Gjest theaa Skrevet 10. desember 2017 #1 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Hei mitt navn er Thea og søker vennskap. Jeg er som regel alltid blid og har ofte noe å gjøre, men søker flere venner inn i mitt liv. Jeg er ikke aller best til å beskrive meg selv, men er nok ganske lik de fleste andre jenter. Trives blant annet på shopping og å være med venner. Jeg er 34 år og bor på gran i Oppland kommune Endret 10. desember 2017 av theaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theaa Skrevet 11. desember 2017 #2 Del Skrevet 11. desember 2017 15 timer siden, theaa skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 18. desember 2017 #3 Del Skrevet 18. desember 2017 send meg gjerne en pm blir gjerne kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meisen Skrevet 9. januar 2018 #4 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg vil gjerne bli kjent☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intro Skrevet 10. januar 2018 #5 Del Skrevet 10. januar 2018 Hei! jeg blir gjerne kjent med deg, send pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 14. mars 2018 #6 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg bor ikke så langt unna, ta kontakt på pm:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå