Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #1 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvor lang tid fra den dagen man begynner ca tar det før man faktisk merker virkning av multivitamin piller og omega-3 kapsler? Da mener jeg kanskje mer energi, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #2 Del Skrevet 31. januar 2005 Sannsynligvis tar det vel et par-tre uker, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 1. februar 2005 #3 Del Skrevet 1. februar 2005 begge deler vil jeg tro er med på å forebygge, Tror ikke du merker noen forskjell... ! Omega 3 er bra for hjerte, kar, ledd ol. Hvis du er frisk og rask så skal et normalt og variert kosthold dekke behhovet ditt for vitaminer og mineraler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg merket forskjell etter ca. 1 uke, men nå blir det jo lysere da så det er vanskelig å vite hva som egentlig har hjulpet Jeg tar først og fremst omega 3 fordi jeg ikke spiser noe særlig fisk og heller ikke melkeprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå