AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 NB: MANGE DETALJER. VENNLIGST LES NØYE FØR DU DELER DINE TANKER. - Jeg kommer fra en litt eksotisk kultur hvor fremgangsmåten på å bli kjent gjerne spiller på nettverk og bekjente dersom det lar seg gjøre. Også veldig normalt at kvinner, også menn i 20 - 30 årene ønsker et seriøst forhold med mål om noe mer i fremtiden. Altså litt vanligere enn kjærester bare for å være kjærester. - Jeg traff plutselig på broren til "venninna" mi på Tinder. Han liket profilen min, og jeg tilbake. Vi "matchet". Idet vi begynte å prate, valgte jeg etter å ha tenkt nøøye etter og konferert med andre venninner, at jeg kunne være ærlig med han og si at jeg kjenner søstra hans i håp om at dette har med nettverk å gjøre og at han kan gå via familien hvis han vil bli kjent med meg videre utenom Tinder. Men dette så jeg raskt ødela stemningen og jeg kunne føle at han ikke ble så begeistret over at jeg visste hvem søstra var. (Selvfølgelig dette ble bragt opp gradvis i samtalen, uten at det kom som sjokk i ansiktet) - Jeg slettet derfor Tinder. Og holdt meg opptatt med jobb og andre ting. - Etter 2 mnd ish lastet jeg Tinder ned igjen. Denne gangen med et bilde av en annen, og ikke meg. Og hadde et navn som er typisk for kvinner i vår kultur å ha også. Og vi matchet igjen. Vi blir kjent igjen med at vi kommer fra samme land og samme by. Selvfølgelig svarer han sykt tregt, 1 gang i timen, forhåpentligvis blir det mer frekvent i morgen. Poenget mitt og hensikten med at jeg plutselig har en liten "falsk" profil på Tinder er for å se om det i det hele tatt kan være kjemi mellom han og meg uten at søstera skal ødelegge. Tenk om vi er ment for hverandre? Skjønner at han tenker han ikke vil være sammen med en som er tett på familien i første omgang, men jeg kjenner tross alt ikke søstera såå godt.. er bare bekjente. Så det spiller ingen rolle for meg. Det jeg tenker er at vi kommer sikkert vellldig snart til å utveksle snap eller facebook og da vil han se hva jeg egentlig heter og ser ut. han vil altså kjenne meg igjen fra min første profil. Før det skjer så ønsker jeg å si til han at jeg er den samme jenta... No forslag til hvordan jeg bør gå frem? Håper han tar det pent..? Anonymkode: 10a2e...a39
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Jeg er 26 og han er 31 forresten. Anonymkode: 10a2e...a39
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Dette kommer ikke til å ende bra. Hadde jeg vært deg ville jeg ha slettet den falske tinder-profilen før det gikk for langt. Anonymkode: 8ea65...b62 5
Svartedauden Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 DEt er vel ikke søsteren som ødelegger, men heller han? Du må akseptere at han ikke vil ha noe med deg å gjøre, og å utgi deg som en annen person, leke med følelsene til andre mennesker, er svært egoistisk. 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette kommer ikke til å ende bra. Hadde jeg vært deg ville jeg ha slettet den falske tinder-profilen før det gikk for langt. Anonymkode: 8ea65...b62 Uten begrunnelse? Si hvorfor? Jeg husker fra første samtalen med han at jeg ga inntrykk for å kjenne søstra i 1,5år... det var jo feil formulert ikke sant for jeg har ikke hatt nær kontakt med henne.. det kommer ikke til å gå for langt iom han snart vil svitche dialogen igjenover til annet medium.. og da jeg bare si tips om at jeg ikke akkkurat er hun på bildet.. Anonymkode: 10a2e...a39
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, Svartedauden skrev: DEt er vel ikke søsteren som ødelegger, men heller han? Du må akseptere at han ikke vil ha noe med deg å gjøre, og å utgi deg som en annen person, leke med følelsene til andre mennesker, er svært egoistisk. Du er virkelig svartedauden du. 😂 Og hvorfor skal ikke han ville ha noe med meg å gjøre? Han kjenner meg ikke en gang. Anonymkode: 10a2e...a39
Svartedauden Skrevet 10. desember 2017 #7 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er virkelig svartedauden du. 😂 Og hvorfor skal ikke han ville ha noe med meg å gjøre? Han kjenner meg ikke en gang. Anonymkode: 10a2e...a39 Han vil tydeligvis ikke ha noe med deg å gjøre? Du sier selv at du ødela stemningen? Han vil kanskje ikke kjenne deg da? Det er jo du som har ødelagt her. Slett brukeren og oppfør deg som et normalt menneske. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 De fleste liker ikke å bli lurt og løyet til. Det gjør noe med tilliten. Dette med søsteren ødela nok ikke stemningen noe særlig i forhold til hva en falsk profil vil gjøre. Men du får jo bare si det og håpe på det beste. Jeg for min del ville nok heller slettet Tinder og glemt han, enn at han og kanskje søsteren og deres bekjente skulle få vite at jeg var en løgner. Anonymkode: dc374...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Hadde jeg chattet med en person, for å så få vite at denne personen har laget en falsk profil etter jeg avviste personen, så hadde jeg kuttet absolutt all kontakt. Aldri i livet om jeg ville datet en person som tåler avvisning så dårlig at dem må opprette falsk profil. Han har avvist deg, get over it! Anonymkode: fdd18...fe8 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #11 Skrevet 11. desember 2017 Han kommer jo til å synst du virker helt stalker og psyko om du gjennomfører det der. Jeg hadde blitt skremt. Anonymkode: d7626...493
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #12 Skrevet 11. desember 2017 Han ville ikke ha noe mer med deg å gjøre etter at du nevnte søsteren, fordi han også vet hvordan kulturen din er. Det siste han ønsket var å gå gjennom familien for å bli kjent med deg utenom tinder. Han vil ikke ha et forhold, han er på tinder av andre grunner. Og det du driver med nå høres ut som innledningen på en psykologisk thriller med tragisk utfall. Anonymkode: cc400...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå