Gå til innhold

Er det rart at familiene våre ikke har møtt hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i 6 år. Vi har møtt omtrent alt som er å møte av hverandres familie, og har også et godt forhold til hverandres familie. Men, familiene våre har aldri møtt hverandre. Mødrene våre(begge skilte) møttes én gang for flere år siden, men ellers har ingen andre møtt hverandre. 

Er dette veldig rart og uvanlig? 

Anonymkode: 04eb6...479

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har vært sammen i 6 år. Vi har møtt omtrent alt som er å møte av hverandres familie, og har også et godt forhold til hverandres familie. Men, familiene våre har aldri møtt hverandre. Mødrene våre(begge skilte) møttes én gang for flere år siden, men ellers har ingen andre møtt hverandre. 

Nei. 

Kjenner samboere med barn der hverandres familier ikke har møtt hverandre.

Anonymkode: 53cf9...fbd

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det er rart. Det er jo to separate familier som ikke nødvendigvis har noe som helst til felles annet enn at en fra hver familie har funnet sammen. Mannen min og jeg er fra helt ulike deler av landet og bor i tillegg i en tredje landsdel. Familiene våre møtte ikke hverandre før i bryllupet vårt, da hadde vi vært sammen i 8 år. Vi har nå vært sammen i 18 og familiene våre har truffet hverandre to ganger. Hadde vi bodd nærmere begge familiene hadde det sikkert vært naturlig at de traff hverandre til julefeiring, barnebursdager og slikt, men de hadde nok ikke rent ned dørene hos hverandre.

Endret av Arkana
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke rart.

Hos oss feirer vi bursdager med begges familie tilstedet så dem møtes 4 ganger i året. Vi har tilsammen 3 barn.

Anonymkode: f6910...1c5

Skrevet

Dersom begges familier bor i nærheten av dere vil jeg synes det er uvanlig og rart. Ellers ikke. 

Skrevet

Ja, det er rart!

Anonymkode: d5b47...248

Skrevet

Jeg synes det er rart dersom familiene bor relativt nærme hverandre (innenfor en times kjøring), men absolutt ikke rart hvis den ene familien er på østlandet og den andre er i nord-norge liksom...

Anonymkode: f9eed...1ac

Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 8 år og foreldrene våres har hilst på hverandre en gang eller to.. Bor 15 min unna hverandre  men syns ikke det er rart for det... 😊

Anonymkode: 6256e...a24

Skrevet

Jeg synes det er veldig rart når ikke engang foreldrene deres har møttes. Her var både min og samboerens mor helt fra seg av nysgjerrighet på hverandres familier. Så selv om svigers bor 800 km unna, møtes de hver sommer når svigers kommer på besøk her. Da insisterer min mor på å invitere på middag. 

Anonymkode: 0ca89...113

Skrevet

Ja, det er rart.

Anonymkode: 98aa3...183

Skrevet

Nei ikke rart så lenge dere ikke har barn? Ofte så møtes jo ikke svigers "på tvers" før evnt. dåp eller bryllup. Deretter bursdager til evnt. barn. Så lenge begge familiene ikke bor på samme tettsted synes jeg ikke dette er noe unormalt i det hele tatt. 

Anonymkode: e90d9...ab3

Skrevet

Her i Norge?  Ikke rart.  Alle andre steder i verden?  VELDIG rart.   

Anonymkode: cab2f...5e5

Skrevet
On 10.12.2017 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

Ja.

Anonymkode: 61c22...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...