AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Jeg er singel, vært singel i et par år. Jeg har en barndom som har vært preget at mye rus i hjemmet. Etter 3 langvarige forhold på baken, er jeg nå singel og den greia at jeg tiltrekker meg menn med rusbakgrunn😨Jeg tar meg selv i å "godta" at alle har en bakgrunn og stoler selvsagt blindt på at de er ferdige med rus og vil ha et normalt og kjærlig forhold. MEN rusmisbrukere vil alltid være preget, uansett. De er alle usabile på den ene eller andre måten.De er så på og kommer med den ene tillitserklæringen etter den andre, så plutselig hører jeg ingenting på mange dager, til tross for at vi da har avtaler..Og jeg vil jo ikke møte sånne menn.. Hvordan snu dette og innse at jeg fortjener bedre?😔jeg er 33 år btw. Anonymkode: fe29d...8fb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Det der har ikke noe med tidligere rusavhengighet å gjøre, da er de nok aktive brukere. Anonymkode: 064fc...422 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Hvor møter du disse mennene da? Anonymkode: 2bcbf...104
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Her må du endre på mønsteret ditt. Hva er det du gjør for at du kommer i kontakt med disse mennene da? Anonymkode: 66d77...7be 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her må du endre på mønsteret ditt. Hva er det du gjør for at du kommer i kontakt med disse mennene da? Anonymkode: 66d77...7be Jeg møter de på byen, nett dating osv. Men problemet mitt er at jeg "godtar" at de har denne fortiden. Jeg er ei pen, utadvent jente, med bra jobb og aldri prøvd noe narkotika. Anonymkode: fe29d...8fb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 Bytt miljø, gå på noe annet enn brune puber det kommer sånne folk, gå på en pen klubb for pene folk med klasse. Og på nettdating ser du det vel på profilbildet så er bare å la vær å kontakte de eller chatte med de. Syns sånne folk kan være veldig fine folk å slå av en prat med om man er på puben, men som du sier, ikke noe man vil ha som kjæreste eller ektemann! Så leter man etter det så må man faktisk gå i litt finere miljøer Anonymkode: 88582...078 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7 Skrevet 10. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg møter de på byen, nett dating osv. Men problemet mitt er at jeg "godtar" at de har denne fortiden. Jeg er ei pen, utadvent jente, med bra jobb og aldri prøvd noe narkotika. Anonymkode: fe29d...8fb Du må bare være streng og ikke godta det. Kutt kontakten og se deg om etter andre. Anonymkode: 65b97...389 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt miljø, gå på noe annet enn brune puber det kommer sånne folk, gå på en pen klubb for pene folk med klasse. Og på nettdating ser du det vel på profilbildet så er bare å la vær å kontakte de eller chatte med de. Syns sånne folk kan være veldig fine folk å slå av en prat med om man er på puben, men som du sier, ikke noe man vil ha som kjæreste eller ektemann! Så leter man etter det så må man faktisk gå i litt finere miljøer Anonymkode: 88582...078 Det finnes rusmisbrukered her også. Best å lete på andre arenaer der man ikke møtes med alkohol som fellesnevner. Anonymkode: 65b97...389 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Du må bli hardere på de du velger. Du er sikkert for snill og godtar folk som de er. Det kan du ikke gjøre i dating. Sett visse ufravikelige krav til en date og hold deg til dem! Anonymkode: e3dc6...b4a 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 Hvis problemet er at du godtar det må du slutte å godta det. Anonymkode: 097b4...1c4 1
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 Du må sette rusmisbruk som dealbreaker. Uansett hvor langt bak i tid det går.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg møter de på byen, nett dating osv. Men problemet mitt er at jeg "godtar" at de har denne fortiden. Jeg er ei pen, utadvent jente, med bra jobb og aldri prøvd noe narkotika. Anonymkode: fe29d...8fb Ja da får du gjøre som meg. Jeg har samme bakgrunn som deg, kunne ikke falt meg inn å gå på en date eller ta så mye som en tekopp med en tidligere rusavhengig av noen former eller sorter. Jeg danner heller ikke nære vennskap. Grunnen til det handler ikke om menneskesyn, jeg har da selvsagt all respekt for dem som hvemsomhelst andre - men jeg skal aldri i mitt liv sette meg tilbake i den posisjonen jeg var i som barn, og jeg skal ihvertfall ikke utsette mine barn for den risikoen der. Neitakk. Og jeg DRITER i hva noen måtte føle om det. Men du forklarer altså dette kort og konsist; min erfaring fra barn av rusavhengige gjør at jeg har tatt et valg om at jeg aldri skal sette meg i posisjonen med usikkerhet igjen, det er dysfunsjonelt for begge parter. Lykke til videre. *slett* De aller fleste menn har faktisk ikke bakgrunn fra rus og dysfunksjonalitet, så det er nok av fisk i havet der ute. Altså, jeg treffer aldri folk med den bakgrunnen - så jeg er litt usikker på hvor du egentlig vanker? Anonymkode: e6b7a...722 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 Dessverre veldig vanlig at de som har vokst opp i hjem med rus ofte selv finner seg en rusmisbruker. Er vist noe med å velge det man er vant til, ubevisst. Men når du er bevisst på det kan du faktisk bryte dette mønsteret og velge andeledes enn du før har gjort. Anonymkode: f2878...60a 3
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #14 Skrevet 10. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møter de på byen, nett dating osv. Men problemet mitt er at jeg "godtar" at de har denne fortiden. Jeg er ei pen, utadvent jente, med bra jobb og aldri prøvd noe narkotika. Anonymkode: fe29d...8fb Så slutt å godta det da. Forteller de om en slik bakgrunn så sier du beklager. Ikke interessert. NEXT. Da luker du de ut
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #15 Skrevet 11. desember 2017 Det er forskjell på å godta at folk er forskjellige og ha respekt for alle, og det å date folk med problematisk bakgrunn. Prøv å si det som en venn, at grunnet erfaring tør du dessverre ikke satse på noen med slik bakgrunn. Folk er forskjellige, ingen kan kreve at du skal være interessert i et livslangt, dedikert forhold med barn, hus og økonomisk allianse med dem. Anonymkode: 5df18...fbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå