Gå til innhold

Brukket penis ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,jeg lurte på om penisen min var brukket? eller.... om hva dere ville gjort med "diagnosen" / symptomene jeg kommer opp med, ville dere gått til legen ? :D igår kveld hadde jeg på en litt for trang bokser i sengen som gjorde at når jeg erigerte (noe som jeg egentlig ikke ønsket å gjøre akkurat da) ble penisen mye lenger men den stoppet helt bom fast, men den prøvde å gå oppover, det gjorde ganske så vondt.Jeg fikk tydeligvis en super lykkefølelse i penisen som egentlig var ekstremt smertefull men det føltes bare super behagelig, så det var litt smertefullt men en veldig rar men halvveis behagelig følelse. , det var super behagelig men etter noen sekunder så gikk lykkefølelsen over til litt smerter, så jeg måtte ta av bokseren. Jeg hørte ikke noen knekke lyd og det var ikke KJEMPE smerter i etterkant men jeg kunne føle det.Når jeg tok av bokseren så kom det bitte litt slim ut av urin hullet!?Etter at dette skjedde fungerer det ikke lenger å erigere,den kommer ikke i erigert tilstand uansett om jeg prøver eller ikke. Og penisen min vil vanligvis komme i erigert tilstand flere ganger om dagen, minst 10 ! men idag har den så vidt vært oppe. Den har vært i en slags "halvveis" stå penis ca 2 ganger (dagen etter at dette skjedde). Når jeg stod opp dagen etter hadde jeg enorme smerter i magen, jeg kjenner også noen "små" smerter i "ballene"(testiklene) særlig i høyre testikkel og litt i selve penisen. Det er også rødt på v/ urinhullet men tror ikke det er blod fordi det er der hele tiden.
Den ser bøyd ut spesielt ved midten og jeg lengter tilbake til de flotte tidene med erigert penis, hehe. Men sånn seriøst gjør jeg det.

Burde jeg dra til legen for å undersøke dette?

Anonymkode: c7884...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, ta deg en tur til legen. Man kan faktisk brekke penis. Uansett de plagene og smertene du beskriver er verdt en tur til legen

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det kan ha oppstått rifter i bindevevet rundt svampelegemeet. Siden du hørte et knekk så er det ganske sannsynlig. En fullverdig "penisknekk" innebærer sterke smerter, hevelse og misfarging. Da er det full blødning, inne i vevet og kan og komme ut urinrøret. Det kan til og med være nødvendig med operasjon hvis det er kritisk. Ta en tur til legen, fort. Du kan ha fått en lightverson, men ville tatt det på alvor, det er edle deler som skal fungere i mange år til. Det kan oppstå arrvev som kan gjøre urinrøret smalere og til og med gi penis endringer i form. MR tas ofte. Lykke til. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,jeg lurte på om penisen min var brukket? eller.... om hva dere ville gjort med "diagnosen" / symptomene jeg kommer opp med, ville dere gått til legen ? :D igår kveld hadde jeg på en litt for trang bokser i sengen som gjorde at når jeg erigerte (noe som jeg egentlig ikke ønsket å gjøre akkurat da) ble penisen mye lenger men den stoppet helt bom fast, men den prøvde å gå oppover, det gjorde ganske så vondt.Jeg fikk tydeligvis en super lykkefølelse i penisen som egentlig var ekstremt smertefull men det føltes bare super behagelig, så det var litt smertefullt men en veldig rar men halvveis behagelig følelse. , det var super behagelig men etter noen sekunder så gikk lykkefølelsen over til litt smerter, så jeg måtte ta av bokseren. Jeg hørte ikke noen knekke lyd og det var ikke KJEMPE smerter i etterkant men jeg kunne føle det.Når jeg tok av bokseren så kom det bitte litt slim ut av urin hullet!?Etter at dette skjedde fungerer det ikke lenger å erigere,den kommer ikke i erigert tilstand uansett om jeg prøver eller ikke. Og penisen min vil vanligvis komme i erigert tilstand flere ganger om dagen, minst 10 ! men idag har den så vidt vært oppe. Den har vært i en slags "halvveis" stå penis ca 2 ganger (dagen etter at dette skjedde). Når jeg stod opp dagen etter hadde jeg enorme smerter i magen, jeg kjenner også noen "små" smerter i "ballene"(testiklene) særlig i høyre testikkel og litt i selve penisen. Det er også rødt på v/ urinhullet men tror ikke det er blod fordi det er der hele tiden.
Den ser bøyd ut spesielt ved midten og jeg lengter tilbake til de flotte tidene med erigert penis, hehe. Men sånn seriøst gjør jeg det.

Burde jeg dra til legen for å undersøke dette?

Anonymkode: c7884...188

Hjelpes, dette høres ut som noe jeg fikk når jeg var ung. Hadde også en ståkuk som var så hard som jeg aldri har opplevd makan. For å få bort ståkuken la jeg meg på magen og prøvde å presse kuken ned mot gulvet for å roe den ned. Det smalt noe så sinnsykt, og fikk smerter men samtidig nytelse. Ble aldri som før, bare 90%.

Anonymkode: 8e056...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...