AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Er det noen som har fått utført føflekkskanning på apotek og som kan fortelle om hvordan det funker? Må man f.eks. avtale en tid eller kan man bare vente med kølapp å få det gjort når man står for tur? Hvor lang tid tar det før man får vite resultatet og på hvilken måte får man det? Takknemlig om noen som vet noe om dette, evt. andre relevante ting, gir seg tid til å svare. På forhånd takk. Anonymkode: e57fe...aaf
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Den eneste måten å sjekke en føflekk skikkelig er å skjære den bort slik at de kan få tatt en biopsi. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har ikke prøvd, men mener å ha lest at disse scanningene ikke er til å stole på. Gå heller til legen. Det er både billigere (siden du kan sjekke mange for 200-300 kr) og tryggere Anonymkode: bc84c...aa2 3
Kalevala Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har fått utført føflekkskanning på apotek og som kan fortelle om hvordan det funker? Må man f.eks. avtale en tid eller kan man bare vente med kølapp å få det gjort når man står for tur? Hvor lang tid tar det før man får vite resultatet og på hvilken måte får man det? Takknemlig om noen som vet noe om dette, evt. andre relevante ting, gir seg tid til å svare. På forhånd takk. Anonymkode: e57fe...aaf Det et jeg ikke, men jeg vet at fastlegen gjør det både rimeligere, grundigere og tryggere. 1
Gjest Mass Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Jeg sjekket mine hos hudlege. Fikk henvisning. Tenker at jeg kanskje må gjøre det igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 Tusen takk til dere som har svart. Jeg har nå bestilt time hos fastlegen for det er et ganske skummelt utseende på føflekken. Krysser fingre for at det går bra. Anonymkode: e57fe...aaf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå