatt! Jeg forventer det ikke nå heller, men det er fint å få en melding om at dette er litt vanskelig og/eller at han trenger space. Det kan jeg gi og respektere.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi han var så opptatt av å påpeke at vi skulle fortsette dette på samme måte som tidligere - noe jeg ikke forventet av han i det hele tatt! Jeg forventer det ikke nå heller, men det er fint å få en melding om at dette er litt vanskelig og/eller at han trenger space. Det kan jeg gi og respektere.

Høres helt ærlig ut som du vil at han skal være på knærne etter deg og ikke ville gi slipp. 

Han har ingen grunn til å ta kontakt når du har avvist han

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt naturlig å trekke seg tilbake når du får vite at den du liker ikke er så begeistret for deg. Det er lett å si at man skal fortsett der man var, men følelsen av å bli avvist vil alltid ligge der, og mange trekker seg da tilbake pga. de vil beskytte seg selv og sine følelser. 

Anonymkode: 36e2c...1d5

• Liker 5
Skrevet

Ok... 

Du vil ha i pose og sekk, altså? 

Jeg hadde gjort som han, trukket meg tilbake. Og det ser jo ut til å virke også. Nå bryr du deg hvert fall nok til å lage en tråd om det på internett. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres helt ærlig ut som du vil at han skal være på knærne etter deg og ikke ville gi slipp. 

Han har ingen grunn til å ta kontakt når du har avvist han

Det er mulig at det tolkes slik. Jeg har ikke vært noe annet enn ærlig mot han, blant annet fordi jeg ønsket å gi han muligheten til å trekke seg ut.  Jeg fikk da et tydelig svar om at han ønsket å fortsette. Det er dette jeg reagerer på. Vi dater kun hverandre, da tenker jeg at én melding med "jeg ønsker ikke å fortsette" er innafor. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig at det tolkes slik. Jeg har ikke vært noe annet enn ærlig mot han, blant annet fordi jeg ønsket å gi han muligheten til å trekke seg ut.  Jeg fikk da et tydelig svar om at han ønsket å fortsette. Det er dette jeg reagerer på. Vi dater kun hverandre, da tenker jeg at én melding med "jeg ønsker ikke å fortsette" er innafor. 

Men kanskje han vil fortsette? Kanskje det ikke handler om deg det at han trekker seg unna? 

Anonymkode: bb8f8...448

Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?

Skrevet
4 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvor gamle er dere egentlig?

Slutten av tjueåra..

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kanskje han vil fortsette? Kanskje det ikke handler om deg det at han trekker seg unna? 

Anonymkode: bb8f8...448

Ikke umulig .. Har bare vanskeligheter med å tenke at det kan være noe annet.

Skrevet

Er det ikke fint at han trekker seg unna da, hvis du ikke gjengjelder følelser?

• Liker 1
Skrevet

Wow, du høres slitsom ut. Høres mer ut som du tester han for å se hvor mye han er villig til å gjøre for å holde på deg. Og nå blir du skuffa fordi han ikke står utenfor stuevinduet ditt med roser mens han synger romantiske sanger liksom. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du fortsetter å date en fyr du egentlig ikke liker så godt. Skal han være der å varte deg opp mens du leter etter noe bedre eller? Og nå frykter du å miste han også, slik at du ikke har noen å «holde på» med? 

Virkelig? Bare slutt.

Anonymkode: 3d349...da6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...