AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Kvinner er rare fordi at du ikke klarer å ordlegge deg, og da møter du kvinnfolk og atferd deretter. Anonymkode: 3fa6b...dc5 10
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Hva mener du med rare? Anonymkode: ab133...b5b
Gjest yeans Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Kvinner kan være rare Men det er ikke bare bare For menn kan være så snare Til å få kvinner til å unngå å svare Og da må mannen bare Innse at her må han svare For hver gang han skapte fare Og fikk kvinner til å forsvare Det er visst ikke bare bare Å skylde på kvinners ildne fanfare Her må menn selv ta seg selv i vare Og akte kvinnens vakre vare
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Fordi vi vil Fint dikt over meg. Endret 11. desember 2017 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 49 minutter siden, Hulderen skrev: Hvorfor er månen en gulost? Den er en diger romstasjon, har du ikke hørt det? 2
Gjest yeans Skrevet 11. desember 2017 #8 Skrevet 11. desember 2017 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Fordi vi vil Fint dikt over meg. Takk! Jeg fikk ånden over meg
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. desember 2017 #9 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Hvorfor er mennesker så rare Endret 11. desember 2017 av Catalina Culès
Freesia97 Skrevet 11. desember 2017 #10 Skrevet 11. desember 2017 Enda en "hvorfor er kvinnner (et eller annet negativt)"? spørsmål. TS er det ikke veldig kjedelig å lage tråder om det samme hele tiden? Hvorfor er det så mange som er interreserte i å svare disse trolletrådene? Jeg skrev/svarte bare for å si dette altså. Svarer ellers meget sjelden på lignende spørsmål. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #11 Skrevet 11. desember 2017 Etter denne tråden lurer jeg på - hvorfor er menn så rare? Anonymkode: 62cc6...c49
Gjest Mass Skrevet 11. desember 2017 #12 Skrevet 11. desember 2017 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ..? Anonymkode: 0cd8d...bb3 Hva legger du i at kvinner er så rare? På hvilken måte? Det blir vanskelig å gi et godt svar på et vagt spørsmål som kan sikte til så mangt. Endret 11. desember 2017 av Mass
Mynona Skrevet 11. desember 2017 #13 Skrevet 11. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på følgende regler: Sitat * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. Med dette menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor en gruppe på grunn av deres hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. Moderatorene tar utgangspunkt i Straffelovens § 135a, men på Kvinneguiden tillater vi heller ikke innlegg som inneholder oppfordringer til eller fyrer opp under hat.Vi forbeholder oss retten til å fjerne innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå