Gå til innhold

Tabu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 år, har 3 flotte barn i alderen 11-15 år. Alle har samme pappa.

Jeg sliter noe så inni H...

I 2011, da yngste var 5 år, kom min daværende kjæreste gjennom 13 år, og hadde funnet seg ei ny dame på jobben. Ei ung lekker frøken som var 14 år gammel da vi fikk vårt eldste barn.  Jeg var i sjokk! Vi hadde vært sammen i mange år, alt var kjempeflott og vi krangla nesten aldri. 

Jeg kunne ikke annet enn føye meg og godta faktum - svelget mange mange kameler for å holde fred pga barna. Det har jeg gjort i alle år.

vi samarbeider veldig bra og har alltid gjort det, mye pga min redsel for å lage bråk pga ungene. 

Jeg kjenner stadig på at det PLAGER meg at barna lider pga hans egoisme - drittsekk som bare tenkte på sitt eget ve og vel ved å velge henne. 

Barna bor annenhver uke hos meg. Jeg føler jeg har blitt frarøvet halve barndommen til mine elskede barn. De må flytte mellom som noen landstrykere og de har fått to halvsøsken da hun hadde barn fra før. 

Jeg sliter med alt dette. Og jeg sliter med å knytte meg ordentlig til ungene - det er det verste!!!! Føler jeg har mistet dem... 

Det har gått mange år siden bruddet og jeg savner ikke min eks. 

Hvorfor tenker jeg sånn, barna er da helt uskyldig oppi dette! 

Jeg behandler barna veldig pent, de får masse kos og omsorg, men jeg savner dem så hjerterått hver dag😔

Anonymkode: d332c...ba5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter noe så inni H...

I 2011, da yngste var 5 år, kom min daværende kjæreste gjennom 13 år, og hadde funnet seg ei ny dame på jobben. Ei ung lekker frøken som var 14 år gammel da vi fikk vårt eldste barn.  Jeg var i sjokk! Vi hadde vært sammen i mange år, alt var kjempeflott og vi krangla nesten aldri. 

Jeg kunne ikke annet enn føye meg og godta faktum - svelget mange mange kameler for å holde fred pga barna. Det har jeg gjort i alle år.

vi samarbeider veldig bra og har alltid gjort det, mye pga min redsel for å lage bråk pga ungene. 

Jeg kjenner stadig på at det PLAGER meg at barna lider pga hans egoisme - drittsekk som bare tenkte på sitt eget ve og vel ved å velge henne. 

Barna bor annenhver uke hos meg. Jeg føler jeg har blitt frarøvet halve barndommen til mine elskede barn. De må flytte mellom som noen landstrykere og de har fått to halvsøsken da hun hadde barn fra før. 

Jeg sliter med alt dette. Og jeg sliter med å knytte meg ordentlig til ungene - det er det verste!!!! Føler jeg har mistet dem... 

Det har gått mange år siden bruddet og jeg savner ikke min eks. 

Hvorfor tenker jeg sånn, barna er da helt uskyldig oppi dette! 

Jeg behandler barna veldig pent, de får masse kos og omsorg, men jeg savner dem så hjerterått hver dag😔

Anonymkode: 7f86c...bfb

Skrevet

Ble han sammen med en 14 år gammel jente???

Anonymkode: 26e93...366

Skrevet

KAnskje du må begynne å leve litt igjen og få et liv når du ikke har barna?

prøve å være sosial og finne på ting så tiden går og du ikke bare sitter hjemme og savner.... 

barna er nå i en alder hvor de løsriver seg mer og mer. Da er det viktig at du har noe å fylle livet ditt også med. 

Du kan ikke endre hans valg men du kan ta ansvar for deg selv- og barna. 

Forstår ag du har det vondt men du må for din egen del prøve å ikke bli sittende og savne. Det er vondt for deg og barna. 

Anonymkode: 56f7c...fc8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble han sammen med en 14 år gammel jente???

Anonymkode: 26e93...366

Dama va 14 da de fikk sitt første barn... 🙄

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

jeg har et aktivt liv med masse aktiviteter og full fart. Har en jobb som jeg bruker mye tid på og ny kjæreste. 

Så her er det full rulle. 

Verdens mest fantastiske kjæreste har jeg også. 

Anonymkode: 7f86c...bfb

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama va 14 da de fikk sitt første barn... 🙄

Politiet. Fyren er pedofil

Anonymkode: 426ac...0b5

Skrevet

Jeg tror saken her er tilgivelse. Så lenge du har ham i hodet som en som sviktet kommer du deg ikke videre. Ja, han var en drittsekk og livet skiftet retning, men nå er det du som har tøylene og kan styre dit du vil. Tenk på ham som barnas far, en som vil dem vel, og glem resten. Det er i hodet ditt det sitter.

Anonymkode: 02ccb...e78

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er hebefil

Anonymkode: b3ebc...090

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, han er hebefil

Anonymkode: b3ebc...090

La oss kjøre litt enkel matte.

4 hours ago, AnonymBruker said:

I 2011, da yngste var 5 år, kom min daværende kjæreste gjennom 13 år, og hadde funnet seg ei ny dame på jobben. Ei ung lekker frøken som var 14 år gammel da vi fikk vårt eldste barn.  

Dette er faktisk et utmerket eksempel på hvordan man må tolke tekst for å finne fram nøkkelinformasjon.

Vi vet at hennes eldste er 15 år, hennes yngste er 11 år. Når hennes yngste var 5 år, fant han seg en ny kjæreste - som var 14 år når de fikk deres eldste barn.

Hun var 14 når de fikk deres eldste barn, deres eldste er 15 nå. 14 + 15 = 29. 

Må si meg enig i at det var jævlig kronglete lagt opp av TS, men uansett en relativt enkel matteoppgave som dere strøk på.

Endret av Katten.2.0
  • Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

øh, nei, den nye damen var 14 år på det tidspunktet TS og eksen fikk sitt første barn. Ergo var hun 23 da de ble sammen.

Skrevet

Du har svelget for mange kameler og å er du så dårlig av dem (kamelene) at du ikke klarer å føle noe positivt for noen i denne situasjonen.

Anonymkode: 41354...ff9

Skrevet

Prøv og heller kos deg på de barnefri dagene. Ikke gå bitter i gjennom livet. Lev! Gå på date, kos deg, besøk venninner eller hva som helst når du ikke har barna. 

Anonymkode: 11092...46d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror det er veldig naturlig å kjenne på dette i slike situasjoner. Det viktigste syns jeg er å lytte til barna og dekke deres behov.. Har barna hintet til at de ikke ønsker å flytte frem og tilbake, eller er det kun du som sliter med det? 

Endret av yeans
Skrevet

Hvor gammel var han forhold til mor på 14?

Anonymkode: 7925f...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...